Näkeekö mieheni lähettämäni i message viestit?
Olen itse avuton tietoteknisissä jutuissa ja mieheni taas ymmärtää niistä tosi paljon.
Kerran istuessani omalla kotikoneellani ruudulle lävähti ystäväni kanssa käyty i message viestintä jota olin käynyt i phonellani. Onnistuin säätämään asetuksia jotenkin niin ettei viestit enää ilmesty sille ruudulle, mutta sen jälkeen olen ollut varovainen mitä i messageilla kirjoitan i phonella tai facebookissa. Pelkään että mies pystyy jotenkin lukemaan niitä omalta kotikoneeltaan?
Ja toinen vähän hölmö kysymys.. Voiko hän jotenkin puhelinyhtiöltä tilata tiedokseen mitä viestejä on lähetetty tai mihin numeroihin soitettu?
-vainoharhainen... ;)
Kommentit (13)
Etsi ohjeet ja formatoi kone, jos kovasti ärsyttää.. Muista ottaa varmuuskopiot tiedostoista. Ihmettelen vaan mikä on noin salaista ja miksi varmuuskopioit viestit?
Synkronoituu jokaiselle koneelle, jossa sitä käytetty, eli näkyy kyllä helpostikin.
En petä, mutta kaikki asiat joista puhun ystävieni kanssa eivät todellakaan kuulu miehelleni.
En ole käyttänyt mieheni kotikonetta.
Entä jos poistan viestit heti roskikseen? Saako hän ne silti näkyviin?
Ap
Saa. Ja tilanne vaan pahenee, kun tyhjäpää yrittää korjata tilannetta.Koneissa kun on tyhjäpäätoiminto joka ottaa automaattiset kopiot. Nyt otti ohraisesti, ja ihan oiken sinulle. LETUKKA
Miten tulee sellainen olo noista peukutuksista että jos ei kerta petä niin kaikki viestit ystävien kesken pitäisi jakaa myös puolison kanssa. Oletteko te ihan todella sitä mieltä?
Ap
No lähinnä tuossa kiinostuksen herättää, että pelkäät miehesi soittelevan johonkin puhelinyhtiöön saadakseen selville kenelle ja mihin numeroihin olet soitellut (???)- tuohon päälle vielä paniikininomainen pelkääminen, että näkee viestejäsi, niin kyllä aavistuksen tulee sellainen olo, että nyt on kyllä jotain tooooodella salaista ollut sitten viesteissäsi ja vissiin on vähän "vääriin" numeroihinkin soiteltu?
AP: Jos teillä on siis omat koneet ja laitteet miehen kanssa etkä ole koskaan kirjautunut miehen koneille omilla tunnuksillasi niin ei hän niitä silloin näe. En tiedä, miten imessage toimii, mutta facebookin turvallisuus-asetuksista näet missä kaikkialla olet kirjautuneena ja voit kirjata itsesi ulos koneilta joita et käytä. Salasanan vaihto auttaa myös.
laita omaan kännykkääsi KIK ja käytä sitä ystäväsi kanssa viestittelyyn.
Halutessaan ei ole temppu eikä mikään jonkun keyloggerin asentaminen koneelle, josta sitten näkeekin joka ikisen näppäinpainalluksen (viestit, salasanat, kaiken) mitä koneella on kirjoitettu. Ulospäin sellaisen olemassaoloa ei näe mitenkään.
Sitten on asia erikseen kuka helvetti tuollaista kyttäystä harrastaisi - tai pelkäisi sen puolesta, että puoliso tekisi kyseistä kyttäystä.
Minulla on sellainen ohjelma tietokoneella ja kännykässä joka kuvaa (huomaamatta) aina kun joku räpeltää sitä omin luvin. Suoraan sanottuna on alkanut harmittamaan.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 13:07"]
Miten tulee sellainen olo noista peukutuksista että jos ei kerta petä niin kaikki viestit ystävien kesken pitäisi jakaa myös puolison kanssa. Oletteko te ihan todella sitä mieltä? Ap
[/quote]
Minulle tuli taas noista peukutuksista mieleen anustappi. Pitääkö kaikkien siis käyttää anustappia ? Hei vähä järgee ny...
Tuliko mieleen että miehen kanssa olisikin sen tyyppisiä ongelmia joihin tarvitsee ystävien tai ammattiauttajien apua, eikä halua miehen olevan niiden sisällöstä tietoinen...
Esimerkiksi.
Mutta siis i messagea ei kannata käyttää mihinkään arkaluonteiseen. Miten on Facebookin messangerin?