Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auri, kuonan kuningatar

Vierailija
21.12.2021 |

Kannattaa katsoa Perjantai-dokkari Auri, kuonan kuningatar: https://areena.yle.fi/1-50653062

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurilla on kohta miljoona tilaajaa juutuubissa.

Vierailija
2/8 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana nainen kyllä tämä Auri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ja toivon, että hänen auttamansa ihmiset saisivat siististä kodistaan voimaa elämään. Kaikkea hyvää heille ja Aurille.

Vierailija
4/8 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurin poikaystävän ääni on vähän samanlainen kuin Aku Hirviniemen.

Vierailija
5/8 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei miellyttänyt hänen asenteensa. Naureskellaan inhoten "asiakkaiden" sotkuille ja haukutaan ihmistä, joka tuli ihmettelemään, mistä on kyse. Lisäksi ei Auri tuota ilmaiseksi tee, kun postaa naureskelujaan someen ja saa siitä vielä rahaa.

Vierailija
6/8 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei miellyttänyt hänen asenteensa. Naureskellaan inhoten "asiakkaiden" sotkuille ja haukutaan ihmistä, joka tuli ihmettelemään, mistä on kyse. Lisäksi ei Auri tuota ilmaiseksi tee, kun postaa naureskelujaan someen ja saa siitä vielä rahaa.

Olet kadis ja sen lisäksi myös tosikko.

Vierailija
7/8 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kadis ja sen lisäksi myös tosikko.

En. Kunnioitan hienotunteisuutta ja käytöstapoja. 😊

Vierailija
8/8 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ihan positiivinen kuva ensin tästä Aurista, mutta dokkarin jälkeen se muuttui. Ammattilainen ei päivittele ihmisten kotien sotkuja kuin korkeintaan omassa mielessään. Ja kun mennään siivoamaan noin sotkuista vuokra-asuntoa siitä olisi asiallista ilmoittaa vuokranantajalle. Ihan jo sen suuren jätemäärän takia. Dokumentissahan siivous tuli kuitenkin vuokranantajan tietoon, kun joku asukas oli ihmetellyt touhua ja vuokranantaja tuli katsomaan mitä asunnolla tapahtuu.

Ei siinä mitään, jos Auri ansaitsee tuolla pro bono siivouksellaan somessa, mutta kaikkia ajatuksiaan ei tarvitse sanoa ääneen. Ainakaan kameran käydessä.