Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras hoitoaine värjäämättömille harmaille hiuksille?

Vierailija
21.12.2021 |

Minkä hoitoaineen tai hoitamiseen liittyvän niksin olette havainneet hyväksi värjäämättömille harmaille tai valkoisille hiuksille? Jokaisellahan on omanlaisensa hiukset, mutta ei nyt rajata kohderyhmää.

Minun hiukseni ovat kiharat ja melko kuivat. Olen katsellut kaikenlaisia hopeaa korostavia hoitoaineita, mutta pysynyt niistä loitolla, koska tämä väri on minulle "uusi", enkä haluaisi pilata sitä millään. En haluaisi myöskään kellertävää sävyä niihin. Millaisia kokemuksia teillä on hyvistä ja vähemmän hyvistä hoidoista?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla luonnon harmaannuttamat piitkät hiukset. Käytän pesuun ja hoitavineenpa milloin mitä kaapista löytyy. En käytä hopeashampoita tms. Jos on kuiva hius, niin kosteuttavat tuotteet.

Ei ne armaat hiukset mihinkään pilaannu.

Vierailija
2/3 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisit harkita itsellesi mieluisasta sarjasta sinistä hoitoainetta. Se ei mitenkään "tartu" tai näytä värjätyltä. Värjäytymiä tai kellastumia voi ehkäistä syväpuhdistavalla sampoolla ajoittain tai kampaaja voi tehdä sellaisen kirkastavan hoidon hiuksiin. Jos käyt hallissa käytä uimalakkia tai mökkeilet, niin seuraa kertyykö vedestä jotain outoa sävyä. Auringonpaahteessa voit käyttää uv-suojaa sisältäviä aineita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä voisit harkita itsellesi mieluisasta sarjasta sinistä hoitoainetta. Se ei mitenkään "tartu" tai näytä värjätyltä. Värjäytymiä tai kellastumia voi ehkäistä syväpuhdistavalla sampoolla ajoittain tai kampaaja voi tehdä sellaisen kirkastavan hoidon hiuksiin. Jos käyt hallissa käytä uimalakkia tai mökkeilet, niin seuraa kertyykö vedestä jotain outoa sävyä. Auringonpaahteessa voit käyttää uv-suojaa sisältäviä aineita.

Minulla on "purple" shampoo ja hoitoaine, mutta vaikka sanotaan, ettei niiden hurjalta näyttävä väri tartu, minua hieman arveluttaa. Syväpuhdistavaa olen käyttänyt silloin tällöin, mutta se vaikuttaa tosi kuivattavalta. Eräässä vinkkivideossa kampaajaveteraani sekoitteli hoitoaineesta ja ruokasoodasta syväpuhdistavan, jonka sanoi antavan myös kiiltoa. Mihin tässä nyt uskoisi?

Olen kasvatellut harmaitani tasan kaksi vuotta ja olen näihin hyvin kiintynyt. Ne ovat paljon kiiltävämmät kuin värjätyt hiukseni, ja minusta on tullut eräänlainen kiilto-junkie, jolle mikään ei riitä. :)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi