Milloin ovulaatiota kannattaa alkaa tikuttamaan?
Mitä jos oletettu ovulaatiopäivä onkin liian myöhässä? Kannattaako tikuttaa esim. viikkoa ennen jo?
Kommentit (14)
Ei kannata alkaa tikuttamaan vaan kannattaa alkaa panemaan. Et sinä siitä tikusta raskaudu. Vai hei, sanotko miehesi vehjettä tikuksi?
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:22"]
Ei kannata alkaa tikuttamaan vaan kannattaa alkaa panemaan. Et sinä siitä tikusta raskaudu. Vai hei, sanotko miehesi vehjettä tikuksi?
[/quote]
Ensimmäinen vastaus ja olin jo ihan innoissani :( voi kuule, kun olisikin mies joka panisi mua niin ettei ovulaatiopäivästä tarvitsisi välittää.
ap
No mitä sinä ovulaatiota kyttäät jos sulla ei ole miestä? Ajattelitko jollekin baarihoidolle tulla raskaaksi?
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:25"]
No mitä sinä ovulaatiota kyttäät jos sulla ei ole miestä? Ajattelitko jollekin baarihoidolle tulla raskaaksi?
[/quote]
:D mitä sie selität.
ap
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:25"]
[/quote]
:D mitä sie selität.
ap
[/quote] no sori mut kun sanoit ettei sul oo miestä joka panis ;) okei nyt oon jo hiljaa :D
Joku alapeukuttaa mun upituksia, mutta kun haluan oikeasti tietää! Ens kuussa alkaa tikutus!
Jos kierto esim 27-32pv. Alkaisin tikuttaa kp 12 alkaen. Itse tikutan aamupäivällä ja iltapäivällä jotta ei mene ohi.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 20:23"]
Jos kierto esim 27-32pv. Alkaisin tikuttaa kp 12 alkaen. Itse tikutan aamupäivällä ja iltapäivällä jotta ei mene ohi.
[/quote]
Joo mulla kierto just ton verran ainakin joulukuusta laskettuna, kun lopetin pillerit. Kiitos! Pitää tilata iso määrä tikkuja.
ap
UP!