Onko lapsesi suositumpi, sosiaalisempi ja kauniimpi kuin sinä kouluaikoina?
....
Kommentit (13)
Lapsillani on mennyt kaikenkaikkiaan elämä paremmin, silläkin jolla on kouluvaikeuksia- niitä on hoidettu.
On ainakin kauniimpi kuin minä. Ehkä hieman sosiaalisempi, koulumenestys samanlaista
Poika samaa tasoa, mutta tytär on ainakin kauniimpi ja sosiaalisempi. Veikkaan, että tulee olemaan suositumpikin, mutta vaikea sanoa, kun aloittaa vasta ensi syksynä eskarin. Itse en kyllä ollut suosittu lainkaan joskaan en kiusattukaan, eli suositummaksi tuleminen kuin äitinsä ei ole kauhean vaikeaa :)
Ovat. Huuli pyöreänä katson tyttäriäni ja ihastelen heidän kauneuttaan mielessäni. Itse puhkesin kukkaan vasta lukion päätyttyä. Ja kyllä miehenikin oli tietyllä tapaa nörtimmän oloinen kuin lapsemme.
Kauniimpi on, mutta ei sosiaalisempi eikä suositumpi. Eikä ikävä kyllä ole yhtään viisaampikaan.
Joo, ovat. Onnistuin naimaan itseäni tasokkaamman miehen ja tainneet paljon periä isältään.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:25"]Joo, ovat. Onnistuin naimaan itseäni tasokkaamman miehen ja tainneet paljon periä isältään.
[/quote]
Ehe-ehe!!
Sosiaalisia ja menestyneempiä kyllä, jonkin verran. Kauniimpia? Ei missään tapauksessa.
Minun siis on, kaikki lapseni. Tosin koulumenestys oli minulla yhtä hyvä kuin lapsillani. ap