G: Mitä lahjoitat miehellesi jouluksi?
Kommentit (28)
Mittatilauspaita. Saa siis itse valita.
Ap:n mies harrastaa lukemista ja ostaa itse kaikki kirjat, joita haluaa lukea. Viihtyy aina samoissa lempivaatteissaan, jotka kuluttaa loppuun, vaatekaapissa on vielä käyttämättä edelliset vaatelahjat. Koruja ei käytä. Aikaisemmin olen lahjoittanut mm. matkoja, ravintolailtoja tai konserttilippuja, mutta korona-ajan epävarmuuden takia nyt ei houkuta.
250 € lahjakortin perhokalastuskauppaan.
Fiskarsin kirves, retrohenkisiä sukkia ja merinovillainen lämpökerrasto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No peppua tietenkin koko aaton.
Tämä olisi lahjoista parhain. Viime vuonna sain 2 paria sukkia ja nekin oli kuulemma lapsen valitsemat eli käytännössä en saanut vaimolta yhtään mitään :)
Mitähän sinä annoit vaimolle?
Varmaankin kattilan ja siivousvälineitä?
Kunnon painopeiton. Se nukkuu niin huonosti ja vauvakin tulossa. Ajattelin, että saisi ehkä nukuttua paremmin vaikka vauva herättää minut.
Lego tecnicks ( väärin kirjoitettu varmaan) paketin. Äijä ihaillut niitä pitkään ja kehunut kuinka rakenteli pikkupoikana. No nyt saa 5 kymppisenä näyttää taitonsa, paketissa on pari tuhatta legoa joista pitäisi rakentaa auto. Mielenkiinnolla odotan koska saa kaaran valmiiksi. Ehkä jouluksi 2022.
Mies sai jo etukäteen urheilukellon ja tossut. Aattona saa vielä vihreitä kuulia, erikoisoluen ja boksereita.
Meillä ei ole tapana ostaa lahjoja vain lahjojen ostamisen takia. Mieheltäkin toivon yleensä vain kukkia tai suklaata, ostan itse sitten itselleni ne asiat, joita oikeasti tarvitsen.
Vierailija kirjoitti:
Mies sai jo etukäteen urheilukellon ja tossut. Aattona saa vielä vihreitä kuulia, erikoisoluen ja boksereita.
Meillä ei ole tapana ostaa lahjoja vain lahjojen ostamisen takia. Mieheltäkin toivon yleensä vain kukkia tai suklaata, ostan itse sitten itselleni ne asiat, joita oikeasti tarvitsen.
Siis saatko itsekin mieheltäsi jotain arvokasta vai ainoastaan kukkia?
Monta vuotta matkan Las palmasiin kanssani ja nyt isot halit ja jouluruuat seuraavaa matkaa odotellessa.
Sanoi, ettei saa ostaa mitään joululahjaa. No, olin jo ehtinyt jo ostaa villapaidan. Saa siis villapaidan ja tykkää kuitenkin.
Koru ja vaatetta. En ole varma osasinko valita mieleisiä, mutta parhaani yritin.