Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

en osaa erota!

Vierailija
03.04.2015 |

Elikkäs olen 18v naisenalku ja olen ollut poikaystäväni kanssa pian 4 vuotta.
suhde on jo varmaan vuoden ollut todella huono.. mies ei huomio mua mitenkään, ei pussaa tai halaa enää ollenkaan, keskittyy vain puhelimeen ja kavereihin, seksiä on vain kerran kuukaudessa ja seksi on "väkinäistä". Haaveilen muista miehistä ja ajattelen millaista elämäni olisi ilman häntä.. en vaan osaa päästää irti.

Ja jos eroaisimme joutuisin taloudellisen tilanteen takia muuttamaan vanhemmilleni, mutta olisi mahdotonta muuttaa sinne koska koirani ei tule toimeen vanhempieni koirien ja muiden eläinten kanssa...

mitä teen? Olen ihan hukassa. En voi erota ja jäädä kodittomaksi enkä haluaisi elää rakkaudettomassa suhteessa.. ja turha ehdottaa että antaisin koirani pois tms. siitä en luovu.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihminen voi elää yksinkin vaikkapa yksiössä tai soluasunnossa.

Vierailija
2/4 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä koirakuiskaaja käymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde nyt vaan etsimään omaa lämpää. Kyllä niitä tukia saa niin että pääsee asumaan omilleen. Kaikki vuokranantajat ei vaan halua eläimiä niin siinä voi olla hieman haastetta. Muista että eletään vaan kerran ja siksi ei kannta jäädä suhteseen missä ei viihdy. Kyllä ratkaisuja on jos niiitä etsii. Lähde töihin. 

Vierailija
4/4 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa tukia ollenkaan koska vanhemmillani on hyvät tulot, ihan kelassa ja sossussa olen käynyt juttelemassa.. eikä olisi varaa mihinkään koirakouluttajiinkaan ja kesätöitäkin hain monesta paikasta eikä mitään ole kuulunut. Oma kämppä ei onnistu eikä vanhemmille muutto ja tää nykytilannekkaan ei ole hyvä. Mitä tässä voi enää tehdä. ap