Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonko ainoo nuori mies/poju joka käy täällä??

Vierailija
03.04.2015 |

Oon siis 19v mies/miehen alku ja käyn täällä joka päivä. Käyn täällä siks, koska täällä voi keskustella av mammojen kanssa asioista mistä äitini kanssa en oo ikinä kehdannut jutella:-D Eli ootte vähä niinku mun vara-äitejä :-P Mietin vaa et oinko ainoo 19v tai ylipäätää nuori mies joka täällä käy? Olis kiva tietää:-D

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 18:39"]

Voisit lähteä palstalta sinne ylilaudalle johon varmaan sopisit paremmin. En ole tavannut kaltaisiasi 19-vuotiaita jätkiä jotka kirjoittavat noin lapsellisesti tai ajattelevat noin lapsenomaisesti, ellet sitten ole huono trolli. Opettele kirjoittamaan tai käyttäydy kuin ikäisesi tai kukaan ei jaksa täällä sinua kuunnella. 

t. 19v nainen :)

[/quote] Rasittavampi sinä olet. Juuri tuollaiset aggressiiviset  ja asiattomat ihmiset kuten sinä pilaa tämän palstan. Nuori asiallinen mies tai nainen / tyttö tai poika on ihan tervetullut.

Vierailija
2/24 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmasti oo ainoo. Oon kuullut sun ikäisen ihan livenä myöntävän, että tietää tän paikan. Varmasti sekin käy enemmän kuin myöntääkään. Ja täällä on päivittäin useampia nuorten miesten tekemiä aloituksia.
.
Kysele vain tästä eteenpäinkin. Minä ainakin haluan aina vastailla. Oon huomannut (taas livenä), että nuorilla miehillä ei ole tässä maailmassa aina ihan helppoa. Haluan omalta osaltani auttaa sen minkä voin.
.
T. Äiti 42v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/24 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole :D

Vierailija
4/24 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"poju" :D

Vierailija
5/24 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö olet, Ja saat olla täällä , vaikka noi katkerat käntyt muuta väittää.

Toinen varamamma

Vierailija
6/24 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole.
Terveisin "poju" 21 vuotta

Vierailija
7/24 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nii!

Vierailija
8/24 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 18:39"]Voisit lähteä palstalta sinne ylilaudalle*, johon varmaan sopisit paremmin. En ole tavannut kaltaisiasi 19-vuotiaita jätkiä*, jotka kirjoittavat noin lapsellisesti*, tai ajattelevat noin lapsenomaisesti, ellet sitten ole huono trolli. Opettele kirjoittamaan*, tai käyttäydy kuin ikäisesi*, tai kukaan ei jaksa täällä sinua kuunnella. 

[/quote]

Lol, opettele itse kirjoittamaan :)

t. 16v

Vierailija
9/24 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Poju."

Tulee ihan mieleen teksti-tv:n chatti-ilmoituksen: "Olisko M tai N seuraa sporttiselle 19w bi-poitsulle 09 alueelta?"

Vierailija
10/24 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 18:39"]

Voisit lähteä palstalta sinne ylilaudalle johon varmaan sopisit paremmin. En ole tavannut kaltaisiasi 19-vuotiaita jätkiä jotka kirjoittavat noin lapsellisesti tai ajattelevat noin lapsenomaisesti, ellet sitten ole huono trolli. Opettele kirjoittamaan tai käyttäydy kuin ikäisesi tai kukaan ei jaksa täällä sinua kuunnella. 

[/quote]

Olen ihan samaa mieltä. Olet mies etkä mikään vauva. En minä ainakaan halua olla minkään aikuisen äijän äiti.

T. Äiti 24 v.

Vierailija
11/24 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ainakin 16-vuotias poika! :)

Vierailija
12/24 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:49"]

"Poju."

Tulee ihan mieleen teksti-tv:n chatti-ilmoituksen: "Olisko M tai N seuraa sporttiselle 19w bi-poitsulle 09 alueelta?"

[/quote]

:D Niin muistan :D Loistava!

Vierailija
13/24 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle miehet puhuu noin kun ikäeroa on se 15 vuotta ja he oikeesti etsii äidillistä seuraa ja hyväksyntää, puuman etsijät on taas eri juttu. En pidä itseäni vanhana (35), mutta biologisesti voisin olla heidän mutsi. Usein näihin tutustuu kun tulevat vaikka kesätöihin. 

Vierailija
14/24 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Täällä pääse hyvin kosketuksiin naisen hulluuden kanssa ja oppii mitä totuuksia ei voi sanoa naisten kanssa livenä ääneen. Hyvä kosketuspinta jos haluaa oppia ymmärtämään naisen lapsellisuutta ja persoonallisuushäiriöitä.

M21

Vierailija
15/24 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olet. Kielioppivirheet ja tyhmät kysymykset vituttaa. Käytä maalaisjärkeäsi. Ärsyttävää kun tällaiset näkyvät etusivulla, peittävät kunnon ketjujen tilan. T: Se wanha

Vierailija
16/24 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/24 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo täällä vaan!

T. Äitisi (vara-)

Vierailija
18/24 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 18:39"]Voisit lähteä palstalta sinne ylilaudalle johon varmaan sopisit paremmin. En ole tavannut kaltaisiasi 19-vuotiaita jätkiä jotka kirjoittavat noin lapsellisesti tai ajattelevat noin lapsenomaisesti, ellet sitten ole huono trolli. Opettele kirjoittamaan tai käyttäydy kuin ikäisesi tai kukaan ei jaksa täällä sinua kuunnella. 

[/quote] Kuka on ylilauta? -Ap

Vierailija
19/24 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et

Vierailija
20/24 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 18:43"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 18:39"]Voisit lähteä palstalta sinne ylilaudalle johon varmaan sopisit paremmin. En ole tavannut kaltaisiasi 19-vuotiaita jätkiä jotka kirjoittavat noin lapsellisesti tai ajattelevat noin lapsenomaisesti, ellet sitten ole huono trolli. Opettele kirjoittamaan tai käyttäydy kuin ikäisesi tai kukaan ei jaksa täällä sinua kuunnella.    t. 19v nainen :) [/quote] Kuka on ylilauta? -Ap

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi