Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Typerin joululaulu, jonka kuullessasi pyörittelet silmiäsi?

Vierailija
21.12.2021 |

Itse en voi ymmärtää kappaleen "Pieni liekki" suosiota.

Kommentit (800)

Vierailija
621/800 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti kaikki joululaulut on paskaa, paitsi Göstan tekeleet. Ja Ajattaran.

Mutta eniten ihmetystä aiheuttaa tuo vissiin Antti  Tuiskun kiekuma lämmin lumi peittää maan? Mitä on lämmin lumi? Harmi että tietyn artistin lopettaessa sen biisit ei katoa samalla..

Vierailija
622/800 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaisista sylvian joululaulu. 

Ulkolaisista whamin turhake last christmas.

Suurin osa joululauluista on kauheita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/800 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti kaikki joululaulut on paskaa, paitsi Göstan tekeleet. Ja Ajattaran.

Mutta eniten ihmetystä aiheuttaa tuo vissiin Antti  Tuiskun kiekuma lämmin lumi peittää maan? Mitä on lämmin lumi? Harmi että tietyn artistin lopettaessa sen biisit ei katoa samalla..

Olisko samaa josta dingo laulaa , perheeni vie.....

Vierailija
624/800 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvivirsi. Vai mikä se nyt oli? Kauteamus ikituuri

Vierailija
625/800 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varpunen jouluaamuna.

Jäätyy muutakin kuin järven aalto.

Vierailija
626/800 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mummo

Vierailija
627/800 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämeeni joulun teen... ja Jeesus-lapsi syntyy uudelleen...

Sitä tekopyhyyden määrää hypermarketeissa.

Vierailija
628/800 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tule joulu kultainen" oli yhtenä vuonna osuuskauppojen joulurenkutus ja olin sinä jouluna kiireapulaisena paikallisessa osuuskaupassa. Jo ennen jouluaattoa olin tullut allergiseksi koko renkutukselle. Ja ei riittänyt, että se soi kovaäänisistä, vaan kaupan omassa joulupaperissakin luki Tule joulu kultainen. Sitten meni muutama vuosi ja yhtäkkiä se alkoi soida radiossa. Eiiii!

Vierailija
629/800 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joulupukki suukon sai. Hyi helv, mikä ällö pervo laulu..

Pukki on perheen isä pukeutuneena pukiksi 😄

Mutta pienenä en tajunnut sitä ja ajattelin myös noin 😄

Niin minäkin pienenä luulin, mutta nyt aikuisena tajuan että isä on muualla ja pukki onkin joku naapuri.

Ei, vaan se lapsi luulee, että isä on poissa, koska isä on pukeutunut pukiksi. 

Vierailija
630/800 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Sika!

Vierailija
631/800 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki Loirin vollotusjollotukset. Tekee mieli alkaa tappamaan kissanpentuja aina kun joku Loirin joululaulu alkaa soimaan radiossa.

Ymmärrän, että heittosi on vitsi(toivottavasti ainakin) mutta huono sellainen. Normaali ihminen ei saa mielitekoa mennä tappamaan kissanpentuja, kun kuulee itselleen ei mieluisaa musiikkia. 

Minulle taas kaikki Loirin tulkinnat on parasta joulumusiikkia ja tuossa pari kommenttia aikaisemmin joku  moitti Antti Tuiskun Lämmin lumi peitää maan biisiä, mutta meille se on koko perheen lempimusiikkia joulun aikaan. Ah, ihana , Tuiskulla on niin kauns ääni. 

Näin erilaisia me olemme, mutta pakko sanoa, että olen aika kaikkiruokainen musiikin suhteen, enkä jaksa ottaa paineita jostakin joululaulusta ja aina voi vaihtaa kanavaa/laatia oma lista suoratoistopalveluun niin ei tule epämieluisaa musiikkia.

Elämä on mukavaa, kun se oikein oivaltaa, eikä kulje ryppyotsaisena joka  pikkuasiasta ärsyyntyneenä.

Vierailija
632/800 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tule joulu kultainen" oli yhtenä vuonna osuuskauppojen joulurenkutus ja olin sinä jouluna kiireapulaisena paikallisessa osuuskaupassa. Jo ennen jouluaattoa olin tullut allergiseksi koko renkutukselle. Ja ei riittänyt, että se soi kovaäänisistä, vaan kaupan omassa joulupaperissakin luki Tule joulu kultainen. Sitten meni muutama vuosi ja yhtäkkiä se alkoi soida radiossa. Eiiii!

Mulle lähes lempparijoulumusaa :D

Itse en tykkää näistä uusista joululauluista, joista osa on ihan humppaa. Sanoista tietää, että onkin joululaulu.

Vierailija
633/800 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululaulut ovat kaikki joko ärsyttäviä tingeli-tangeli -renkutuksia tai sitten masentavia ruikutuksia. En ymmärrä, miksi lähes kaikki radiokanavat soittavat joululauluja marraskuusta lähtien. Kuka niitä jaksaa kuunnella?

Vierailija
634/800 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En etsi valtaa loistoa. Varsinkin kun poliitikot hoilaavat, varsinkin kokoomuslaiset ja perslävet.

Aina jaksaa ihmetyttää, että jotkut ihmiset on niin yksioikoisia, että joka asiaan vedetään politiikka ja se oma inhokkipuolue. Mistään aiheesta ei voida keskustella ilman, että se ja tämä asia on jonkun poliiton/puolueen syytä. 

Minulla on sukulainen, jonka kanssa ei voi puhua  mistään, ei säästä (yleensä neutraali keskustelun aihe) ei kauppaan menosta, ei yhtikäs mistään, koska keskustelu kääntyy parin lauseen jälkeen siihen kenen syytä se lumisade/kova tuuli on, eli hänen ihhokkipuolueensa syy jne. 

Vierailija
635/800 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joululaulut ovat kaikki joko ärsyttäviä tingeli-tangeli -renkutuksia tai sitten masentavia ruikutuksia. En ymmärrä, miksi lähes kaikki radiokanavat soittavat joululauluja marraskuusta lähtien. Kuka niitä jaksaa kuunnella?

Minä ja varmaan moni muukin.

Suurin osa  radiokanavista ei soita joulumusiikia nimeksikään, eli kaikille riittää muutakin kuunneltavaa.

Vierailija
636/800 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopen Enkeli ja tonttu

Yrittää yhdistää kristinuskon ja satuhahmon.

Lopputulos pliisu

Vierailija
637/800 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konstan joululaulu, varsinainen itkuvirsi!

Vierailija
638/800 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku yks hullu ulisija keksii omia sanoja kunnon lauluihin. Sehän on jo tekijänoikeuksien rikkomista ja laitonta ! 

Vierailija
639/800 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki, ei niitä jaksa kuunnella, laulaa eikä soittaa, aivan liian kuluneita tai koko joulutouhu lahjoineen on niin kulunut. Mitä voi muuta odottaakaan -  kulutusjuhlalta.

Vierailija
640/800 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joulumaa on muutakin kuin tunturi ja lunta..."

Tylsä ja yksinkertainen, ei jaksa kuunnella.