Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen.Kerro viime kerran seksi kerrasta?

H.K
21.12.2021 |

Oliko hyvää.ja nautitte kumpiki

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä match ihan pantavan näköisen ja mielenkiintoisen tyypin kans. Asusti keskustan hotelissa työmatkansa ajan. Mentiin kaljalle ja parin tuopin jälkeen oltiin sen huoneessa. Istuin ikkunalaudalla ja otin sen munaa sisää. Kiihkeä yö ja hyvä pano.

Vierailija
2/18 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli, pani, lähti pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi harmi.Kun ei ota sua huomioon kunnolla..itse tykkään pitkistä esileikeistä..koskettelua ym alux.Vaimolla seksikkäät alusasu päällä ym..M47

Vierailija
4/18 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla ensin mies pani ja sormetti samalla, minä sain, ja sovittiin että uudestaan kohta samajuttu ja nyt sain valtavan ja nyt sai mieskin kovan.

Illalla kai vielä hiukan sheivailua, ja saan ehkä kielihoitoa.

Vierailija
5/18 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapäässä aivan yllättäen rupesi sykkimään, scrollasin Tinneriä, swaippasin oikealle kolmannen kollin kohdalla, 5 minuutin päästä ovikello soi, otin housut pois ja 4 minuutin lykkimisen päätteeksi pyyhin pimpusta spermat pois. Kolli lähtiessään pyyhki kullinsa verhoihin.

Vierailija
6/18 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla ensin mies pani ja sormetti samalla, minä sain, ja sovittiin että uudestaan kohta samajuttu ja nyt sain valtavan ja nyt sai mieskin kovan.

Illalla kai vielä hiukan sheivailua, ja saan ehkä kielihoitoa.

Kuulostaa kyll hyvält teille..sormettaminen on ihanaa kun viäl antaa nuolentaa samaa aikaa nam.M47

Vierailija
7/18 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä match ihan pantavan näköisen ja mielenkiintoisen tyypin kans. Asusti keskustan hotelissa työmatkansa ajan. Mentiin kaljalle ja parin tuopin jälkeen oltiin sen huoneessa. Istuin ikkunalaudalla ja otin sen munaa sisää. Kiihkeä yö ja hyvä pano.

Istuit ikkunalaudalla? Roikotit jalkoja ulospäin? Niissä hotelleissa, joita käytän, ikkunoita ei saa muut kuin siivoojat auki

Vierailija
8/18 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapäässä aivan yllättäen rupesi sykkimään, scrollasin Tinneriä, swaippasin oikealle kolmannen kollin kohdalla, 5 minuutin päästä ovikello soi, otin housut pois ja 4 minuutin lykkimisen päätteeksi pyyhin pimpusta spermat pois. Kolli lähtiessään pyyhki kullinsa verhoihin.

Moi taas!

ota ens kerralla housut pois jo ennenkuin avaat ovet, niin en tartte kuin 3 minuuttia kun on spemut pimpukassasi. Muista pästä verho, tai voinhan pyyhkäistä eri verhoonkin

Vierailija
9/18 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertainen on kaunista, mutta mielestäni panin, tulin ja lähdin pois. Ehkä tämä oli sitten joku muu.

Vierailija
10/18 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otettiin vaatteet pois, halittiin, pussailtiin, mies pyöritteli mun nänniä, imi nänniä. Mä otin miehen peniksen käteen ja vetelin esinahkaa edestakaisin, mies sormetti mua - klitorista ja sormia sisälle. Halusin miehen peniksen sisään. Ohjasin miestä päälleni, mies laittoi kortsun. Sain vihdoin kovan peniksen sisääni - ihana täyttymys!

Liikutin lanteitani edestakaisin. Miehen penis tuntui niiiin hyvältä, suudeltiin useasti. Välillä mies työnsi hitaita syviä työntöjä, aivan ihanalta tuntui tuntea peniksen liike...

Rakastan seksiä mun miehen kanssa. Haluan sitä jatkuvasti!

Vierailija
11/18 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istuit ikkunalaudalla? Roikotit jalkoja ulospäin? Niissä hotelleissa, joita käytän, ikkunoita ei saa muut kuin siivoojat auki

Ok. Tuo on vanha keskustan rakennus, missä sellaiset isot ikkunalaudat ku o paksut seinät

Vierailija
12/18 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen mies tarjosi suuseksiä kun pyysin. Oli ihanaa.

Ja vaikka sainkin orgasmin, olisin kohta halunnut toisen joko aidolla peniksellä tai dildolla. Mutta ehkä viikonloppuna uusitaan, jos kaikki hyvin menee

Vierailija
13/18 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin opiskelu- ja työkiireiden lomassa entisen poikaystävän sukulaismiehen, joka kävi paikkakunnalla työasioissaan. Ravintolailta päättyi sänkyyn ja sain yöllä ja aamulla hyvää ja miehekästä seksiä. Stressistä huolimatta sain useamman helpon orgasmin. Mies tuli kahdesti yöllä ja kerran vielä aamulla. Tuli kiire hotellista vaihtamaan vaatteet ja töihin. Toiveissa olisi saada lisää uuden vuoden jälkeen.

Vierailija
14/18 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yön virkku eli nukun vähän. Mies taas nukkuu sikeästi. Yöllä mulla ajatukset usein laukkaa... en tahtoisi toista aina niin herättää... hilasin miehen käden haarojeni väliin ja jopa unissaan mies tiesi mitä silloin tehdä :D uniset sormeilut ja kohta mies onkin täysin hereillä ja rouva rimpuilee mahtavissa orkuissa!

Vierailija
15/18 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli hankkinut jatkeen siihen kikuliinsa. Nyt tuntui että olin melko täynnä, se oli myös paksumpi joten ei tarvinnut kauaa kun sain itse orkut ennen miestäni.

Vierailija
16/18 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitettiin takaa ja lähetys saarnaajaa mut mies lopahti molemmissa saamatta itsekään, otin sitten suihin. Kovasti panettaisi, odotan että mies menee pyhien jälkeen töihin niin pääsen itsenikin tyydyttämään leluilla.

Vierailija
17/18 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koitettiin takaa ja lähetys saarnaajaa mut mies lopahti molemmissa saamatta itsekään, otin sitten suihin. Kovasti panettaisi, odotan että mies menee pyhien jälkeen töihin niin pääsen itsenikin tyydyttämään leluilla.

Miksi odottelet? Eikö mies osaa tyydyttää sinua muuten?

Vierailija
18/18 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi odottelet? Eikö mies osaa tyydyttää sinua muuten?[/quote]

Hän on jostain syystä ottanut suorituspaineita kovasti niin en niitä tahdo lisätä kertomalla että tyydytän itse itseni jälkeenpäin..

Ei osaa eikä oikein pysty pyytää mitään koska ottaa paineita ja hermostuu enkä sitten pysty itsekään rentoutumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi