Mitä opelle lahjaksi 10€.lla?
Kommentit (42)
Osta sille xylitol-pastilleja,hammasharja ja -tahna. Varmasti menee tarpeeseen.
Tuoksuton, käsintehty kynttilä on nätti ja jouluinen. Tosin kympillä ei välttämättä saa
Olen aina antanut lahjakortin kukkakauppaan. Ennen oli interflora nykyään vaikka mitä. 10-15 e ja sillä saa sen ruusun ostaa itse milloin haluaa.
Kortti riittää. Toki ne suklaat tai kahvi opehuoneesta katoaa. T. Ope
Ostatteko kouluavustajille, keittiöhenkilökunnalle, koulun siivooja lle ja vahtimestarille, aineenopettajille? Vain onko se niin, että aina se yksi sama ope saa kaikki lahjat, vaikka lapsia opettaa ja huoltaa moni muukin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi opelle pitää antaa lahja? Kävisikö suklaarasia ja joulukortti? Ainakin perinteistä. Töistä en tekijänä ole saanut mitään lahjaa 4 vuoteen. Siis yhtään mitään. Mikä velvoite siis on opelle antaa lahja?
Ei tietenkään tarvitse. Monella vain on halu antaa lahja jouluna. Minulla on ystäväpiirissä esim. kampaaja, hammaslääkäri ja kaupan kassalla työskentelevä, ja he saavat tosi paljon lahjoja asiakkailta jouluna.
Presidentti-kahvipaketti ja fazerin sininen
Miksi hitossa opettajalle pitää ostaa yhtään mitään???
Vierailija kirjoitti:
Ostatteko kouluavustajille, keittiöhenkilökunnalle, koulun siivooja lle ja vahtimestarille, aineenopettajille? Vain onko se niin, että aina se yksi sama ope saa kaikki lahjat, vaikka lapsia opettaa ja huoltaa moni muukin.
Oman lapseni koulussa ei ole kouluavustajia eikä vahtimestaria, siivoojat vaihtuvat muutaman viikon välein, samoin keittiönväki. Aineenopettajille hän on muutamille vienyt lahjoja, vähän vaihdellen eri vuosina.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hitossa opettajalle pitää ostaa yhtään mitään???
No ei kai kukaan sellaista pakota. Miksi mesoat asiasta. Ei sinun ole pakko.
Omatekemä patalappu ja pieni suklaa sydän.
Opettaja saa täyden palkan työstään. Eivät tarvitse lahjoja. Voit halutessa antaa kortin hänelle hyvää Joulua. Riittää jokaiselle opettajalle pelkkä joulun tervehdys sanoin. Eivät odota yhtään mitään lahjaa oppilailta!.Sama koskee kevätjuhlat. Siitä on jopa lehdistö väliin kirjotettu.
Päiväkodin opeille ja hoitajille annoimme lapsen askarteleman kortin sekö 10€ lahjakortit.
Saatesanoina oli kömpelö runo siitä, ettei Korvatunturilla ollut tietoa, mikä ilahduttaisi eniten ja toisi hyvää joulumieltä, joten siellä päädyttiin ratkaisemaan ongelma näin. Tarkoitus oli etukäteen kysyä kaikilta, olisiko tee, kahvi vai juhlajuoma mieluisin, mutta kaikessa hässäkässä se jäi. No, ehkä ensi keväänä uusi yritys.
Syy, miksi haluan antaa lahjan on se, että he tekevät
todella arvokasta työtä meidän lasten hyväksi ja tekevät sen hyvin. Tästä toki kiitosta olen antanut ihan suoraankin.
Vierailija kirjoitti:
Päiväkodin opeille ja hoitajille annoimme lapsen askarteleman kortin sekö 10€ lahjakortit.
Saatesanoina oli kömpelö runo siitä, ettei Korvatunturilla ollut tietoa, mikä ilahduttaisi eniten ja toisi hyvää joulumieltä, joten siellä päädyttiin ratkaisemaan ongelma näin. Tarkoitus oli etukäteen kysyä kaikilta, olisiko tee, kahvi vai juhlajuoma mieluisin, mutta kaikessa hässäkässä se jäi. No, ehkä ensi keväänä uusi yritys.
todella arvokasta työtä meidän lasten hyväksi ja tekevät sen hyvin. Tästä toki kiitosta olen antanut ihan suoraankin.
Just. Kunnon pskaa. Olet todennäkösesti ollut kunnon naurun aihe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
todella arvokasta työtä meidän lasten hyväksi ja tekevät sen hyvin. Tästä toki kiitosta olen antanut ihan suoraankin.Just. Kunnon pskaa. Olet todennäkösesti ollut kunnon naurun aihe.
No sitten olen, ei se mua haittaa. Mulla on katsos itsetunto. Jos joku on niin urpo, että porukalla kerääntyy pilkkaamaan ylipäätään ketään, niin ei se mun häpeä ole.
Karmeaa ajatella, jos opettajana toimii tuollainen ihminen, joka haukkuu muita tyhmäksi. Ihme höyrypää, kun huutomerkkejäkin heittää ilmoille tuohon tahtiin. Rauhoitu.