Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nokia-arena ja Nightwish 29.12 siirtyykö/peruuntuu??

Vierailija
21.12.2021 |

Kyllä ottaa pattiin jos ei tule keikkaa. Prkl*

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tuotakin keikkaa tehdä etänä, kaikki voivat katsoa livestriimiä siitä kotona. Ai niin, näin ei areenan ylihintaisen viinan myyjät tienaa joten eihän se käy päinsä.

Vierailija
2/23 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs luulet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö syksylläkin peruttu Nightwishin keikka?

Vierailija
4/23 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo.

Omikron, anyone?

Vierailija
5/23 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne taas kaikki konertit peruta, toukokuussa sitten uudestaan...

Vierailija
6/23 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei tuotakin keikkaa tehdä etänä, kaikki voivat katsoa livestriimiä siitä kotona. Ai niin, näin ei areenan ylihintaisen viinan myyjät tienaa joten eihän se käy päinsä.

Niin, livestriimi onkin ihan sama asia kuin keikka!

Itsemurhayksiössä kännykän näytöltä striimauksessa on just sama tunnelma 🙈🤣

Livestriimaukset on noloja ja täysin turhia, en ikinä maksaisi senttiäkään tuosta, youtubesta kun löytää ihan ilmaiseksi keikkavideoita.

Vierailija
7/23 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on liput areenalle Kiiran disney ice iltaan. Taitaa olla parempi heti perua liput ja hotelli.

Voi kohta ruuhkautua

Vierailija
8/23 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö vi ttu tämäkin perua vain viranomaisien toimesta , ....eikö nyt kukaan voi käyttää älliä , pitääkö naitwittu konsertinkin sodankin aikana jos almanakassa niin lukee...rukiveer.

Vierailija
9/23 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi tottua , uusi normaali. Tai viedään vapaaehtoisetkin lelut pakolla.

Vierailija
10/23 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se aika todennäköiseltä näyttää, että siirretään.   

Ja livestriimaukset ei kyllä yhtään vastaan live-keikkaa.

Vierailija
11/23 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on liput NW:n keikalle ja melkeinpä toivon sen peruuntumista, kun en riskiryhmäläisenä uskalla sinne mennä, vaikka olen kolmesti rokotettu. Saisin rahat takaisin, jos peruuntuu. Harmittaa kyllä vietävästi, kun olen sitä niin odottanut. 20 vuotta olen niitten keikoilla käynyt ja viimeisin levy on niin fantastinen.

Vierailija
12/23 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruuntuu tietty

Ei oo turvallista

Vierailija
13/23 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä oireiltaan flunssan kaltaista omikronia pitää pelätä nin kovasti?

Siitä sais luonnollisen immunteetin ja pandemia päättyis nopeesti.

Iltalehti 5.10.2021, tämä juttu siis kirjoitettu oireiltaan omikronia voimakkaampien varianttien aikaan:

Kannattaisiko rokotetun nyt altistaa itsensä koronalle?

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/b9f7d947-af3f-4a5f-812c-f8b7f…

Kannattaisiko kaksi koronarokotetta saaneen lopettaa koronaviruksen varominen ja sen sijaan oikein altistaa itsensä koronaviruksen saamiselle?

Täysin rokotettu saisi todennäköisesti korkeintaan vain lievän taudin, mutta samalla hän parantaisi ja pidentäisi omaa vastustuskykyään. Koronarokotteiden suojateho vakavaa tautia vastaanhan on erittäin hyvä.

Tuollainen altistus voisi hyvässä lykyssä toimia kuin kolmas koronarokoteannos.

Tätä pohtii Science-lehden haastattelema tanskalaisepidemiologi Lone Simonsen. Simonsen kallistuu sille kannalle, että ajatus voisi jopa olla hyvä, ainakin teoriassa.

– Tätä on mietitty, kertoo Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen ylilääkäri Hanna Nohynek

Vierailija
14/23 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olalletuo kirjoitti:

Pitääkö vi ttu tämäkin perua vain viranomaisien toimesta , ....eikö nyt kukaan voi käyttää älliä , pitääkö naitwittu konsertinkin sodankin aikana jos almanakassa niin lukee...rukiveer.

Pitää se perua.

Voin kertoa, että esim. omassa työyhteisössä valta-asenne on se, että kaikki suositukset ovat vain suosituksia ja mitään erityistoimia ei tehdä ilman määräyksiä. Tämä linja on ihan esimiestasollakin.

Suuri osa ihmisistä ajattelee niin, että seuraavat vain niitä rajoituksia ja pakkotoimia. Ravintoloihin mennään täysin entiseen malliin, jos vain ovi on auki.

Tästä syystä suositukset ovat aivan yhtä tyhjän kanssa suuressa kuvassa. Jos nuorisolla on tapana parveilla kauppakeskuksessa, heihin ei ole mitään vaikutusta suosituksella olla menemättä sinne.

Vierailija
15/23 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on liput NW:n keikalle ja melkeinpä toivon sen peruuntumista, kun en riskiryhmäläisenä uskalla sinne mennä, vaikka olen kolmesti rokotettu. Saisin rahat takaisin, jos peruuntuu. Harmittaa kyllä vietävästi, kun olen sitä niin odottanut. 20 vuotta olen niitten keikoilla käynyt ja viimeisin levy on niin fantastinen.

Melko sama tilanne täällä ja itse toivoisin keikan siirtoa vaikka suoriltaan vuodella eteenpäin, niin ei tarvitsisi kytätä uudestaan lippuja kun joskus taas keikka tulisi.

Vierailija
16/23 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, surkea bändi

Vierailija
17/23 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Popeda oli jo ja nätti oli Nokia Areena, tykkäsin!

Vierailija
18/23 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäkuussa sitten seuraavan kerran konsertteihin.

Vierailija
19/23 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

peruttu, kaikki muukin tampereella

Vierailija
20/23 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronapassilla pääsee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan