Olisiko tämä varoituksen paikka? Työkaveri (mies) sanoi, että tykkää hyväpeppuisista naisista. "Sellainen kuin esim sulla on". Tuli ällö olo, että hän tuijottaa mun takapuolta
Kommentit (69)
Niimpä. Sieltä pakaroiden välistä se pökäle kutsuu työkaveria tuoksuttelemaan ja makustelemaan matkalla joulun ihmemaahan!
Vierailija kirjoitti:
No en jaksaisi. Jos jatkaa "kehumisiaan" nin sitten kertoisin.
Tosin täytyy miehenä kertoa rehellisesti että kun töissä on on nuoria nättejä tyttöjä kireissä housuissa tulee vaivihkaa välillä vilkaistua väkisinkin.
Mutta on kyllä tökeröä jos tuijottaa niin että toinen huomaa tai huomauttelee nätistä pepusta. Meillä se on niin päin että nää tytöt kertoilee seksijuttuja ja me miehet ollaan hiljaa ettei tule sanomista 😁
Ovatko ne tytöt lutkia?
Eli tässäkin suurempi ongelma kuin sanottu on naisen mielikuvitus siitä mitä sanoja ehkä tekee tai ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli todella ällö olo, kun tapailukumppani kertoi, että mulla on poikkeuksellisen hyvä peppu, kaikki miehet katsoo sitä.
Nyt pidän aina pitkää takkia tai muuten sellaisia vaatteita, ettei mun peppua katseltaisi, ällöttää ajatuskin.
Oletpa itsekäs!
Mites tämmönen: eräässä työpaikassa tuli mulle nainen kehumaan ulkonäköäni?
Onko se häirintää sitten? En kyllä sitä häiritsevänä kokenut.
M38
Toisessa paikassa oli tytöt laittaneet yhteiselletyöpisteelle alaston kuvia miehistä.Tästä vähän huumorillahuomautin mutta kun kerran tykkäsivät niitä katsoa, niin en vaatinut sitä pois ottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Niimpä. Sieltä pakaroiden välistä se pökäle kutsuu työkaveria tuoksuttelemaan ja makustelemaan matkalla joulun ihmemaahan!
Paskan kanssa läträäminen ei ole tervettä, eikä terveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli todella ällö olo, kun tapailukumppani kertoi, että mulla on poikkeuksellisen hyvä peppu, kaikki miehet katsoo sitä.
Nyt pidän aina pitkää takkia tai muuten sellaisia vaatteita, ettei mun peppua katseltaisi, ällöttää ajatuskin.
Olet harvinaisuus, nykyään kuljetaan tarkoituksella joka paikassa juoksutrikoissa esitellen sitä takalistoa.
Kyllä on joidenkin elämä vaikeeta! "tuli ällö olo" ok, mitä sitten? Mullekin tulee ällö olo kun ruoka on pilaantunut jääkaapissa ja joudun heittään sen pois, ja sit elämä jatkuu. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Näin herkille voi suositella pukeutumista burkhaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä aloitus kertoo täydellisesti sen miksi naisten palkkaaminen lopetettiin/vähennettiin jättiyrityksissä metoo sonnan jälkeen.
Te itse kaivatte omaa kuoppaanne tällä. Miksi ette ota elämää vähemmän vakavasti? Miten tyhmää on elää elämäänsä ottaen kaiken noin saakelin vakavasti.
Sinun viestisi kertoo täydellisesti sen mikä joissakin miehissä on vikana. Oman käytöksen ja puheen hillitseminen koetaan niin ylitsepääsemättömän vaikeaksi että mieluummin jätettäisiin naiset kokonaan ulos työelämästä. Olishan se nyt aivan käsittämättömän kova vaatimus että töissä ei kommentoisi toisten ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Keneltä se on pois jos työpaikalla miehet kulkevat perässäsi nuuskutellen ja suu auki samalla kun näpelöivöt siittimiään?
Vierailija kirjoitti:
Mites tämmönen: eräässä työpaikassa tuli mulle nainen kehumaan ulkonäköäni?
Onko se häirintää sitten? En kyllä sitä häiritsevänä kokenut.M38
Toisessa paikassa oli tytöt laittaneet yhteiselletyöpisteelle alaston kuvia miehistä.Tästä vähän huumorillahuomautin mutta kun kerran tykkäsivät niitä katsoa, niin en vaatinut sitä pois ottamaan.
Jos olisit sen kokenut häirintänä, niin sitten se olisi sitä ollut.
En muista mistä joskus keskustelimme työporukan kanssa (kaikki naisia) ja yksi heistä kommentoi jotain minun tisseistäni, niin koin sen kyllä asiattomaksi. Sanoin hänelle, ettei ollut fiksu kommentti ja hän pahoitteli ja elämä jatkui.
Minusta ei ole ok työpaikalla mainita työkaverin ulkoisista asioista, ellei se ole kummallekin luontevaa keskustelua.
Mun seurustelukumppani osoittautui tuollaiseksi perseiden kommentoijaksi ja narsistiksi myöskin.
Jos on se vaara, että tyyppi on siksi niin moukka, että on narsisti, siitä saattaa saada kostotoimia, jos menee kantelemaan HR:lle.
Yrittäisin vaan pysyä kaukana enkä juttelisi vapaaehtoisesti mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä videota tänne spämmäävä, et tosiaan taida tajuta että ymä on kertomus siitä mikä kaikki teissä sosiaalisesti kyvyttömissä miehissä on pielessä. Ensinnäkin yritätte liian kauniita naisia. Toiseksi ette kykene tulkitsemaan naisten kehonkieltä yhtään. Jos firman kaunein nainen ei huomaa teitä lainkaan, asia ei siitä muuksi muutu jos pyydätte häntä kahville vastoin kaikkia onnistumisen edellytyksiä. Ja sitten vielä katkeroidutte siitä. Kolmanneksi sillä hyvännäköisellä naisella on oikeus viehättyä ihan tasan kenestä haluaa, esim siitä hyvännäköisestä ja supliikista miehestä. Ja viidenneksi vaikka kyseinen suhde epäonnistuisi, nainen ei silti viehättyisi teistä.
Jos hyvännäköisen naisen ja komean supliikkimiehen suhde epäonnistuu, nainen etsii jonkun muun itselleen paremmin sopivan hyvännäköisen miehen. Koska todellisuudessa toisin kuin in ssele iden infantiileissä päivä unelmissa, kaikki hyvännäköiset supliikkimiehen ei ole mulkeroita, eikä kaikki kauniit naiset enkeleitä jotka ei ymmärrä omaa parastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin täysin häpeilemättä nautin kauniiden naiskehojen katselusta, erityisesti hyvin muodostuneiden perseiden.
- esteettinen perseinsinööri-
Katsele ihan rauhassa. Älä koske, älä kommentoi. Kiitos.
– erään perseen onnellinen omistaja
Hei erään perseen onnellinen omistaja. Kuuluu yksinkertaisimpiin käytöstapoihin kunnioittaa ihmisten kehon yksityisyyttä ja loukkaamattomuutta. Eli toiveesi on toteutunut. Katson, en koske ilman suostumusta. Vain todellinen moukka toimii niin.
Olemme siis samoilla linjoilla perseasioisssa. Katsele rauhassa :)
– perseenomistaja
Nämä jutut on nyt ,sananmukaisesti: ihan perseestä.
No onhan tuo limainen kommentti. Sanoisin hänelle, ettei tuollainen henkilöön menevä kommentointi kuulu työpaikalle. Jos jatkaa, sitten kääntyisin HR:n puoleen.
Voit olla varma että kaikki muutkin miehet tuijottavat perääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin täysin häpeilemättä nautin kauniiden naiskehojen katselusta, erityisesti hyvin muodostuneiden perseiden.
Katsele ihan rauhassa. Älä koske, älä kommentoi. Kiitos.
– erään perseen onnellinen omistaja
Hei erään perseen onnellinen omistaja. Kuuluu yksinkertaisimpiin käytöstapoihin kunnioittaa ihmisten kehon yksityisyyttä ja loukkaamattomuutta. Eli toiveesi on toteutunut. Katson, en koske ilman suostumusta. Vain todellinen moukka toimii niin.
Olemme siis samoilla linjoilla perseasioisssa. Katsele rauhassa :)
Persekonsensus siis saavutettu. Mukavaa joulun aikaa sinulle.
– perseenomistaja