Miksi mies haluaa seksissä käsipeliä mielummin kuin yhdyntää?
Mikä tähän voi olla mielestänne syynä? Ei haluta niin paljoa? Nainen ei tunnu hyvälle? Ylipaino, väsymys vai mikä? Miehiltä kaipaisin vastauksia.
Kommentit (18)
Ei tunnu miltään. Tähän ei oikeastaan ole lääkettä kuin jumpata tai laittaa kakkoseen plugi.
Entä jos alkuun on kuitenkin halunnut yhdyntää?
Meillä vaimo tykkää yhdynnästä, kun siinä saa maata selällään näkemättä vaivaa. Kiva saada toinenkin joskus osallistumaan seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos alkuun on kuitenkin halunnut yhdyntää?
Kai on koittanut eri temppuja josko olisi vaikutusta rouvaan. Kun ei ole ollut, sitten ei enää halua.
Tykkään itse käsipelistä välillä, jos antaja osaa hommansa. Hakkaa löysän, laiskan ja "pakollisen" yhdynnän koska tahansa.
Siiis nainen ei halunnut ja mies joo.?
Silloin kun se käsipeli on yhdistettynä suu ja imupeliin, voi se tuntua tosi hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä vaimo tykkää yhdynnästä, kun siinä saa maata selällään näkemättä vaivaa. Kiva saada toinenkin joskus osallistumaan seksiin.
Mulla taas naisystävä tykkää olla kontallaan. Hän on alistuvana mielellään objektina. Erikseen pitää laittaa töihin, jos sitä haluaa.
Meillä tapana vouron perään tehdä käsipelillä toisemme loppuun asti.
Tuntuu niin ihanalle olla ihan paikallaan ja nauttia
Kyllä hyvä onanointi aina huonon panon voittaa !
Jos yhdyntä on huonoa, mies ei halua yhdyntää.
Jos yhdyntä on keskinkertaista, hyvää tai aivan loistavaa, mies aivan varmasti haluaa sitä.
En itse voisi vähempää haluta yhdyntää, jos nainen lähinnä makaisi selällään eikä olisi millään lailla aktiivinen. Tuolla tavalla toimimalla saatte aivan varmasti haluttomia miehiä, tai siis ainakin teitä kohtaan haluttomia - ja ennen pitkää myös teidän nautinnostanne välinpitämättömiä miehiä, jotka "hyvänä päivänä" käyttävät teitä runkkualustoina ajatellen silmät kiinni aikuisviihteessä näkemiään naisia.
Jos olisitte naiset seksissä edes jollakin lailla aktiivisempia: esimerkiksi katsoisitte miestä silmiin ja kertoisitte että te pidätte seksistä hänen kanssaan ja haluatte häntä, ette tulisi millään lailla pettymään, vaan saisitte todella tuntea ja kokea itsenne halutuiksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos yhdyntä on huonoa, mies ei halua yhdyntää.
Jos yhdyntä on keskinkertaista, hyvää tai aivan loistavaa, mies aivan varmasti haluaa sitä.
En itse voisi vähempää haluta yhdyntää, jos nainen lähinnä makaisi selällään eikä olisi millään lailla aktiivinen. Tuolla tavalla toimimalla saatte aivan varmasti haluttomia miehiä, tai siis ainakin teitä kohtaan haluttomia - ja ennen pitkää myös teidän nautinnostanne välinpitämättömiä miehiä, jotka "hyvänä päivänä" käyttävät teitä runkkualustoina ajatellen silmät kiinni aikuisviihteessä näkemiään naisia.
Jos olisitte naiset seksissä edes jollakin lailla aktiivisempia: esimerkiksi katsoisitte miestä silmiin ja kertoisitte että te pidätte seksistä hänen kanssaan ja haluatte häntä, ette tulisi millään lailla pettymään, vaan saisitte todella tuntea ja kokea itsenne halutuiksi.
Tämä. Se pelkkä reikä ei ole se juttu, joka kantaa kovin pitkälle. Koskakohan tämä menisi perille?
Me ei mun mieheni kanssa niin panoista välitetä, käsin toisemme.
Liian väljä pillu ei tunnu miltään. Tai vastaavasti liian pieni muna.