Rokotteista kieltäytyjien ihmeellisimmät väitteet.
Listataan tähän mitä kaikkeaihmeellistä denialistit ovat väittäneet koskien koronaa ja rokotuksia.
Koronarokote testipuikoissa on nanomatoja jotka istutetaan ihmiseen 😂 (ehkä hauskin väite)
Korona rokote sisältää mikrosirun joilla seurataan ja tarkkaillaan ihmisiä 😆
Msgneetti pysyy tokotekohdassa kiinni sirun vuoksi 🙄
Kommentit (27)
Nämä follarithan aktivoituivat taas kuin napin painalluksella.
Ohjaillaanko heitä ulkoa päin 🙄 kuin lauma lampaita alkaa mäökimään yhtö aikaa 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitän, että ap:n väitteet ovat 100% koronauskovaisen kynästä, sillä vain tässä koronahurmiossa ja irrationaalisessa pelossa elävien olen kuullut noita väitteitä selittävän, syykin on enemmän kuin selkeä: keksitään mitä ihmeellisimpiä väitteitä, joilla vastapuoli saadaan näyttämään typerältä, jotta oma päätös vaikuttaisi järkevämmältä.
Ihan suoraan propaganda käsikirjasta otettu ohje.Kertoo siis enemmän näistä satuihin uskovista koronarokotefanaatikoista, kuin koronarokotteeseen kriittisesti suhtautuvista.
Sun väitteet löytyvät tuolta ja kaikki on puppua.
https://yle.fi/uutiset/3-12240607
Kumma, että minä en löytänyt tuosta jutusta mitään magneeteista, liskoihmisistä ja mikromadoista, mutta koronauskova näkee. Propaganda uppoaa joihinkin kuin kuuma veitsi voihin :( jopa niin vahvasti, että löytävät tekstistä jotain, mitä siellä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä paras on heti noiden liskiihmisten jälkeen, että koronapassilla pyritään saamaan aikaan järjestelmä/digitaalinen passi jolla voidaan seurata ja hallita ihmisiä
Niin, en kommentoi muusta, mutta nuo seurantaa pelkäävät huom.! Omistatko puhelimen? Silloin sinun sijaintisi tiedetään koko ajan n. 5-10 metrin tarkkuudella... Jos omistat älyluurin, niin vieläkin tarkemmin... ja göögle ottaa tieta koko ajan ja kuuntelee... Ja kuuntelee tosiaan. Tein testin ja näin kävi... Ohjeet on netissä. Gööglätkää oi te kaikki kammoiset! Minua ei pelota. Olen niin tylsä ihminen, että uskon muutaman gööglen serverin tehneen i t s e m u r h a n tekemisteni tai paremminkin niiden tylsyyden vuoksi....
Täältä mode poisti kaikki folioita koskevatväitteet pois 😳 onko mode sittenkin liskoihminen.
Vierailija kirjoitti:
Täältä mode poisti kaikki folioita koskevatväitteet pois 😳 onko mode sittenkin liskoihminen.
Kyllä se on lisko. Tuli plutosta ufolla ja näyttää tältä
https://www.google.com/search?q=reptilians&sxsrf=AOaemvIxSyeXhpCmn1mkEd…
omituisin väite on että 5g olisi syypää koronaan.
Tämä. Follarivöyhkääjät tekevät karhunpalveluksen. Luulevat päässeen oikean tiedon jäljelle kun oikeat salaliitot sitten taustalla murheetta jylläävät (jos niitä on, ei niistä kyllä tiedetä)