Kuka muistaa vielä voimahali foorumin?
Muistaako kukaan enää nyt 2021 lopulla voimahalia?
Kommentit (14)
Kyllä! Siirryn Lemmikkipalstojen Päivän Peilistä sinne, sieltä Hevostallinetiin ja sitten lopulta tänne.
Muistan! Muutamia sieltä tuttuja hahmoja on tullut netissä myöhemmin vastaan. Kaipaan sieltä myös aitoa ruskean kastikkeen ohjetta sekä maailman parasta pannariohjetta joka piti kohottaa kaksi kertaa - ennen ja jälkeen munien. Jos joku tunnistaa niin saa lisätä ohjeet koska nämä on jääneet kaduttamaan etten ottanut talteen :D
Lemmikkipalstatkin taitaa olla aika kuollut nykyään? Kissapalstalla oli muinoin sivutolkulla keskustelua, nyt hyvä jos kolme aihetta.
Toivottavasti unikeko ei ainakaan tälle palstalle tule sitä iänikuista OT:tään hokemaan. En muista vaikuttiko aikoinaan voimahalillakin, mutta varmasti jokaiselle PP:läiselle tuttu hahmo. Harvinaisen ärsyttävä tyyppi!
Oi tulisipa takasin Voimahali, oli ihan mahtava foorumi. Ja kaikki ne hymiöt 😀
Muistan kyllä, olin todella aktiivinen kirjoittaja, mutta en kauhean pidetty (en kuitenkaan se yllämainittu unikeko).
Tämä av on hyvä korvike, kun ei saa kenenkään vihoja päälleen, kun voi kirjoitella anonyymisti. Ja olen mä tässä ikääntyessä löysännyt nutturaakin.
Minäkin olin siellä. (Ja lemmikkipalstoilla myös ja ht.net on tuttu myös :D)
Olin myös aika aktiivinen, mutta en nyt mikään kaikista isoin hahmo. Toisaalta kaipaan kyllä sitä. Se oli omanlainen yhteisö, muistan vieläkin osan niistä hahmoista.
Mitä Voimikselle muuten tapahtui? En itse ollut kovin aktiivinen kävijä, joten tuntuu siltä, että koko foorumi yhtäkkiä katosi ilman mitään selitystä.
Täällä myös yksi kirjoittaja :) Toivoisin myös Voimahalia takaisin ja niitä hymiöitä.
Mutta kuinkas moni muistaa voimahalin edeltäjän, eli vieroitusklinikan?
Mä itseasiassa juuri yksi päivä mietin sitä. Monet kirjoittajat ovat jääneet mieleen, toiset hyvässä ja toiset pahassa.
Muistan! Hymiöt olivat parhaita. En ollut rekisteröitynyt käyttäjä, joten selasin vain foorumia. Eniten taisin roikkua Haimavolin puolella.
Muistan hyvinkin. Haluisin sen takas