Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tänä vuonna yksin viettävien jouluketjua?

Vierailija
20.12.2021 |

Itse olen yksin jouluna. Aatto aamun/päivän töissä mutta siitä sitten ilta yksin ja loput joulupyhät.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla.

Vierailija
2/14 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aamulla, mutta siellä ketjussa päädyttiin siihen, ettei yksinäiset saa valittaa yksinäisyyttään, koska jollakin voi olla koko vuoden paha olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli aamulla, mutta siellä ketjussa päädyttiin siihen, ettei yksinäiset saa valittaa yksinäisyyttään, koska jollakin voi olla koko vuoden paha olla.

Niin ja heille ei saa osoittaa myötätuntoa, koska se on teennäistä.

Vierailija
4/14 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tulin itse iltavuorosta tähän kotiin. Yksin siis täälläkin. Ja moni istuu karanteenissakin vielä pitkän kakun. Television ja netin joulumainokset antavat käsityksen, että kaikki istuvat luksusmökeissä koko suvun kesken syömässä huippulaadukkaita jouluillallisia (jotka perheen äiti on yksin valmistanut). Ei ole todellisuutta, kun aika moni tekee töitä koko joulun.

Vierailija
5/14 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut parikin ketjua.

Vierailija
6/14 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vietän joulun yksin masennuksen takia. Olin ostanut vähän jouluruokia muttei ole oikein ruokahalua. Päädyin sitten syömään eilen tekemäni salaatin rippeet eilispäivältä ja syömään konvehteja. Jospa huomenna maistuisi jouluruoka. Enkä kaipaa mitään sääliä, tämä on minulle yksi päivä muiden joukossa.

Vierailija
7/14 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin juuri vanhempien luota. Sain palan kinkkua ja pizzan mukaan. 😋

Vierailija
8/14 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin täälläkin. Mies töissä.

Alkuperäiset suunnitelmat meni uusiksi, kun tarkoitus oli viettää sukujoulua vanhemmillani, mutta juhlat peruttiin, juurikin suuren koronatartuntamäärän takia.

Vierailija
9/14 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Tämä kuitenkin aloitettu jo 20päivä.

Vierailija
10/14 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä oltu ja nyt painaa niin kamala väsy että nukkumaan voisi mennä mutta haluan katsoa tämän raskasta joulua konsertin.

Vierailija
11/14 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukas täällä on valittanut, ellei sinun kommenttia huomioida.

Tulin pari tuntia sitten kotiin työvuorosta ja puoliso oli lähtenyt sillä aikaan yövuoroon. Olivat jo päivällä syöneet lasten kanssa jouluaterian ja jakaneet lahjat. Mun lahjat oli kuusen alla.

Juu, eikä tässä ole mitään valittamista, teinit omassa huoneessaan. Hyvää joulua sinullekin.

Vierailija
12/14 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli täällä jo eilen ketju, onko hävinnyt. Yksin oon, juurikin toisessa ketjussa valitin, kun ientulehduksen takia en voi syödä edes joulumakeisia, mahtaa olla varsinainen joulujen pohjanoteeraus... :/

Hyvää joulua kaikille silti!

Vierailija
13/14 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkeilen keskenäni. Vähän on vilpoista, mutta radio kuuluu ja ruokaa on.

Vierailija
14/14 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen joulu yksin. Viime jouluna hankin vielä jotain jouluruokia valmiina, hankin pienen muovikuusen ja koristelin sen jne. Nyt en jaksa sitäkään. Nukun minkä nukun, syön mitä sattuu kaapista ehkä löytymään ja istun tuolissa. Ei jaksa harmittaa kun ei jaksa mitään muutakaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän