Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen sukuni ensimmäinen ylioppilas puhumattakaan jatko-opinnoista ja teen kaikkeni, ettei koulutukseni näy käytöksessäni mitekään

Vierailija
20.12.2021 |

Jopa korostan rahvaanomaisuuttani, jottei erotettaisi suvusta.
M33

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun alennut muiden seurassa, he varmasti arvostavat.

Vierailija
2/15 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joillekin ylioppilaaksi pääseminen vielä isokin juttu?🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran jo teet kaikkesi, niin kyllähän se koulutus näkyy käytöksessäsi

Vierailija
4/15 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen toisen puolen suvun toinen ylioppilas ja ensimmäinen maisteri. En tosiaankaan tuo koulutustaustaani esille missään sukujuhlissa.

Kyllä edelleen on sukuja, joissa ylioppilastutkinnon saati maisterikoulutuksen suorittaminen on iso juttu.

N49

Vierailija
5/15 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut ylioppilaiden käytöksen eroavan muiden käytöksestä. 

Vierailija
6/15 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen prosessitekniikan DI ja salaan sen, koska muuten kaikki tädit, sedät ja kummin kaimat tulevat sukujuhlissa  valittamaan huonosti istuvista  hammasproteeseistaan.

Kerran eräs jalkansa Kannaksella menettänyt  sota-inva-vaarin-serkku halusi minun tutkivan tekojalkansa sopivuutta.

Vierailija
7/15 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen toisen puolen suvun toinen ylioppilas ja ensimmäinen maisteri. En tosiaankaan tuo koulutustaustaani esille missään sukujuhlissa.

Kyllä edelleen on sukuja, joissa ylioppilastutkinnon saati maisterikoulutuksen suorittaminen on iso juttu.

N49

Sama juttu. En edes juhlistanut maisterin papereita mitenkään. Silti esimerkiksi siskoni on katkera ja haukkuu kuinka olen niin ylpeä elitisti yliopistokoulutukseni kanssa :D en ole koskaan sanallakaan opinnoistani tai sen kummemmin valmistumisestani puhunut. Pikemminkin olen vähätellyt sitä urakkaa, etten saisi vihoja niskaani. No, sain silti.

N30

Vierailija
8/15 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi AMK-maisterin opintoja ei kadehdi kukaan. Nehän ovat ihan ok. Duunaripohjalta amiksen jälkeen opiskeltuja.

Harmillista. Sirola-Opistoakaan ei enää ole. Sieltä sai hitsarikin  maisterinpaperit nöyrästi kumartaen rehtoria. (ja nuolaisemalla persettä) Tieteellisen Marxilais-Leninismistisen  sosialismin nimeen vannoen. 

Antti Eskola Tampereen  Yliopistosta hyväksyi gradun.

Vierailija
9/15 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvussa on hum.kandeja  ja fil.maistereita ja kaikenlaisia käsien heiluttamisella  elantonsa tienaavia diibadaaboja tms tubettajia kohta jo puolet (ylioppilaita kaikki, tiemmä))

Omaa ammattiani en suvun tapaamisissa viitsi paljastaa. Sanon olevani ikiteekkari, vaikka valmistuin jo 1982.

Jos sanoisin ammattini, minua syytettäisiin  kaikista Suomen hometaloista, tasakatoista, väärin asennetuista höyrysuluista ja betonilähiöistä..

Siksipä kerronkin olevani viimeistelijä. Noh, mikä sellainen on? Kysytään usein.

Vastaan: Lakkautetut kansakoulut viedään kiinteistömarkkinoilla  melkein käsistä. Niinpä eräs Pohjanmaalainen  talopakettifirma on alkanut tehdä lakkautettuja kansakouluja elementtirakenteisina avaimet-käteen toteutettuina ratkaisuina. 

Toimin viimeistelyosastolla  leikkaamalla puukolla vitunkuvia pulpettien kansiin.

Vierailija
10/15 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo elämänkoululainen.

Vierailija
11/15 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤭😂

Vierailija
12/15 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetetaanko lukiossa tai yliopistossa, että kun on käynyt tämän koulutuksen, ei saa enää piereskellä, kaivaa nenää tai persettä, kiroilukin pitää lopettaa, ei saa enää kulkea julkisella paikalla verkkareissa vaan pitää olla aina puku ja salkku, auto pitää olla Premium merkkiä tai ei ollenkaan, yms. yms.

Minä kuvittelin, että niissä opetettaisiin jotain muuta kuin käyttäytymistä?

Vierailija
13/15 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suvussa on hum.kandeja  ja fil.maistereita ja kaikenlaisia käsien heiluttamisella  elantonsa tienaavia diibadaaboja tms tubettajia kohta jo puolet (ylioppilaita kaikki, tiemmä))

Omaa ammattiani en suvun tapaamisissa viitsi paljastaa. Sanon olevani ikiteekkari, vaikka valmistuin jo 1982.

Jos sanoisin ammattini, minua syytettäisiin  kaikista Suomen hometaloista, tasakatoista, väärin asennetuista höyrysuluista ja betonilähiöistä..

Siksipä kerronkin olevani viimeistelijä. Noh, mikä sellainen on? Kysytään usein.

Vastaan: Lakkautetut kansakoulut viedään kiinteistömarkkinoilla  melkein käsistä. Niinpä eräs Pohjanmaalainen  talopakettifirma on alkanut tehdä lakkautettuja kansakouluja elementtirakenteisina avaimet-käteen toteutettuina ratkaisuina. 

Toimin viimeistelyosastolla  leikkaamalla puukolla vitunkuvia pulpettien kansiin.

Voi ei!

Nyt turskahti iltaglögit näppäimistölle!

😜😂😎🤣

Vierailija
14/15 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain hum. kandit ja arkkitehdit salaavat ammattinsa.

Molemmat häpeävät tutkintoaan.

Vierailija
15/15 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oln kuseni ensimainen kolun melknei läpipaskonu opilas.