Tytärten siveyslupaus isälle. O_o
Miten tuollainen pikkutyttökin voi tehdä jonkun siveyslupauksen, ennenkuin on edes kasvanut naiseksi. O_o
Kommentit (84)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:38"]
Oksennan. Tämä on paljon kieroutuneempaa ja perverssimpää kuin esiaviollinen seksi ikinä. Ja tosiaan, missä ovat poikakultien siveyttä suojelevat äitimuorit?
[/quote] Sinusta on kieroutunutta etta isalla ja tyttarella on hyva ja lammin suhde mutta samanikaisten puskaseksi on tervetta kaytosta.
Nuo valokuvat olivat aika yksipuolisia, eihan han ollut valokuvannut yhtaan niita tanssiaisia mihin koko perhe osallistuu.
Sen enempaa en voi ottaa kantaa kun en henkilokohtaisesti naita perheita tunne vaikka eihan se nayta palstalaisia haittaavan eika sekaan etta ei tunneta amerikkalaista kulttuuria tippaakaan. Kuka se omituisesti pukeutunut nainen uutiskuvassa on?
Ei ole kovin kaukana Lähi-idän meiningistä, vaikka vapauden meksassa ollaankin.
taidanpa niistää siemenet kuville ja postittaa isille. Onkohan se rikollista lähettää ihmisille spermaa? Varmaan grippi pussissa ei siemenet kuivuisi vaikka amerikkaan kestääkin kustilla polkea.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 18:17"]
Oksennan. Tämä on paljon kieroutuneempaa ja perverssimpää kuin esiaviollinen seksi ikinä. Ja tosiaan, missä ovat poikakultien siveyttä suojelevat äitimuorit?
[/quote] Sinusta on kieroutunutta etta isalla ja tyttarella on hyva ja lammin suhde mutta samanikaisten puskaseksi on tervetta kaytosta.
Nuo valokuvat olivat aika yksipuolisia, eihan han ollut valokuvannut yhtaan niita tanssiaisia mihin koko perhe osallistuu.
Sen enempaa en voi ottaa kantaa kun en henkilokohtaisesti naita perheita tunne vaikka eihan se nayta palstalaisia haittaavan eika sekaan etta ei tunneta amerikkalaista kulttuuria tippaakaan. Kuka se omituisesti pukeutunut nainen uutiskuvassa on?
[/quote]Onko tuo mielestäsi hyvä ja lämmin suhde? Kuulostaa aika sairaalta. Amerikkaisesta kulttuurista sen verran, että minun tuntemani amerikkalaiset kyllä tuomitsevat nämä siveyslupaukset.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 18:17"]
[/quote]Onko tuo mielestäsi hyvä ja lämmin suhde? Kuulostaa aika sairaalta. Amerikkaisesta kulttuurista sen verran, että minun tuntemani amerikkalaiset kyllä tuomitsevat nämä siveyslupaukset.
Järkyttäviä, tulee mieleen että nuo tytöt ovat isiensä leikkikaluja ja hyväksikäytettyjä.
Ensimmäisestä kuva tuo ikävät fibat, tyttö on sulkenut silmänsä ja niin on toisessakin. Miksi pitää olla silmät kiinni vai suljetaanko tässä sielun syövereihin paljon muutakin.
Oksettavia kuvia.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:09"]Fiksumpaa tuo on kuin että teinit jakelevat itseään holtittomasti. Seksi on täällä turhankin arkinen ja vapaa asia. Siihen ryhdytään liian nuorina ja mahdollisesti väärien ihmisten kanssa. Siitä sitten seuraa joko vahinkoraskaus, sukupuolitaudit, tai morkkis.
[/quote] seksi on arkinen asia! Se on normaalia, ja sitä saa haluta. Jos nuori kokee olevansa valmis, niin ehkä hän on? Kuinka ihmeessä kukaan voi arvostella toisen omaan kehoon ja mieleen kohdistuvia valintoja? Nuori, alaikäinenkin on ihminen, oikeutettu ajattelemaan, tuntemaan, haluamaan. Hän valitsee itse. Aikuisella ei tietenkään ole oikeutta lasta hyväksikäyttää, mutta nuori toisen samanikäisen kanssa on heidän oma henkilökohtainen asia.
[/quote] Eli jos 10-vuotias lapsi kokee olevansa valmis seksiin, vanhempien ei tule sanoa asiaan mitään vaan ajatella vain että no, omapa on asiansa.
Onhan aideille ja pojillekin vaikka minkalaisia tilaisuuksia kun viitsii vahan googlettaa. Nama Purity Ballit on nyt vain yksi aspekti ja rajoitetun piirin touhua, enimmakseen etelavaltioissa.
Kayvatko kaikki suomalaiset heratysjuhlissa tai raveissa jne.?
VALENTINE SOCIAL
FATHER/DAUGHTER & MOTHER/SON
Come show your child how a date should be treated!
Friday, Feb. 13, 2015 6:00 – 8:00 pm
$10.00 per “couple”
Includes Dinner/Picture/Dancing
Registration Deadline: Monday, Feb. 2, 2015
Register @ www.putnamgarec.com or
call the Recreation Center 706.485.8565
$10.00 Out-of-County Fee
"Onko tuo mielestäsi hyvä ja lämmin suhde? Kuulostaa aika sairaalta. Amerikkaisesta kulttuurista sen verran, että minun tuntemani amerikkalaiset kyllä tuomitsevat nämä siveyslupaukset."
Tuomitahan voi vaikka miten paljon ja varsinkin suomalaisten muiden tapojen tuomitseminen tuottaa tulosta :D.
Ala luota noin sokeasti muiden mielipiteisiin kun itse et tieda asiasta diddly squat.
Minua karmivat erityisesti nuo kuvat, joissa isät pitelevät tyttäriään takaapäin vyötäröltä. Poikaystäväni syleilee minua noin, ja päätyykin usein siitä avaamaan housunnappeja... Ehkä noilla jenkeillä on vaan erilainen koskettamisen kulttuuri.
Katsoin sillon dokumentin tuosta, kylmät väreet meni kun nuoret tytöt pyörähtelivät valkoisissa mekoissaan ristin ympärillä, isien katsoessa hyväksyvästi taustalta. Oikeesti, karmivaa. Todella karmivaa, että 8v tyttö menee juhlaan joka aiheena on hänen seksielämänsä. Sit annetaan Jeesukselle lupaus et kukaan ei tähäm vaginaan koske ilman rituaaleja joita häiksi kutsutaan.
Se joka EI nää tuossa jotain hyvin perverssiä, on todella outo. Toinen asia mikä jenkeissä karmii on "date-night"tiy mitä yksikin isä kertoi tyttärensä kanssa harrastavansa. Tyttö ei saa tapailla poikia niin hän menee treffeille isänsä kanssa. True story. Muutenkin on omituista ja väärin, että isän ja tyttären aikaa kutsutaan sanalla date. Siis yleisestikin kuin ainoastaan tossa dokumentin hyypiössä.
Katsoin sillon dokumentin tuosta, kylmät väreet meni kun nuoret tytöt pyörähtelivät valkoisissa mekoissaan ristin ympärillä, isien katsoessa hyväksyvästi taustalta. Oikeesti, karmivaa. Todella karmivaa, että 8v tyttö menee juhlaan joka aiheena on hänen seksielämänsä. Sit annetaan Jeesukselle lupaus et kukaan ei tähäm vaginaan koske ilman rituaaleja joita häiksi kutsutaan.
Se joka EI nää tuossa jotain hyvin perverssiä, on todella outo. Toinen asia mikä jenkeissä karmii on "date-night"tiy mitä yksikin isä kertoi tyttärensä kanssa harrastavansa. Tyttö ei saa tapailla poikia niin hän menee treffeille isänsä kanssa. True story. Muutenkin on omituista ja väärin, että isän ja tyttären aikaa kutsutaan sanalla date. Siis yleisestikin kuin ainoastaan tossa dokumentin hyypiössä.
No minä olen lestadiolainen, ja jotenkin ei tule hyviä fiboja noista kuvista. Vaikka olenkin sitä mieltä että seksi kuuluu avioliittoon, niin mielestäni seon kuitenkin jokaisen oma asia, niin että ihminen itse haluaa elää tämän opin mukaan. Ei niin että joku muu (isä!) kontrolloi sitä. Eikä niin, että pieni lapsi laitetaan tekemään tuollainen lupaus.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 18:38"]
"Onko tuo mielestäsi hyvä ja lämmin suhde? Kuulostaa aika sairaalta. Amerikkaisesta kulttuurista sen verran, että minun tuntemani amerikkalaiset kyllä tuomitsevat nämä siveyslupaukset."
Tuomitahan voi vaikka miten paljon ja varsinkin suomalaisten muiden tapojen tuomitseminen tuottaa tulosta :D.
Ala luota noin sokeasti muiden mielipiteisiin kun itse et tieda asiasta diddly squat.
[/quote]Amerikkalaiset hihhuliuskovaisethan ne vasta suvaitsevia on vai? Jos lukisit tippaakaan uutisia, niin tietäisit, että noita kekkereitä on kyllä kummasteltu ympäri läntistä maailmaa. Eihän se tuomitseminen näiden hihhuleiden mieltä muuta tietenkään, mutta sairaampaa minusta olisi ihannoida tätä puuhaa.
Niissä Yhdysvaltojen osavaltioissa, joissa ollaan kouluttamattomimpia on eniten fundamentalistiuskovaisia. Ja näissä fundamentalistiuskovaisissa osavaltioissa on eniten sukupuolitauteja ja teiniraskauksia! Tällaiset siveyslupaukset on ihan sairaita. Jokaisella on oikeus omaan kehoonsa ja seksuaalisuuteen. Nämä vanhemmat pelolla yrittävät pitää lapsensa neitsyinä avioliittoihin: "Jos harrastat seksiä ennen avioliittoa, et ole meidän lapsemme". Seksi on aika tärkeä osa avioliittoakin ja mitä, jos käykin ilmi, että naimisiin menon jälkeen ei sovikaan toisen kanssa yhteen seksuaalisesti. Erohan on näissä piireissä myös suuri synti. Pitää vaan olla onneton koko elämäns, jotta saa jonkun palkinnon tuonpuoleisessa.
Amerikkalaiset konservatiivit näköjään haluavat islamilaiset käytännöt Usaankin. Noissa piireissähän tyttöjen pukeutumistakin rajoitetaan.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 18:38"]
[/quote]Kerroppa mitä tärkeää meiltä muilta jää tästä huomaamatta, jos olet itse tähän perinteeseen perehtynyt?
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 18:29"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:09"]Fiksumpaa tuo on kuin että teinit jakelevat itseään holtittomasti. Seksi on täällä turhankin arkinen ja vapaa asia. Siihen ryhdytään liian nuorina ja mahdollisesti väärien ihmisten kanssa. Siitä sitten seuraa joko vahinkoraskaus, sukupuolitaudit, tai morkkis. [/quote] seksi on arkinen asia! Se on normaalia, ja sitä saa haluta. Jos nuori kokee olevansa valmis, niin ehkä hän on? Kuinka ihmeessä kukaan voi arvostella toisen omaan kehoon ja mieleen kohdistuvia valintoja? Nuori, alaikäinenkin on ihminen, oikeutettu ajattelemaan, tuntemaan, haluamaan. Hän valitsee itse. Aikuisella ei tietenkään ole oikeutta lasta hyväksikäyttää, mutta nuori toisen samanikäisen kanssa on heidän oma henkilökohtainen asia. [/quote] Eli jos 10-vuotias lapsi kokee olevansa valmis seksiin, vanhempien ei tule sanoa asiaan mitään vaan ajatella vain että no, omapa on asiansa.
[/quote]Normaalisti kasvatettu 10-vuotias lapsi ei todellakaan kaipaa seksiä! Ei siihen mitään siveyslupauksia tarvita.
Minä olen ateisti ja ylipäänsä Amerikan bible beltin esiaviollisen seksin kieltäminen kauhistuttaa minua. Mutta silti näen tuossa siveyslupauksessa jotain hyvää: Se, että isät lupaavat toimia roolimalleina tyttärilleen. Niin moni tyttö tässäkin maassa elää perheessä, jossa isä on alkoholisti renttu, joka ei kohtele puolisoaan ja perhettään arvostavasti. Ja todella moni tyttö valitsee poikaystävän, joka muistuttaa omaa isää. Minusta on upeaa, että tuossa lupauksessa isätkin tunnustavat merkityksensä tytön tulevaisuudelle ja lupaavat olla roolimallina.
On se kyllä tavallinen pillupoliisivaltio tuo ameriikka. Polttavat varmaan nänmä tytöt pöksytkin liivien lisäksi kun murrosikä tärähtää päälle. Tuossakin sotilas vielä kuvassa. In god we trust ja eikun tappamaan ja riskeeraaman oma henki, että asekauppiaat ja muut rosvot rikastuvat ja öljy-yhtiöt saavat ostaa köyhien luonnonvarat. Isot miehet luultavasti unelmoivat, että tyttärillä ei olisi pilluja ollenkaan ja haikarat toisivat lapset.
Täytyy sanoa, että jos lapsi on halunnut tuollaisen hääleikin itse, niin sittenhän se on ihan ok.