Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen varmaan hullu ja paska mutsi

Vierailija
02.04.2015 |

mutta facebookia selaillessani pisti silmääni juuri 18v täyttäneen poikani kommentti iltalehden uutiseen Juha Miedon mämmibileistä.. Oli siis kirjoittanut kaverinsa nimen ja "tänää mämmiä naamariin Juhan tapaan" ja emoji jossa kaksi sormea pystyssä ja nauruhymiö! Olenko vain vainoharhainen, mutta poika menossa tosiaan tänään helsinkiin jonnekin pääsiäspippaloihin, niin rupesin miettimään... :/

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä?!

Vierailija
2/18 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasi nauttii mämmistä kerman kera

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni kyllä ohi ymmärryksen :D

Vierailija
4/18 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä sua epäilyttää? Että poikas syö oikeesti mämmiä siellä juhlissa?
Luultavasti vaan vetää viinaa ja pilveä ja nussii, kuten muutkin saman ikäiset kaverinsa. Älä huoli.

Vierailija
5/18 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ongelma oli mikä? Poikasi on menossa ryyppäämään vai?

Vierailija
6/18 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko selventää vähän? Miten sinä tulkitsit tuon?

Minä itse tulkitsen sen nuorten miesten mukahyväksi läpäksi, joka tarkoittanee kaljan juontia.

Vierailija
7/18 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei av-mammat oo kuullu huumeista. Mutta en osaa sanoa, onhan se yleistä joissain klubeilla helsingissä.

Vierailija
8/18 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hei, menkää itse lukemaan niitä kommentteja nuorilta siihen niin ehkä ymmärrätte.

Vierailija
9/18 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että hän on täysi-ikäinen et voi määräillä hänen tekemisiään. Voit tietysti keskustella hänen kanssaan siitä mikä käytös on aikuiselle sopivaa ja mikä ei.

Vierailija
10/18 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä mietit...pojalla on itsemääräämisoikeus vetää mämmiä naamariin niin paljon kuin sielu sietää. Ja miten tämä kaikki liittyy sinuun?! Poika on päässy paskasta mutsista eroon, joten vedä ittes läjää ja opi elämään sen kanssa, että et voi enää poikasi kanssa kulkea käsikädessä söpösti virpomassa.

Vierailija
11/18 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:53"]Siinäpä mietit...pojalla on itsemääräämisoikeus vetää mämmiä naamariin niin paljon kuin sielu sietää. Ja miten tämä kaikki liittyy sinuun?! Poika on päässy paskasta mutsista eroon, joten vedä ittes läjää ja opi elämään sen kanssa, että et voi enää poikasi kanssa kulkea käsikädessä söpösti virpomassa.
[/quote]
eli jos poika sattuisikin käyttämäön huumeitsa, minun ei tarvitse huolehtia!! okei!

Vierailija
12/18 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:51"]

Ja hei, menkää itse lukemaan niitä kommentteja nuorilta siihen niin ehkä ymmärrätte.

[/quote]

Ymmärretään mistä?! Että nuoret ja jopa lapset käyttävät päihteitä. Eikä sillä ole mitään tekemistä kodin perinnön kanssa. Se on sattumaa ja tuurin kauppa mille polulle se oma lapsi tai nuori lähtee. Ei vielä auttamatatta tee kenestäkään paskaa äiti. Mutta jaxuhaleja sinun pääsiäiseen! <3

Vierailija
13/18 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mämmi=mdpv ...

Vierailija
14/18 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:01"]Mämmi=mdpv ...
[/quote]
Hyvä, että joku tajusi selvetää asian. nauratti koko ketju

Vierailija
15/18 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:55"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:53"]Siinäpä mietit...pojalla on itsemääräämisoikeus vetää mämmiä naamariin niin paljon kuin sielu sietää. Ja miten tämä kaikki liittyy sinuun?! Poika on päässy paskasta mutsista eroon, joten vedä ittes läjää ja opi elämään sen kanssa, että et voi enää poikasi kanssa kulkea käsikädessä söpösti virpomassa. [/quote] eli jos poika sattuisikin käyttämäön huumeitsa, minun ei tarvitse huolehtia!! okei!

[/quote]

Minkä minä sille sitten voisin?! Ei minun huolehtimiseni estä häntä tekemästä omia ratkaisuja oman elämänäs suhteen. Mutta minä luotakin omaan kasvatukseeni ja mitä olen sillä periyttänyt, eikä minun tarvitse huolehtia. Niin ja asiaan murehditaan sitten kun on murheiden aika. Mutta veikkaukseni on, että ei edes puolet noista junnuista tiedä mistä tässä on kyse. Tiedän kyllä miten yleistä huumeiden käyttäminen on nuorten keskuudessa, mutta suurin osa on tässä jutussa mukana ihan lapsellisuuttaan.

Vierailija
16/18 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:01"]

Mämmi=mdpv ...

[/quote]

Saisiko vielä suomeksi?!

Vierailija
17/18 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset