Onko teillä fb-kavereita jotka kommentoivat aina jotain helvetin tyhmää?
Mulla on kaverilistalla yksi tälläinen henkilö, nykyään piilotan lähes poikkeuksetta kaikki kuvat ja päivitykset häneltä, koska muuten se on alle 5min kuvan/päivityksen lisäämisestä niin siellä on joku aivan helvetin älyvapaa kommentti. Enkä todellakaan olet ainut jolle se kommentoi kaikkea paskaa. Yrittää olla mukamas hauska ja fiksu niiden kommenttiensa kanssa.
Kommentit (4)
Mulla on yks duunikaveri joka kommentoi omia kommenttejaan. Olen piilottanut päivitykset häneltä, mutten viitsi poistaa niin kauan kun ollaan samassa työpaikassa.
Pari sellaista on. Yksi sukulainen tulee yleensä kommentoimaan jotain tosi junttimaista. Tyyliin jos johonkin asiaan liittyy joku ulkomaalainen tai maahanmuuttaja, niin heti pitää tulla siitä tekemään jotain rasistista pilaa. He he. Jos ei saa haukuttua ketään mamuja tai ulkomaalaisia, heittää yleensä jotain, mikä ei liity aiheeseen mitenkään tai sitten jotain huumevitsejä. On itse entinen narkki, jolta lapset otettiin huostaan, mikä ei ainakaan lisää vitsien hauskuutta.
Toinen fb-kaveri on sitä tyyppiä, joka luulee olevansa ihan järjettömän syvällinen, kun postailee jotain Paulo Coelhon ajatuksia seinälleen. Tulee välillä pätemään keskusteluihin selvästi mielestään tosi fiksuja jutuja, vaikka ei edes liittyisi kuin löysästi keskustelun aiheeseen. Yleensä ihmiset eivät edes tajua hänen pointtejaan, mutta eipä niissä jutuissa kai olekaan paljon muuta pointtia kuin esitellä sitä, että hän on niin "erilainen ajattelija ja ajattelee huomattavasti syvällisemmin kuin keskivertoihmiset" (omien sanojensa mukaan). Jos joku korjaa jonkun hänen esittämänsä virheellisen faktan ihan ystävälliseen sävyyn, hän suuttuu ja näkee heti, että ihmisessä on jotain vikaa sen sijaan, että hyväksyisi sen, että hän ehkä itse oli väärässä.
Joo, heti tuli parikin mieleen...
Ja mua nyppii mun täti, se aina kommentoi jotain pilkkavaa ja (muka-)humoristista, mutta oikeesti sen kommentit on aika loukkaavia, etenkin jos et tunne häntä ja hänen huumoriaan, niin ne sen jutut varmaan kuulostaa aika kamalalta. (ja mua oikeesti vähän surettaa tää, koska se on mun ainut täti/setä/eno, joten olis kiva olla väleissä)