Miten kiinnittää navigaattori luutaan?
Pitäs lentää kyöpelinvuorelle, mutta en tiedä mihin suuntaan singahtaisin.
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:49"]
No ei mitään pressuja eikä puolijoukkuetelttoja, kun muutenkin on kahvipannu kiillotettuna ja luomikarvat nypitty nätiksi. Käyn Helsingissä mutkan Klaara Kotkon ja Kaarinan boutiquessa, niillä seurapiirinoidilla on varmasti jotakin tyylikästä minullekin! Onko muuten Lenita ja Aira tulossa?
[/quote]
En tunne noitapiirejä, mutta uskoisin, että Lenita ei tällaista tilaisuutta jätä käyttämättä
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:49"]
No ei mitään pressuja eikä puolijoukkuetelttoja, kun muutenkin on kahvipannu kiillotettuna ja luomikarvat nypitty nätiksi. Käyn Helsingissä mutkan Klaara Kotkon ja Kaarinan boutiquessa, niillä seurapiirinoidilla on varmasti jotakin tyylikästä minullekin! Onko muuten Lenita ja Aira tulossa?
[/quote]
Aira saattaa vielä harkita tai on ainakin varovaisempi tänä vuonna. Viime vuonna nauraa käkätti niin, että meinasi pudota luudanvarresta. Pitkä, punainen tukka meni myös ihan solmuun tuulessa
Onko ilmassa nyt niitä poliisilokkeja, siis polokkeja? Puhalluttaako ne kaikki? Varmaan saan sakot, kun mulla on turboluuta. T: Ap
Tosin Aira oli hyvin muita huomiioonottava viimeksi , oli leiponut hirveät määrät karjalanpiirakoita ja tarjoili niitä huikopalksi muille noidille
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:13"]
Onko ilmassa nyt niitä poliisilokkeja, siis polokkeja? Puhalluttaako ne kaikki? Varmaan saan sakot, kun mulla on turboluuta. T: Ap
[/quote]
Aika paljon niilä on ratsioita matkan varrella, kun on niin paljon kaikenmaailman suhareita ja sitä noitajuomaakin joskus kitattu.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:30"]Mikä vesipilariarvo viitassa pitää räntäsateen? Meillä on hirveä sää! T: Vilma Väkäleuka Lapin noitapiiristä
[/quote]
Höh, vesipilari. Kunnon vanhanaikainen tiivis sarkaviitta pitää parhaiten sateen ja ainahan voi lentää sadepilvien yläpuolella.
Terveisin jo viiteenkymmeneen kokoukseen osallistunut konkari.
Onko kukaan vielä perillä? Mikä meininki? Tiskaan nopeesti ja lähden matkaan. T: Ap
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:54"]
Onko kukaan vielä perillä? Mikä meininki? Tiskaan nopeesti ja lähden matkaan. T: Ap
[/quote]
En tiedä matkalla vielä itse, moni ajanut hiprakassa jo jorpakkoon näköjään
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:54"]
[/quote]
Hankala täm tsekstaam mtkan varelta ja perkel, poliiisit huomsv jus
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:05"]
Onkos Tarvja tulossa kans?
[/quote]
En tiedä, mutta viimeksi ärsytti, kun puhui vain, että Pena sitä ja Pena tätä
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:30"]Mikä vesipilariarvo viitassa pitää räntäsateen? Meillä on hirveä sää! T: Vilma Väkäleuka Lapin noitapiiristä
[/quote]
Rankkasateella ei mukään pilarimäärä tunnu riittävän. Aina se vesi vihmoo viitan rakosista sisään. Tiedän joidenkin suosivan pilvien yllä lentämistä, mutta itseäni nuo lentokoneet
Mulla onkin virtaviivainen, lentokykyinen, kaikin puolin ylivertainen uusi Bama-Lama luuta! Sen varsi on hienointa jalopuuta, bamalama luuta, ei moderni noita tarvitse muuta. Bamalama luuta, voi kateelliset pieksää suuta. bamalama luuta, joka bonuksena nurkat siistiksi siivoaa...;)
Nonni. Navigaattori tippu jo alkumatkasta naapurin savupiippuun. Lentokeli oli kaamee ja nyt mä oon jossain katolla. Tossa alapuolella on hemmetin iso hevosenkenkä. Taidan olla Tuurissa. Mihinkäs suuntaan nyt? T: Ap
Siskot! Oletteko jo ehtineet tutustua illan esityslistaan? Mitä mieltä olette uusista jäsenanomuksista? Sopiiko Vappu meidän joukkoomme? Entä kenelle myönnämme kunniajäsenyyden ja Vuoden Noidan arvon?
Nyt iski luutakateus. Mistä ostit Bama-Lama luudan? Vai, tekikö miehes sen? Mun turboluuta tuntuu nyt ihan tylsältä.
Hörölörö, akat! Tuliko kotona jälkipyykkiä? Meillä ukko on mököttänyt viime viikosta, kun luuta ei mennyt läpi katsastuksesta. Otti osumaa siinä luutasählymatsissa, kun oltiin vähän rusinapäissään. En kyllä ole kertonut koko totuutta, sanoin että koira puri ABC:n parkissa.
50-vuotishuoltoa siis menopelille pukkaa, ei se auta kuin lähteä hangelle risuja keräämään, paras risunkeräysaika juuri meneillään. Koitan vielä vaalia käsityöperinteitä, on se vähän kunnia-asiakin näillä leveyspiireillä.
Niin ja mitenkäs vappuvalmistelut? Joko on sammakonsilmät simassa nouseet?
Vilma Väkäleuka, Lapin noitapiiri
Voihan Vilma. Eihän sun luudasta ollut matsin jälkeen, kun varsi jäljellä. Täälä pulpahtelee sammakonsilmät siman pintaan, ja sammakonsääret ja rotanhännät on marinoitumassa. Vappua odotellessa:) T: Ap
Siis, kuka lähtee ap:n provoon mukaan? Ap, keksi ens kerralla parempi. Mutta jos tää nyt on totta niin kyllä nyt jumankauta meillä kyöpelivuoren akateemisilla jäsenillä nyt sen verran on loitsut hallussa, että saadaan luuta oikeaan suuntaan. Vai porvoostako ajatteli lentää paikalle?
T. kyöpelivuoren juristi
Minun katti ei suostu enää lähtemään oppaaksi.Joi vahingossa noitajuomaa viimeksi, meinasi tulomatkalla pudota luudanvarresta ja sai karmean krapulan, jota vieläkin kauhulla muistelee.