Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KANIN omistajat!

Vierailija
02.04.2015 |

kaivataan kaikkia vinkkejä kanin viihtyvyyteen esim. aktivointilelut? millaiset on parhaita? kiinnostaa myös kanien elekieli, mitä tarkoittaa kun ikani juoksee jalkaa ympäri jatkuvasti ja välillä näykkäisee?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla marsuilla oli sellanen pieni pallo, jonka sisään sai pellettejä. Tykkäsivät pyöritellä sit ä herkkujen toivossa. Kani ollut myös, joka kiersi jalkoja ja piti kurnuttavaa ääntä. Taisi vain merkata minut omakseen..?
Vapaana olo se parasta viihdettä on. Omat elukat tykkäs myös etsiä kurkun paloja, mitä olin levitelly pitkin huonetta. Tykkäsikö kanisi estehyppelystä?

Vierailija
2/10 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.lurppa.net/kani/ tosi kattavasti kaikenlaista tietoa esim elekielestä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kani vapaana melkein koko päivän aina. en ole ikinä yrittänyt estehypyttää kania, miten tätä voisi opettaa siihen/kokeilla? :)

Vierailija
4/10 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kanille laittanut herkkuja tai tuoreruokaa esim. kananmunakennoihin ja talouspaperirulliin sisälle, keksi aika nopeasti miten ne saa niistä ulos. Kun ostin aktivointipallon mihin saa herkkuja sisälle, pupu läimi sitä ensin vähän aikaa lattiaan ennenkuin tajusi että sitä pitää pyörittää :D Kani tykkää myös järsiä lehtipuiden oksia ja menee myös välillä kuljetuslaatikkoon kaivelemaan heinien ja pyyhkeiden sekaan.

Vierailija
5/10 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanikaveri viihdyttää parhaiten pupua. Iso heinäkasa on kiva, aktivointipallot, puunoksat, ja omat puput ovat tykänneet pyyhkeestä lattialla. Sitä voi kuoputtaa, möyriä päällä, repiä jne. Omistajan iloksi sen päälle voi myös pissata :D

Vierailija
6/10 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 12:24"]

kaivataan kaikkia vinkkejä kanin viihtyvyyteen esim. aktivointilelut? millaiset on parhaita? kiinnostaa myös kanien elekieli, mitä tarkoittaa kun ikani juoksee jalkaa ympäri jatkuvasti ja välillä näykkäisee?

[/quote]"Röhkiikö" kani samalla? Annas kun arvaan, uros? Se on rakastunut jalkoihisi, luulee niiden olevan hottiksia pupuneitoja.

Vierailija
7/10 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röhkii kyllä mutta meillä onkin naaras! :P

Vierailija
8/10 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värkkäilet matalan esteradan jostain laudoista ja kepeistä, houkuttelet herkun avulla hyppäämään. Voi toki innostua muutoinkin ja esteitä voi korottaa.

Vierailija
9/10 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kani rakastaa pahvilaatikkoa joka on päästä auki. Kani pääsee laatikon sisään ja voi samalla silputa laatikkoa. lisäksi se tykkää myös istua laatikon päällä.

Vierailija
10/10 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:08"]Röhkii kyllä mutta meillä onkin naaras! :P
[/quote]Rekkalesbopupu :O