Lopetetaan kaikki alle 65v tuet.t.ammattivalittaja
Eli työttömyystuet,asumistuet yms koska jos minä olen näin vajavaisena löytänyt aina keinon pärjätä ilman yhteiskunnan tukia niin se takuulla onnistuu muiltakin.
Kommentit (63)
ap ei ole oikeasti ollut tuloton tai köyhä. on ollut ne perintörahat.
ei se tiedä oikeasti mimmosta on olla köyhä ja kuinka vaikeeta on saada töitä.
mutta joo, mä voin käydä vaikka keikkaamassa ap:n kotona, oon niin neuvokas! kuka sponssaisi mulle kommandopipon?
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 10:40"]
Hmm, sanoisin ennemmin ettei niitä tukia jaeta jokaiselle sossunluukulla juoksevalle ja että ne olisi pienemmät. Siinä vaiheessa ne jotka ei viitsi hakea töitä hakevat töitä, koska tajuavat ettei Suomen yhteiskunta heitä enää elätä.
[/quote]
Kerrotko vielä, että mistä niitä töitä revitään kaikille työttömille? Siis sellaisia töitä mistä maksetaan palkkaa jolla elää.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:35"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:32"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:27"]Mä olen osallistunut 8v aikana 30 000€ tämän perheen elatukseen että se teille jotka väitätte aina että mies mut kokonaan elättää. Olen ostanut hänelle työauton,teettänyt viemäriremontin yms.ap [/quote] Ja omiin vaatteisiin et ole siitä käyttänyt? Ei kai täällä elätiksi sanottaisi jos et itse aina valittaisi ettet saa sitä ja tätä. Mitä jos käyttäisit niitä rahoja välillä itseesi, vai jättäiskö ukko sitten?
[/quote]
En ole juuri omiin vaatteisiin rahoja käyttänyt ja rahat on melko loppu, ei tuollainen summa ikuisuuksia kestä, etenkin kun olen ollut vuosia tuloton.ap
[/quote]
No pianhan se sitten nähdään keksitkö sä niitä keinoja ja hommaako ukko itse autonsa vai alkaako hakea uutta akkaa.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:21"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:18"]
Käypäs sinä, työkyvyttömyyseläkkeellä oleva iskemässä ap:n ukko itsellesi elättäjäksi niin katsotaan sitten mitä keinoja ap keksii elääkseen! :)
[/quote]
Kyllä mä keksisin, aina löytyy keinoja.ap
[/quote]
Niin, loinenhan sinä olet aina ollutkin joten etköhän sä taas jonkun elättäjän löytäisi. Oletko koskaan itse tienannut elantoasi käymällä esimerkiksi töissä? Huoraamistasi ei lasketa töiden tekemiseksi tässä tapauksessa.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:40"]
ap ei ole oikeasti ollut tuloton tai köyhä. on ollut ne perintörahat.
ei se tiedä oikeasti mimmosta on olla köyhä ja kuinka vaikeeta on saada töitä.
mutta joo, mä voin käydä vaikka keikkaamassa ap:n kotona, oon niin neuvokas! kuka sponssaisi mulle kommandopipon?
[/quote]
Ei mulla aina ole ollut niitä perintörahoja. Ihan olen kuule yksin yksiössä asunut ja käynyt joskus hoito-apulaisena vanhainkodissa eikä mulla silloinkaan ollut mitään rahoja kun entistäö miestä hoidin ja oli todella tiukkaa ja lapsuudessa näin nälkää.ap
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:42"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:35"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:32"] [quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:27"]Mä olen osallistunut 8v aikana 30 000€ tämän perheen elatukseen että se teille jotka väitätte aina että mies mut kokonaan elättää. Olen ostanut hänelle työauton,teettänyt viemäriremontin yms.ap [/quote] Ja omiin vaatteisiin et ole siitä käyttänyt? Ei kai täällä elätiksi sanottaisi jos et itse aina valittaisi ettet saa sitä ja tätä. Mitä jos käyttäisit niitä rahoja välillä itseesi, vai jättäiskö ukko sitten? [/quote] En ole juuri omiin vaatteisiin rahoja käyttänyt ja rahat on melko loppu, ei tuollainen summa ikuisuuksia kestä, etenkin kun olen ollut vuosia tuloton.ap [/quote] No pianhan se sitten nähdään keksitkö sä niitä keinoja ja hommaako ukko itse autonsa vai alkaako hakea uutta akkaa.
[/quote]
Se nyt ei saisi mistään uutta akkaa ja jos ero tulisi niin maksumieheksi joutuisi.ap
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:43"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:21"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:18"]
Käypäs sinä, työkyvyttömyyseläkkeellä oleva iskemässä ap:n ukko itsellesi elättäjäksi niin katsotaan sitten mitä keinoja ap keksii elääkseen! :)
[/quote]
Kyllä mä keksisin, aina löytyy keinoja.ap
[/quote]
Niin, loinenhan sinä olet aina ollutkin joten etköhän sä taas jonkun elättäjän löytäisi. Oletko koskaan itse tienannut elantoasi käymällä esimerkiksi töissä? Huoraamistasi ei lasketa töiden tekemiseksi tässä tapauksessa.
[/quote]
Olen kuten viestissä 47 sait lukea.ap
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:42"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:35"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:32"] [quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:27"]Mä olen osallistunut 8v aikana 30 000€ tämän perheen elatukseen että se teille jotka väitätte aina että mies mut kokonaan elättää. Olen ostanut hänelle työauton,teettänyt viemäriremontin yms.ap [/quote] Ja omiin vaatteisiin et ole siitä käyttänyt? Ei kai täällä elätiksi sanottaisi jos et itse aina valittaisi ettet saa sitä ja tätä. Mitä jos käyttäisit niitä rahoja välillä itseesi, vai jättäiskö ukko sitten? [/quote] En ole juuri omiin vaatteisiin rahoja käyttänyt ja rahat on melko loppu, ei tuollainen summa ikuisuuksia kestä, etenkin kun olen ollut vuosia tuloton.ap [/quote] No pianhan se sitten nähdään keksitkö sä niitä keinoja ja hommaako ukko itse autonsa vai alkaako hakea uutta akkaa.
[/quote]
Se nyt ei saisi mistään uutta akkaa ja jos ero tulisi niin maksumieheksi joutuisi.ap
[/quote]
Hohhoh. Sähän ootkin kova saalis. Eiköhän miehes ansaitse paljon parempaa, kuin tuollaisen katkeran lehmän.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:47"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:42"] [quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:35"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:32"] [quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:27"]Mä olen osallistunut 8v aikana 30 000€ tämän perheen elatukseen että se teille jotka väitätte aina että mies mut kokonaan elättää. Olen ostanut hänelle työauton,teettänyt viemäriremontin yms.ap [/quote] Ja omiin vaatteisiin et ole siitä käyttänyt? Ei kai täällä elätiksi sanottaisi jos et itse aina valittaisi ettet saa sitä ja tätä. Mitä jos käyttäisit niitä rahoja välillä itseesi, vai jättäiskö ukko sitten? [/quote] En ole juuri omiin vaatteisiin rahoja käyttänyt ja rahat on melko loppu, ei tuollainen summa ikuisuuksia kestä, etenkin kun olen ollut vuosia tuloton.ap [/quote] No pianhan se sitten nähdään keksitkö sä niitä keinoja ja hommaako ukko itse autonsa vai alkaako hakea uutta akkaa. [/quote] Se nyt ei saisi mistään uutta akkaa ja jos ero tulisi niin maksumieheksi joutuisi.ap [/quote] Hohhoh. Sähän ootkin kova saalis. Eiköhän miehes ansaitse paljon parempaa, kuin tuollaisen katkeran lehmän.
[/quote]
Mistä sä tiedät millainen mun mieheni on? se ei taida ansaita parempaa akkaa.ap
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:47"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:42"] [quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:35"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:32"] [quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:27"]Mä olen osallistunut 8v aikana 30 000€ tämän perheen elatukseen että se teille jotka väitätte aina että mies mut kokonaan elättää. Olen ostanut hänelle työauton,teettänyt viemäriremontin yms.ap [/quote] Ja omiin vaatteisiin et ole siitä käyttänyt? Ei kai täällä elätiksi sanottaisi jos et itse aina valittaisi ettet saa sitä ja tätä. Mitä jos käyttäisit niitä rahoja välillä itseesi, vai jättäiskö ukko sitten? [/quote] En ole juuri omiin vaatteisiin rahoja käyttänyt ja rahat on melko loppu, ei tuollainen summa ikuisuuksia kestä, etenkin kun olen ollut vuosia tuloton.ap [/quote] No pianhan se sitten nähdään keksitkö sä niitä keinoja ja hommaako ukko itse autonsa vai alkaako hakea uutta akkaa. [/quote] Se nyt ei saisi mistään uutta akkaa ja jos ero tulisi niin maksumieheksi joutuisi.ap [/quote] Hohhoh. Sähän ootkin kova saalis. Eiköhän miehes ansaitse paljon parempaa, kuin tuollaisen katkeran lehmän.
[/quote]
Mistä sä tiedät millainen mun mieheni on? se ei taida ansaita parempaa akkaa.ap
[/quote]
Kuka tahansa ansaitsee parempaa kuin sinä.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:51"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:47"] [quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:42"] [quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:35"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:32"] [quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:27"]Mä olen osallistunut 8v aikana 30 000€ tämän perheen elatukseen että se teille jotka väitätte aina että mies mut kokonaan elättää. Olen ostanut hänelle työauton,teettänyt viemäriremontin yms.ap [/quote] Ja omiin vaatteisiin et ole siitä käyttänyt? Ei kai täällä elätiksi sanottaisi jos et itse aina valittaisi ettet saa sitä ja tätä. Mitä jos käyttäisit niitä rahoja välillä itseesi, vai jättäiskö ukko sitten? [/quote] En ole juuri omiin vaatteisiin rahoja käyttänyt ja rahat on melko loppu, ei tuollainen summa ikuisuuksia kestä, etenkin kun olen ollut vuosia tuloton.ap [/quote] No pianhan se sitten nähdään keksitkö sä niitä keinoja ja hommaako ukko itse autonsa vai alkaako hakea uutta akkaa. [/quote] Se nyt ei saisi mistään uutta akkaa ja jos ero tulisi niin maksumieheksi joutuisi.ap [/quote] Hohhoh. Sähän ootkin kova saalis. Eiköhän miehes ansaitse paljon parempaa, kuin tuollaisen katkeran lehmän. [/quote] Mistä sä tiedät millainen mun mieheni on? se ei taida ansaita parempaa akkaa.ap [/quote] Kuka tahansa ansaitsee parempaa kuin sinä.
[/quote]
Eipä ole tänne mökkiin uutta akkaa löytynyt enkä ihmettele sitä yhtään.ap
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:52"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:51"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:47"] [quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:42"] [quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:35"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:32"] [quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:27"]Mä olen osallistunut 8v aikana 30 000€ tämän perheen elatukseen että se teille jotka väitätte aina että mies mut kokonaan elättää. Olen ostanut hänelle työauton,teettänyt viemäriremontin yms.ap [/quote] Ja omiin vaatteisiin et ole siitä käyttänyt? Ei kai täällä elätiksi sanottaisi jos et itse aina valittaisi ettet saa sitä ja tätä. Mitä jos käyttäisit niitä rahoja välillä itseesi, vai jättäiskö ukko sitten? [/quote] En ole juuri omiin vaatteisiin rahoja käyttänyt ja rahat on melko loppu, ei tuollainen summa ikuisuuksia kestä, etenkin kun olen ollut vuosia tuloton.ap [/quote] No pianhan se sitten nähdään keksitkö sä niitä keinoja ja hommaako ukko itse autonsa vai alkaako hakea uutta akkaa. [/quote] Se nyt ei saisi mistään uutta akkaa ja jos ero tulisi niin maksumieheksi joutuisi.ap [/quote] Hohhoh. Sähän ootkin kova saalis. Eiköhän miehes ansaitse paljon parempaa, kuin tuollaisen katkeran lehmän. [/quote] Mistä sä tiedät millainen mun mieheni on? se ei taida ansaita parempaa akkaa.ap [/quote] Kuka tahansa ansaitsee parempaa kuin sinä.
[/quote]
Eipä ole tänne mökkiin uutta akkaa löytynyt enkä ihmettele sitä yhtään.ap
[/quote]
No mikä sun miehessä on sit vikana? :D sä ainakin oot ihan kauhee. Oot läski, valitat kaikesta, terveytes on mitä on ja taisit olla kaljukin. :D tosi hyvä saalis hei. Ai niin mut sulla on rahaa :D
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:54"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:52"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:51"] [quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:47"] [quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:42"] [quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:35"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:32"] [quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:27"]Mä olen osallistunut 8v aikana 30 000€ tämän perheen elatukseen että se teille jotka väitätte aina että mies mut kokonaan elättää. Olen ostanut hänelle työauton,teettänyt viemäriremontin yms.ap [/quote] Ja omiin vaatteisiin et ole siitä käyttänyt? Ei kai täällä elätiksi sanottaisi jos et itse aina valittaisi ettet saa sitä ja tätä. Mitä jos käyttäisit niitä rahoja välillä itseesi, vai jättäiskö ukko sitten? [/quote] En ole juuri omiin vaatteisiin rahoja käyttänyt ja rahat on melko loppu, ei tuollainen summa ikuisuuksia kestä, etenkin kun olen ollut vuosia tuloton.ap [/quote] No pianhan se sitten nähdään keksitkö sä niitä keinoja ja hommaako ukko itse autonsa vai alkaako hakea uutta akkaa. [/quote] Se nyt ei saisi mistään uutta akkaa ja jos ero tulisi niin maksumieheksi joutuisi.ap [/quote] Hohhoh. Sähän ootkin kova saalis. Eiköhän miehes ansaitse paljon parempaa, kuin tuollaisen katkeran lehmän. [/quote] Mistä sä tiedät millainen mun mieheni on? se ei taida ansaita parempaa akkaa.ap [/quote] Kuka tahansa ansaitsee parempaa kuin sinä. [/quote] Eipä ole tänne mökkiin uutta akkaa löytynyt enkä ihmettele sitä yhtään.ap [/quote] No mikä sun miehessä on sit vikana? :D sä ainakin oot ihan kauhee. Oot läski, valitat kaikesta, terveytes on mitä on ja taisit olla kaljukin. :D tosi hyvä saalis hei. Ai niin mut sulla on rahaa :D
[/quote]
Onhan siinä varmasti paljonkin vikaa. Eiköhän voi sanoa että vakka on kantensa valinnut. Joo, olen läski ja sairauksia löytyy mutta kalju en ole ollut enää pitkään aikaan, juuri kävin kampaajalla ja rahaa mulla ei enää ole ettei senkään takia mun kanssa ole.ap
Ap.on oikea järjenjättiläinen, tulee tänne leveilemään perinnöillä, mistäs sitte rahaa taiot, kun ne loppuu, vai persettäkö myyt niin ja toisekseen kyllä sunkin täytyis verot maksaa, ei se yhteiskunta noin pyöri, että pimeetä keikkaa heität.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:04"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:01"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 10:55"] No kuule ammattivalittaja, kun esim. minä en ole onnistunut löytämään sitä miestä elättäjäksi. Voi olla sullakin tiukassa jos nykyinen kyllästyy tai löytää uuden. [/quote] Ja eihän sun tarvitse miestä elättäjäksi löytää. Varmasti olet opiskellut jotain niin keksit varmasti jonkun paremman keinon elättää itsesi.ap [/quote] No mä olen työkyvytön. Haluaisit ilmeisesti pienen eläkkeeni lopettaa.
[/quote]
Jos olet työkyvyttömäksi todettu, saat työkyvyttömyyseläkkeen.
Eri asia tietyst on,i jos olet työkyvytön vain omasta mielestäsi.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:27"]
Mä olen osallistunut 8v aikana 30 000€ tämän perheen elatukseen että se teille jotka väitätte aina että mies mut kokonaan elättää. Olen ostanut hänelle työauton,teettänyt viemäriremontin yms.ap
[/quote]
Se ei ole "tämä perhe", ap, vaan sinun perheesi. Viemäriremontti tehtiin varmaan sinun perheesi kotiin, joten on itsestäänselvää, että käytit saamiasi rahoja perheesi hyväksi. Tulosi ovat kuitenkin satunnaisia.
Tämä ap:n ketju on nyt niin ohutta ylpilveä, että toivottavasti se hiipuu. Eiköhän se ap:n poika tule pian eskarista kotiin, joten ap siirtyy koneelta sohvalle poikaansa tuijottamaan. Hänhän ei 130 kg painavana, huimauksesta kärsivänä voi telmiä, leikkiä tai ulkoilla lapsensa kanssa.
Ap ei laittanut mulle pyytämääni viittausta Kelaan, eli miten valtio muka ei huolehdi sentilläkään ihmisestä, jolla on työnteon estäviä vaivoja, "koulufobia" ja heikkolahjaisuus.
18
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 10:38"]
Joo, porukkaa kuolee nälkään. Kaikki eivät ole niin neuvokkaita kuin sinä.
[/quote]Niinpä! Tai alkavat ryöstellä ihmisiä kaduilla ja murtautuvat rikkaiden koteihin ja vievät kaiken mikä irti lähtee.
Tuet toimivat myös "turvatakuuna" ettei ihmiset ala väkivaltaisesti ryöstelemään. En halua suomesta sellaista yhteiskuntaa, niitä on tuolla maailmalla ihan riittävästi... Toki tää aihe on nyt pinnalla kun pitää leikata kaikesta. Kannattaa muistaa se tosi asia, että työttömät, opiskelijat ja sairaat kuitenkin kuluttavat, se raha mikä heille maksetaan sen yhteiskunta saa takaisin tavalla tai toisella.
Monenko miljardin säästöt siitä tulisi jos lakkautettaisi asumistuet, työttömyystuet, opintotuet, lapsilisät, kodinhoitotuki, inttijätkien päivärahat ja toimeenulotuki? Mä uskon, et jos tuet lakkautettas niin ei se ainakaan työssäkäyvien (veronmaksajien) elämää helpota yhtään.. Päättäjät varmasti jakaa nekin säästyneet miljardit kehitysapuna ulkomaille kun valtiolla onkin "ylimääräsitä" rahaa, velkaa ei missään tapauksessa lyhenetä kun sitä saa lisää pienellä korolla. Sit ihmeteltäs kun kotimaassa kulutus on laskenut ja taas häviää työpaikkoja.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 10:45"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 10:42"]
Kylläpä sinulla onkin kehumisen aihetta. Olet ollut kahden ukkosi elättinä vuosikymmeniä.
[/quote]
En ole ainakaan yhteiskuntaa elämälläni rasittanut.ap
[/quote]
Mutta tätä palstaa rasitat.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 12:19"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:27"]
Mä olen osallistunut 8v aikana 30 000€ tämän perheen elatukseen että se teille jotka väitätte aina että mies mut kokonaan elättää. Olen ostanut hänelle työauton,teettänyt viemäriremontin yms.ap
[/quote]
Se ei ole "tämä perhe", ap, vaan sinun perheesi. Viemäriremontti tehtiin varmaan sinun perheesi kotiin, joten on itsestäänselvää, että käytit saamiasi rahoja perheesi hyväksi. Tulosi ovat kuitenkin satunnaisia.
Tämä ap:n ketju on nyt niin ohutta ylpilveä, että toivottavasti se hiipuu. Eiköhän se ap:n poika tule pian eskarista kotiin, joten ap siirtyy koneelta sohvalle poikaansa tuijottamaan. Hänhän ei 130 kg painavana, huimauksesta kärsivänä voi telmiä, leikkiä tai ulkoilla lapsensa kanssa.
Ap ei laittanut mulle pyytämääni viittausta Kelaan, eli miten valtio muka ei huolehdi sentilläkään ihmisestä, jolla on työnteon estäviä vaivoja, "koulufobia" ja heikkolahjaisuus.
18
[/quote]
Mä ulkoilen kyllä lapseni kanssa. Ja en saa työmarkkinatukea koska olen muka töissä mieheni firmassa kun tein täällä erään harjoittelun kun yritin opiskella merkonomiksi. Sen jälkeen kela on tyrmännyt aina sen etten saa mitään.ap
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:35"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:31"] [quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:27"]Mä olen osallistunut 8v aikana 30 000€ tämän perheen elatukseen että se teille jotka väitätte aina että mies mut kokonaan elättää. Olen ostanut hänelle työauton,teettänyt viemäriremontin yms.ap [/quote] Millasen romun sä sille oot ostanu työautoks? [/quote] Ei se romu ollut ja olen mä tuon meidän perheen henkilöautonkin ostanut.ap [/quote] No aika romuja oot ostanut, jos oot yhteensä käyttäny. 30 000.
[/quote]
Ihan miten vaan.ap