Milloin nainen on seksikkäimmillään?
Oma mielipiteeni on. Nainen kotioloissa ilman rintaliivejä, löysä t-pait, touhuaa keittiössä tai kesällä puutarhassa. Itseäni ainakin kiihottaa. :)
Entä muut?
Kommentit (23)
Aamulla pikkarit jalassa keittämässä kahvia. On jäänyt usein kahvit keittämättä, kun tuon näyn edessä.
aamuisin nainen on luonnollinen ja virkeä = seksikäs.
Raskauden keskimmäisellä kolmanneksella. Oi niitä aikoja.
Muuten kun touhuaa jotain fyysistä alastomana tai alusvaatteissa.
Mökkisaunomisen jälkeen pyyhe ympärillä vilvoittelemassa terassilla.
Joo, tuo saunan jälkeen. Ei meikkejä, posket punakkoina löylyjen jäljiltä.
Kun työntelen hitaasti harvinaisen paksua terskaani (tattimalli) naiseeni niin, että terska hankaa naisen G-pistettä ja naisella on silmät kääntynyt ympäri ja kieli hieman roikkuu suusta pienen korinan säestyksellä.
Nainen kolmikymppisenä. Itsestään huolehtiva, seksikkäissä alusvaatteissa, helmi stringit jalassa hameen alla ja 65F kupin rinnat. 4lasta synnyttäneenä. Oikeen maukas oma vaimoni
Minusta nainen on jostain kumman syystä seksikkäimmillään aamulla tukka kahassa :)
Baari illan jälkeisenä aamuna varsinkin kun on vielä sotamaalaukset naamalla ja hiukset pörrössä heräilee aamulla.
Polvillaan muna suussa. Aina kun imee yhtä innokkaasti kuin haluaa pantavan. Jalat levällään, pylly pystyssä. Hitto oikeastaan nainen on aika usein seksikäs. Tai voihan se olla että johtuu katsojasta?
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 00:29"]
Nainen kolmikymppisenä. Itsestään huolehtiva, seksikkäissä alusvaatteissa, helmi stringit jalassa hameen alla ja 65F kupin rinnat. 4lasta synnyttäneenä. Oikeen maukas oma vaimoni
[/quote]
Haaveissa vaimosi olis minun makuuni. Vielä jos olisi blondiM50+.
Seksikkyys ilmenee niin monella eri tavalla, että toisinaan se yllättää ihan arkisessakin tilanteessa. Meillä oli taannoin työpaikalla aamuinen palaveri alkamassa ja eräs naispuolinen työkaveri kiiruhti hiukan myöhässä paikalle. Pyöräilyn jäljiltä posket punottivat ja hän alkoi siinä hiukan hengästyksissään touhukkaana läppäriään laittelemaan tulille. Juuri siinä tilanteessa ja sillä hetkellä hän näytti aivan mielettömän seksikkäältä. Itselläkin pulssi nousi siinä pöydän toisella puolella.
Miesten mielestä vuosikymmeniä sitten :) http://kikatin.com/sekalaiset/miehet-lukevat-ensi-kertaa-playboyta
Omasta mielestäni aamulla uninen nainen on seksikäs -> tekee heti mieli mennä jalkoväliin nuolemaan nainen hereille ;) Toinen mieleen tuleva tilanne on treenaava nainen punttisalilla. En tarkoita mitään fitnessmallia vaan sellainen arkinen, meikkaamaton, kunnostaan huolehtiva nainen :)
Seksikkyys on enempi asenne- kuin vaatetuskysymys, minulle. Pidän toki stereotyyppisen seksikkäistä vaatteista ja hepenistä, mutta jos niiden kantaja ei diggaile niitä, niin ei ne kovin seksikkäiltä näytä. Eli todennäköisesti pidän itsevarmaa naista, joka haluaa minua, seksikkäänä.
Olen tuonut julki rintaliiveistä. Minua kiihoittaa kun on nainen pusero päällä jossa on suurehko kaula-aukko ja rintaliiveistä rinnat lähes näkyvissä. Sillähetkellä tulee mieleen tuo tarvitsisi kullianiM50+.
Naimisen jälkeen. Tukka kunnolla myllättynä, meikit levinneenä ja limaa valuvana puolitajuttomana makaamassa sängyllä... Tekee heti mieli käydä kimppuun ja aloittaa uusintakierros.
Naisena tunnen olevani seksikäs, kun laitan seksikkäitä alusasuja päälle ja nailoneitä hitaasti sääriin rullaten varsinkin kiihottuneen miehen katsoessa toimitusta. Tiedän, että miehet tykkää näistä ja silloin olen seksikäs, haluttava. Nytkin laitoin ne ja odotan miestäni kotiin. Panon jälkeen seksikkyys pikku hiljaa häviää, ellei pidä niitä päällä toiselle ja joskus kolmannellekin kierrokselle.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 00:15"]
Naisena tunnen olevani seksikäs, kun laitan seksikkäitä alusasuja päälle ja nailoneitä hitaasti sääriin rullaten varsinkin kiihottuneen miehen katsoessa toimitusta. Tiedän, että miehet tykkää näistä ja silloin olen seksikäs, haluttava. Nytkin laitoin ne ja odotan miestäni kotiin. Panon jälkeen seksikkyys pikku hiljaa häviää, ellei pidä niitä päällä toiselle ja joskus kolmannellekin kierrokselle.
[/quote]
No, mutta laita kuva
Kyllähän seksikkyys on toisilla olemuksessa luonnostaan, niin naisilla kuin miehillä
Kostea Nainen on kiihottava ja märkä pantava
-jake-