suositelkaa meikkivoidetta!
joku hyvin peittävä mutta samalla suht edullinen ja kevyt.
Kommentit (13)
Lumene Matt control oil-free foundation! Ihan paras.
Iho on aika sekaiho, t alue ongelmallinen välillä ja meikkivoide tuppaa vetämään aina viirut silmien alle :/
Lancome Teint Miracle 02 ja 03, Ysl valokynä, Dior irtopuuteri 001. Toimii hyvin, varjostukset helppo tehdä.
Minäkin suosittelen Lumenen uutta Matt Control meikkivoidetta! Toimii hyvin sekaiholla ja peittää hyvin. Löytyy myös hyvin vaalea sävyssä!
Meikki voidetta ei ole varsinaisesti tarkoitettu silmien alle, joten kannattaa ostaa hyvä peitevoide. Peitevoidetta tarvitsee laittaa vähemmän, jolloin se ei myöskään pakkaudu niin helposti pieniin juonteisiin silmien alle.
matt control it is then! kipaisen kohta kauppaan
Armani Luminesscense CC-voide. Ihan loistava, mutta vaan niin pirun kallis!
Minä olen siirtynyt käyttämään mineraalipuuteria. Ei meikkivoidetta ollenkaan. Tulos on tasainen ja luonnollinen. Ei lähde liikumaan kuten meikkivoiteet. Ei kuivata
miten tuo mineraalipuuteri toimii? mistä voi ostaa ja minkähintainen
E.L.F merkin meikkivoide on minusta paras ikinä (ja olen kahlannut aikamoisen arsenaalin näitä läpi). Mutta sitä ei taida saada tilattua kuin iHerbistä
Lumenen Blur toimii hyvin minulla.
Millainen iho sulla on? Muakin kiinnostaa, aina (siis 10 vuotta ainakin) olen käyttänyt Max Factorin True Matchia, kun se peittää ja tulos on kai ihan luonnollinen ja vaalea väri on hyvä. Nyt kuitenkin alkaa iho olla pintakuivempaan suuntaan ja BB voiteissa on ihan hyviä, mutta ne sitten ei oikein kaikkia kohtia peitä...