Säilytätkö kaikki joulukortit?
Olen pitänyt laatikostossa kaikkia mahdollisia joulukortteja, mutta nyt kun se alkaa olla täynnä niin ihmettelen, miksi edes säilytän niitä. Aloin nyt harkita, että heittäisin jatkossa vaikka heti joulusesongin jälkeen roskiin ne tylsimmät joulukortit. Siis ne joiden eteen antajakaan ei ole nähnyt sen enempää vaivaa kuin kirjoittanut nimet valmiiseen korttiin. Mitä te teette joulukorteille?
Kommentit (8)
Kortti on tehnyt tehtävänsä kun se on saapunut perille, joten säilytän vain erityisen kivat kortit. Minua ei ainakaan haittaa jos lähettämäni kortit päätyvät roskiin, vaikka ne itse askartelemiani ovatkin.
Kaikki roskiin. Tosin ei niitä paljon tule, kun olen lopettanut omien lähettämisen muutamaa harvaa poikkeusta lukuun ottamatta. Somessa voi laittaa sitten joulutervehdyksen ”kaikille”. Säästyy aikaa, vaivaa ja rahaa.
Sain joulukortin viimeksi 2016, nyt olen tiputtanut sen joka joulu postiluukustani ja yllätyn iloisesti.
Minä nainen 62 v olen säästänyt kaikki joulukortit jo vuodesta 75 lähtien. En missään nimessä raaski heittää nättejä joulukortteja roskiin. Siinäpä sitten mahtaakin olla perikunnalla ihmettelemistä kun joutuvat kuolemani jälkeen siivoamaan kaikki joulukorit ja kirjeet roskiin.
Kyllä, saan yli 10000 joulukorttia vuodessa ja vuokravarastossa säilytän.
Joulukortin lähettäminen on melkein sama asia kuin jos minä menisin soittamaan naapurin ovikelloa ja ojentaisin hänelle keitetyn kananmunan ja hän vastavuoroisesti ojentaisi minulle täsmälleen samanlaisen keitetyn kananmunan. Sitten me molemmat käteltäisi ja onnittelisimme toisiamme ja kehuisimme kuinka hyviä ihmisiä ollaan - ainakin sentään jouluna.
Heitän joulunpyhien jälkeen roskikseen