En kuulemma ole kiinnostunut "työyhteisön hyvinvoinnista"
Ja toiminnallani aiheutan "ristiriitatilanteita ja tarpeetonta hämmennystä" työyhteisössä... Eli siis toisin sanoen en osallistu paskanjauhantaan ja juoruiluun. Ja pari kertaa olen puolustanut juoruilun kohdetta.
En jaksa edes ärsyyntyä enää.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 08:51"]Joo, omantien kulkijat eivät kykene edes päivää sanomaan tai missään joustamaan. Ja työnteko on yhteistyötä, jos siihen ei pysty, sitten pitää kyllä miettiä asiaa. Yhteistyökyvyttömät ovat huonoja työntekijöitä ja pilaavat muidenkin työhalut. Joten ihan aiheesta tulee palautetta.
[/quote]
Ai, juoruiluun lähtemätön on yhteistyökyvytön????? Ei työntekoon kuulu juoruilu tai paskanjauhaminen saati toisten mustamaalaaminen. Töissä tehdään TÖITÄ, toki NORMAALI kanssakäyminen on suotavaa; sanoa huomenta yms ja joskus jopa voi kysellä muita kuulumisia MUTTA noiden tekemättömyys ei tarkoita että olisi yhteistyökyvytön...
Minäkään en ymmärrä tätä nykyistä työpaikkojen henkilökunnan vapaa-ajankin yhdessä viettämistä. Se on minusta perheitä repivää toimintaa, ja perheellisillä ja varatuilla pitäisi ola joko mahdollisuus ottaa oma puoliso mukaan firman rientoihin tai jäädä hyvillä mielin kotiin perheensä luo. Missään muualla ei tapahdu niin paljon pettämisiä kuin työyhteisön vapaa-ajan tai koulutus-, virkistys- tai muiden pippaloiden aikana. Nämä pitäisi laila kieltää.
Perhe on edelleen se arvokkain, jonka vuoksi työtä tehdään, ei niiden rahanahneiden osakesalkkujen omistajien, joidenahneudella ei ole mitään määrää. Jopa henkilökunnan keskinäisellä huorastamisella sitoutetaan henkilökuntaa firmaan, ja hys hys, puolisoille ei sitten kerrota mitään. Voiko enää vääremmin firmat henkilökuntaansa kohdela? No, niiden työntekijöiden syyksiän se mätetään, mitäs ovat niin lankeilevaisia. Mutta kyllä se suurin syy on nimenomaan niissä firmoissa, jotka vievät henkilökuntaansa kauas ryyppäämään ja rellestämään, muka kouutuspäiville! Haistakoon *******! Ne koulutuspäivät tiedetään! Päivällä joku tunti istutaan kuuntelemassa jotain puheita ja pitkät illat remutaan kapakoissa tai yhteissaunoissa tai työkaverin hotellihuoneessa. Niin, töitähän siellä vaan ...
Äönestäkää te, jotka ette voi tällaista perheiden repimistä sietää, vaika KD:läisiä, heillä taitaa olla vakaimmat perhearvot. Mua ottaa ainakin niin pattiin tuo kaikenlainen pariskuntien riipiminen erilleen, että päätin äänestää nyt KD:tä! Jutellessani ihmisten kanssa, joila samanlaisia ajatuksia noista firmojen pippaloista, niin yllätys, yllätys: samaa puoluetta sielläkin tunnuttiin nyt äänestettävän! Jospa tähän p*skaan tulis jiju tolkku!
No, tuli nyt purettua tämä inhokkiasia. Tiedän, etten ole ainoa, jota tuollaiset pännii. Tässä ketjussakin oli jo joitakin.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 09:06"]
Minäkään en ymmärrä tätä nykyistä työpaikkojen henkilökunnan vapaa-ajankin yhdessä viettämistä. Se on minusta perheitä repivää toimintaa, ja perheellisillä ja varatuilla pitäisi ola joko mahdollisuus ottaa oma puoliso mukaan firman rientoihin tai jäädä hyvillä mielin kotiin perheensä luo. Missään muualla ei tapahdu niin paljon pettämisiä kuin työyhteisön vapaa-ajan tai koulutus-, virkistys- tai muiden pippaloiden aikana. Nämä pitäisi laila kieltää.
[/quote]
Voi kuule, jos se pettäminen on tapahtuakseen, se kyllä tapahtuu vaikka maamiesseurassa. ITsekin olen ollut todistamassa, kuinka kristittynä perheenisänä itseään mainostava tyyppi on perseessä kiinni, kun vaimon katse välttää. Huoh.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 07:13"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 06:39"]
Onkohan ap:n versio varmasti täysin objektiivinen?
[/quote]
Jep jep. Henkilöstöhallinnossa on kyllä nähty näitä tyyppejä kyllästymiseen saakka.
"Olen oman tieni kulkija" (=yhteiset pelisäännöt eivät kosketa minua)
"Puutun tarvittaessa epäkohtiin" (=Sitä muiden syyttelemisen määrää!)
"Olen työpaikalla keskittymässä työasioihin, enkä kaveeraamiseen" (=En sano päivää, ellei minulle makseta siitä)
"Olen aina työntekijän puolella" (=Soitan liittoon, kun en saanut viidettä vuotta peräkkäin juhannuksen jälkeistä viikkoa vapaaksi)
"Minulle on tärkeää työntekijöiden tasapuolinen kohtelu" (=Paitsi, jos lomia jaetaan)
NÄHTY!
[/quote]
Niin, nämä tyypit ovat just niitä, jotka hakeutuvat sinne hallinnon puolelle töihin.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 09:12"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 09:06"]
[/quote]
Voi kuule, jos se pettäminen on tapahtuakseen, se kyllä tapahtuu vaikka maamiesseurassa. ITsekin olen ollut todistamassa, kuinka kristittynä perheenisänä itseään mainostava tyyppi on perseessä kiinni, kun vaimon katse välttää. Huoh.
[/quote]
Moni ei päästä sitä miestään edes maamiesseuraan. Tämä, uskokaa tai älkää, on perhettä koossa pitävä voima sinänsä, vaikka ei loppuikää kestäisikään.
Joo, omantien kulkijat eivät kykene edes päivää sanomaan tai missään joustamaan. Ja työnteko on yhteistyötä, jos siihen ei pysty, sitten pitää kyllä miettiä asiaa. Yhteistyökyvyttömät ovat huonoja työntekijöitä ja pilaavat muidenkin työhalut. Joten ihan aiheesta tulee palautetta.