Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taksiin sammuminen

Vierailija
01.04.2015 |

Onko kukaan sammunut taksiin? Joutuuko putkaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkaan? Herättää sut koska haluaa rahansa.

Vierailija
2/8 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 19:22"]Putkaan? Herättää sut koska haluaa rahansa.
[/quote]

Taksikuski siis

Vierailija
4/8 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootin kysymus.  Kyllähän se kuski sut herättää kun on maksun aika. Jos et herää tai olet muuten vain juonut itsesi aivottomaksi, niin sitten siihen voidaan kutsua poliisi paikalle. He sitten koittavat ottaa maksun sinulta tai päättävät jatkotoimista. Mittari on varmaankin päällä poliisien odotusajan, koska kyseessä on sinun mokasi.

Voithan sä nukkua takapenkillä koko matkan, eihän sitä mikään estä.

Vierailija
5/8 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh, urpoa :D

Vierailija
6/8 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taksikuski, ja mikään ei ole niin vittumaista kuin asiakas, joka sammuu taksiin. Totta kai sitten soitetaan poliisit ja valtionhotelliin vierailu, jos asiakas ei herää herättelyllä tai muista osoitettaan..

Vierailija
7/8 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi tuttu joskus oli täydessä tuiterissa mennyt taksiin ja sanonut että Helsinkiin - vaikka tarkoitti Hervantaan. Kuski herätti perillä ja oli täysi yllätys missä ollaan.

Vierailija
8/8 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti olen. En vain sitä muista. Vähän aika sit tulin kotiin just taksilla ilman rahaa. Lasku tuli perässä kotiin. Ikinä eivät ole putkaan vieneet, koska silloin eivät saa rahojaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi