Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiedän, mitä vikaa minussa on?

Vierailija
20.12.2021 |

Elämäni rakkaus ei välitä minusta. En tiedä, mitä vikaa minussa on. Olen koettanut muuttaa elämääni paremmaksi hänen vuokseen, mutta mikään ei tunnu kelpaavan. En osaa olla sellainen, joka hänelle kelpaisi. Please, auttakaa!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin sulla loppui lääkkeet?

Nyt pika pikaa uusimaan se resepti.

Vierailija
2/9 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen säästänyt itseäni hänelle jo pitkään. Muut ihmiset eivät kiinnosta. Olen kartuttanut omaisuutta ja sivistänyt itseäni. Mutta hän ei välitä minusta. On aivan lohduton olo. Ei tunnu enää mielekkäältä elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin sulla loppui lääkkeet?

Nyt pika pikaa uusimaan se resepti.

Ei ole mitään lääkkeitä koskaan ollutkaan. Olen vain liian ruma ja supliikkitaidoiltani sekä sosiaaliselta statukseltani huono rakastumaan hyvännäköiseen naiseen. 😢

T. Ap

Vierailija
4/9 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna olla, et sinä voi ketään pakottaa rakastumaan itseesi. Lakkaa kiusaamasta "elämäsi rakkautta" tai hän hankkii lähestymiskiellon.

Miksi hyvännäköiset aikuiset naiset on niin kamalan raakoja ihailijoitaan kohtaan? Miksi?!?

Vierailija
5/9 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rupean kans ilkeäksi niitä kohtaan, jotka ovat musta kiinnostuneita. Sillä on sellaisiakin olemassa useampi, mutten ole heistä kiinnostunut pätkääkään. Sanon heille törkeästi "evvk" ja alan antaa pakkeja, jos naama ei miellytä. Laitan vahingon kiertämään. En puhu enää nätisti niille, jotka koettavat minuun tutustua. Olen erittäin katkera.

T. Ap

Vierailija
6/9 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna olla, et sinä voi ketään pakottaa rakastumaan itseesi. Lakkaa kiusaamasta "elämäsi rakkautta" tai hän hankkii lähestymiskiellon.

Miksi hyvännäköiset aikuiset naiset on niin kamalan raakoja ihailijoitaan kohtaan? Miksi?!?

Kelpaisiko sinulle kuka tahansa nainen, joka vaan sanoo rakastavansa ja ihailevansa sinua?

Vierailija
7/9 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten nuoremmat ihmiset on paljon rehellisempiä ja mukavampia näissä asioissa?!? Se ihastukseni on 50+ ja todella nuiva minua kohtaan. Ne 20 vuotta nuoremmat ovat aivan eri maata.

T. Ap

Vierailija
8/9 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisiko sinulle kuka tahansa nainen, joka vaan sanoo rakastavansa ja ihailevansa sinua?

Miksi mä olen "kuka tahansa"? Haluaisin tietää, mikä minussa on vikana, jotta osaisin muuttua.

Ja miksi sinkut on kivoja, mutta varatut todella ilkeitä? Miksi kelpaisin jollekin nuorelle sinkulle, mutta rakkaalle ihastukselleni en kelpaa yhtään mitenkään - edes kaverina?

T. Ap

Vierailija
9/9 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se sama henkilö ensin flirttailee ja kun onneton idiootti (=minä) ihastun, hän siirtyykin seuraavaan? Vastaus tuohon kiinnostaisi.

T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän