Jane kirppis Kaivoksela
Mitä ihmettä on tapahtunut tuolle ihanalle kirpparille. Kävin pitkään tauon jälkeen siellä ja pöytiä oli valtavasti tyhjinä ja myynnissä olevat tavarat todella huonokuntoisia :/. Ennen minusta oli laadukas kirppis, nyt jotenkin kolkko, nuhjuinen :(.
Kommentit (6)
Lama. Ihmiset ostaa niin vähän vaatteita lapsilleen ja nekin markettien omia merkkejä. Kengät ovat nykyääb melkein kaikki jotain tekonahkaisia. Ei nykykamasta ole kierrätykseen. Tai siis kertokaa, missä kirppiksellä on hyvää tavaraa lapsille. Olen valmis maksamaankin enemmän kuin senttejä.
Olen myynyt siellä monta kertaa hyväkuntoisia lastenvaatteita edullisesti ja aina ovat hyvin menneet kaupaksi.Ostanutkin olen.Paikka on aina ollut siisti ja henkilökunta todella mukavaa.
Säkäähän se tietty on millaista kamaa siellä milloinkin on.Mutta paikan viihtyvyys ja siisteys on aina ollut todella hyvä.
Muutos tapahtui heti omistajan vaihdoksen jälkeen. Kävin ennen viikottain, nyt en ollenkaan.
No minä ainakin olen löytänyt ihan kivoja juttuja sieltä ihan lähiaikoina, varsinkin just ihania tyttöjen (juhla)kenkiä. Kirppareillahan on se luonne, että siellä on just sitä myynnissä mitä myyjät tuovat sinne myyntiin. Oliskohan että tämä lähestyvä siivouspäivä on vähän verottanut myyjien määrää. Toivottavasti kuitenkin tuo kirppari jaksaa porskuttaa vielä kauan, sieltä on meidän lapsille ostettu useimmat vaatteet ja haluaisin ostaa jatkossakin :)
Samaa katellu. Ainakin omitaja vaihtunu jossai vaihees.