Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies voitti lotossa ja salasi sen.

Vierailija
01.04.2015 |

Ollaan oltu yhdessä kohta kaksi vuotta onnellisesti. Asutaan yhdessä ja kaikki on päällisin puolin hyvin. Mies kertoi jokin aika sitten että on saanut palkan korotuksen ja sen vuoksi on varaa ostaa vähän ekstraa. Aamulla näin puolivahingossa miehen tilin saldon ja siellä oli sen verran suuri summa että kysyin ihan vitsillä että ei kai myy huumeita. Hän totesi voittaneensa lotossa ä, mutta se ei kuulemma kuuluu minulle. Miten rakastama ihminen on voinut salata tälläistä?????? :(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin kyllä eron ja nettoaisin puolet

Vierailija
2/15 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies. Olisit kuitenkin vinkunut puolia tai vähintään hirveän summan uusiin vaatteisiin tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 15:49"]

Ottaisin kyllä eron ja nettoaisin puolet

[/quote]

Avoliitossa et nettoa yhtään mitään, ja avioliitossakaan et välttämättä kahden vuoden liitossa vielä saa puolia.

Vierailija
4/15 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei selvästikään ole valmis jakamaan omastaan ja siksi halusi salata tuon. Pelkäsi, että sinä haluat ostaa hänen rahoillaan yhtä sun toista. Mies ei sinällään ole tehnyt mitään väärää. Sinun on itse päätettävä, miten suhtaudut tähän miehen luonteenpiirteeseen, joka nyt on tullut esiin. Voit miettiä kannattaako tällaisen miehen kanssa mennä naimisiin, saati perustaa perhettä.

Vierailija
5/15 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitäisi jakaa omastaan? En ole ikinä ymmärtänyt tätä, että pitää elättää toista, joka kykenee itse itsensä elättämään, mutta ei halua.

Mikään ei estä ap:ta lottoamasta ja siten saamasta samaa summaa.

Vierailija
6/15 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 16:02"]

[/quote]Lue nyt uudestaan ittekin! :D

Vierailija
7/15 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OHHOH

Vierailija
8/15 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 16:03"]

[/quote]

Niin? Et tajua ironiaa? Miksi miehen täytyy jakaa hyvästä onnestaan asuinkumppanille vain siksi, että tämä haluaa rahaa? Entä jos ap itse tekisi jotain saadakseen rahaa eikä olettaisi, että mies toimii korottomana pankkina?

Vierailija
9/15 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D kukaan muu ei tajuu aprilliksi

Vierailija
10/15 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 16:10"]:D kukaan muu ei tajuu aprilliksi
[/quote]

Av:llä on aprillipäivä joka päivä

Vierailija
11/15 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyitkö syytä?

Vierailija
12/15 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on ainaki isännän kanssa diili että jos voitetaan niin yhessä ne rahat tuhlataan.. tosin itse en ole niitä naisia joka tunkee monta satasta/tonnia kuussa vaatteisiin ja kenkiin tai muuhun vastaavaan.

Vierailija
13/15 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon palstaillut melko aktiivisesti nyt pari viikkoa ja ihmetellyt miten jokaikistä aloitusta väitetään provoksi :D ja jokaisessa ketjussa täytyy puolustaa ettei aloitus ole provo :D olen myös miettinyt, että mitä väliä sillä on vaikka aloitus olisi provo? miksi se pitää joka ketjuun kirjoittaa? Koska palsta on loistava ja vertaistuki muun tukiverkoston työaikana vertaansa vailla, jatkakaa provoilua ja herättäkää keskustelua, aiheesta kuin aiheesta :) Kiitos  <3

Vierailija
14/15 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 16:28"]Oon palstaillut melko aktiivisesti nyt pari viikkoa ja ihmetellyt miten jokaikistä aloitusta väitetään provoksi :D ja jokaisessa ketjussa täytyy puolustaa ettei aloitus ole provo :D olen myös miettinyt, että mitä väliä sillä on vaikka aloitus olisi provo? miksi se pitää joka ketjuun kirjoittaa? Koska palsta on loistava ja vertaistuki muun tukiverkoston työaikana vertaansa vailla, jatkakaa provoilua ja herättäkää keskustelua, aiheesta kuin aiheesta :) Kiitos  <3
[/quote]

Provo!

Vierailija
15/15 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 16:09"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 16:03"]

[/quote]

Niin? Et tajua ironiaa? Miksi miehen täytyy jakaa hyvästä onnestaan asuinkumppanille vain siksi, että tämä haluaa rahaa? Entä jos ap itse tekisi jotain saadakseen rahaa eikä olettaisi, että mies toimii korottomana pankkina?

[/quote]

Ah Mr Laasanen, olikin jo ikävä sua <3 Kuule, toi asenne että hyvää ei jaeta toisen kanssa on juuri se, miksi et saa puolisoa. Olen nainen ja jos voittaisin lotossa, kyllä kertoisin sen avopuolisolleni ja maksaisin esim hänen autonsa lainan pois. Todennäköisesti myös muutettaisiin isompaan asuntoon, eikä miehen tarttisi maksaa mitään extraa tuosta, vaaikka häntäkin hyödyttäisi lisätila.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi