Paljonko saat vuokratuloja nettona vuodessa?
Minulla on 1 ns. sijoitusasunto, oma lapsuudenkotini. Ei velkaa ja kulujen ja verojen jälkeen jää 500e/kk eli 6000e/v.
Sijoitan nuo rahat eläkepäivien varalle.
Kommentit (8)
14 asuntoa, nettona jää käteen n. 200-350 euroa per asunto eli n. 46 tonnia/vuosi tällä hetkellä. Muutamasta asunnosta taloyhtiölainaa, suurin osa tällä hetkellä velattomia. Tämän hetkinen markkinahinta noista yhteensä 2,6 miljoonaa, eli n. 400 tonnia enemmän kuin mitä itse maksanut niistä + vuokratulojen tuoma voitto.
890-900k tulleepi nettoa tänöö vuonno
Minulla on kolme sijoitusasuntoa ja yksi niistä ei ole Tampereella vaan Nokialla. Asunnot ovat kaikki kaksioita. Tuloja tulee kuukaudessa puhtaana noin 1600 euroa, koska aina välillä menee rahaa remontteihin tai esimerkiksi keittiökalusteiden uusimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Missä nyt on ne, joilla on kymmeniä sijoitusasuntoja??
Heh heh, eivät sellaiset tyypit ja perheet tälläisillä palstoilla liiku.
Ei heillä ole aikaa tähän paskaan eikä sen puoleen mitään kiinnostustakakaan.
Ne jotka rahaa kunnolla tekee, tekevät myös helvetisti duunia sen eteen.
Eivät he veny aamusta iltaan näillä kusisilla palstoilla lukemassa törkyä, he tekevät töitä.
Joillekin tämä palsta näyttää olevan henki ja elämä ja ainoa olemassaolon edellytys.
Että kirjoitella tänne nimettömänä klo 7 aamusta alkaen klo 23 iltaan saakka, se näyttää olevan palstan aukioloaika.
Normaaleilla ihmisillä on totisesti muutakin elämää, sitä normaalia elämää.
Mitä tämän areenan vakituisilla kirjoittajilla ei ole!
Vajaa kuukauden nettopalkkani verran, 2850€. Toisin tuosta vielä menee ao. asuntoon liittyvän lainan lyhennys ja tassuun jää vain muutama kymppi per kk. Faijan vanha luukku, mulla on suunnitelmia ottaa se aikanaan omaan käyttöön.
Missä nyt on ne, joilla on kymmeniä sijoitusasuntoja??