Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toinen sierain täysin tukossa

Vierailija
01.04.2015 |

Mulla on toinen sierain flunssan seurauksena turvonnut niin umpeen ettei edes nenäsuihkeella aukea. Mulla on tossa pöydällä Vicksiä ja Noseoilia, ton ekan pitäisi avata ja on ennen toiminut mutta nyt ei aukea millään. Vaikka suihkuttais kuinka kumpaakin vuoron perään.

Flunssa on nyt kolmatta viikkoa, ihan jäätävä nuha, mutta räkä siis väritöntä ja ohutta, en siis epäile että olisi välttämättä mennyt poskionteloon.

Miten mä saan tän auki? Valkosipulit, höyryhengittelyt, nenäkannut ei toimi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnä pinni tms ohut tikku nenään, se alkaa aivastuttamaan niin johan räkäkin alkaa lentämään. Tee vaan tarpeeks usein

Vierailija
2/3 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulehtunut. Mulla menee aina flunssassa noin molemmat sieraimet. Nasacort on ainoa mikä auttaa, saa nykyään ilman reseptiä apteekista. Käytän ekalla viikolla aamuin illoin ja sen jälkeen vain iltaisin kunnes kolme päivää oireettomana. Jatkossa kaikki normaalit nenäsumutteet pois ja nenähuuhtelukannu käyttöön heti kun nuha alkaa.
T. Krooninen poskiontelontulehdus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 12:56"]

Työnnä pinni tms ohut tikku nenään, se alkaa aivastuttamaan niin johan räkäkin alkaa lentämään. Tee vaan tarpeeks usein

[/quote]

Mä aivastelen muutenkin vähintään kerran tunnissa (varmaan siks ku tungen tota suihketta nenääni). Aivastelu tukkeuttaa vaan pahemmin. nO VARASIN huomiseksi itselleni lääkärin, että jos on joku poskiontelontulehdus tai jotain.

AP