Onko teitä keretty jo jekuttaa?
Kommentit (8)
Itse kerkesin jekuttamaan miestäni.
Hän siis oli yhä nukkumassa kun menin ja ilmoitin hänelle "hätääntyneenä", että tiskikone on vuotanut ja vedet valuneet alakertaan. Alakerran naapurit käyneet valittamassa.
Säpsähti hereille ja kirosi paskan tiskikoneen ja käski soittamaan vakuutusyhtiöön....Repesin ja eikun APRILLIA, APRILLIA.
Olisko yllätysraskaus ollut mitään?
Minua on taidettu jo. En ole varma. Sisko perui yhden asian ja meni täydestä, mutta niin on mennyt joka vuosi. Kerran se sanoi olevansa raskaana.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 07:42"]Oletko jo kauankin odotellu aprillipäivää ?
[/quote]
Itseasiassa vasta heräsin :)
AP
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 07:52"]Itse kerkesin jekuttamaan miestäni.
Hän siis oli yhä nukkumassa kun menin ja ilmoitin hänelle "hätääntyneenä", että tiskikone on vuotanut ja vedet valuneet alakertaan. Alakerran naapurit käyneet valittamassa.
Säpsähti hereille ja kirosi paskan tiskikoneen ja käski soittamaan vakuutusyhtiöön....Repesin ja eikun APRILLIA, APRILLIA.
[/quote]
Ei hitto, hyvä :D ! Eikai mies jääny mököttämään ?
AP
Voisin lähettää treffipyynnön jollekkin tytölle ja sitten sanoa aprilliä.
Ei se mies jäänyt mököttämään.
Hieman sitä kaiketi vain sieppasi se, että meni "halpaan". Häneen kun ei kuulemma nuo pilat osu ja tästä juteltiin vielä illalla. Puolinukuksissa kun oli niin onnistuinpas, yes!
Oletko jo kauankin odotellu aprillipäivää ?