Mitä vastasyntyneelle lahjaksi? Ei perusvaatteita tai vaippoja :)
Ideoita? Jos joku vaatekappale, niin siinä täytyy olla joku jippo, ihan perusvaatteita ei. Mitkä ovat olleet parhaita lahjoja, mitä olette saaneet?
Kommentit (10)
astiasto
kunnollinen nokkamuki
satukirjat/kuvakirjat
vauvankengät (sellaiset pehmeäpohjaiset)
leikkimatto
aika harvassa perheessä lapselle oikeesti lauletaan.
Mä oon vieny laulukirjan parillekin kaverille ja olivat tosi iloisia, kun eivät ilman sitä edes muistaneet mitään lasten lauluja.
Fehnillä ainakin on tosi kivoja ja nättejä. Parille oon vienyt ja tykätty on. Tietysti ensin saatiin itse sellanen lahjaksi, niin siitä innoistuin itsekin viemään. :)
tai vaikka lampaantalja jo talvea ajatellen tai lastenhuoneen sisustusjuttuja eli taulu, seinäkello jne
sellainen kangaskirja, jossa oli peili yms.
Paljon hyviä ideoita, eiköhän näistä sopiva lahja löydy.
Seimistä saa sellaisen liinan, jolla voi suojata vauvaa auringonvalolta vaunuissa. Se kiinnitetään tarralenkeillä vaunuun. SIllä voi korvata perinteisen pyykkipoika/puklurättiviritykset. Pysyy hyvin kiinni.
Astiat ja satukirjat ovat hyviä vaihtoehtoja.
Vauvan vaaka -kirja. Siinä tulee mukana levy, jossa on kaikkilaulut. Kirjassa on nuotit ja leikkiohjeita ihan vastasyntyneellekin vauvalle.
isokokoisen, mutta pieneen tilaan menevän matkahoitoalusta ja se oli kyllä kaikista saamistani tavaroista paras, sillä olimme todella paljon liikenteessä koko vauva-ajan...
laulukirja
kiva valokuva-albumi tai -kehys
vauvamuisto-kirja
iso pyyhe
semmonen "jumppalelu"
kaulakoru
cd