Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

viron reissu

Vierailija
01.04.2015 |

nyt on paniikki! Viron matka varattu mulle ja kaverille sunnuntaiks ja mulla ei ole passia. Oon matkan varaaja, mut onnistuuko jos kaverini käy hakemassa tiskiltä maihinnousukortit vai tarvitaanko siihen varaajaa? matka varattu matka vekan kautta eikä automaatilla käynti onnistu kun ei ole turvanumeroa vai mikä liekää onkaan.. tai kyselläänkö siellä passia siinä vaiheessa? Hjälppppp..

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 02:26"]ajokortti toimii henkkareina tällä hetkellä joten ei auta asiaa.. paljonkoha se pikapassi maksaa..? onko kellää kokemusta siitä miten matka vekan palvelupisteellä toimitaan? Mutäköhän sitä sanois syyks et haluu matkan varaajaa muutella :D
ap
[/quote]

Eivät siinä kysy passia. Multa ei oo kysytty missään vaiheessa. Mutta voidaan kysyä esim Viroon mennessä tai tullessa

Vierailija
22/24 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 02:26"]ajokortti toimii henkkareina tällä hetkellä joten ei auta asiaa.. paljonkoha se pikapassi maksaa..? onko kellää kokemusta siitä miten matka vekan palvelupisteellä toimitaan? Mutäköhän sitä sanois syyks et haluu matkan varaajaa muutella :D
ap
[/quote]
Kysymys; miksi et omista passia tai henkilökorttia? Vois aina vähän etukäteen ajatella jos on jonnekin lähössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vähä extempore matkan varaus, enkä tajunnu et ajokortti ei kelpaa.. nyt äkkii poliisilaitokselle kyselemää pikapassia. Ap

Vierailija
24/24 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sakot jos sanoo että passi on varastettu mutta ajokortti löytyy? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme