Miksi tämä mies ei halua olla kanssani ystävä?
Tapailin miestä muutaman kuukauden. Mies teki aloitteen eli alkoi jutella minulle ulkona ollessamme. Hän ihastui siis ulkonäkööni ja minä hänen ulkonäköönsä. Vaihdettiin numerot ja tapailtiin aina kun molempien aikatauluihin sopi.
Exänsä kuitenkin palasi yhtäkkiä kuvioihin, hän oli ollut poissa jonkin aikaa ja kun tuli takaisin, miehen käytös minua kohtaan muuttui. Aloin huomata että hänellä oli selvästi tunteita exäänsä kohtaan, vaikka väitti minulle kivenkovaan, että ovat enää vain hyviä ystäviä.
Koska mies tosiaan vetäytyi, ehdotin että voisimme jatkaa ystävinä. Mies sanoi, että hän on mielellään ystäväni. Missään tämä ei kuitenkaan näy. Ei ota koskaan yhteyttä ja kun minä otan, hädintuskin vastaa ja jos vastaa, niin hänellä on aina kiire.
Mitä peliä tämä on? Jos ei halua olla tekemisissä kanssani edes ystävänä, miksi ei sano sitä?
Kommentit (12)
Koska luulet itsestäsi liikoja. Jätä mies rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on aika harvoin syytä olla naisen ystävä, jos mitään mahdollisuuksia seksiin ei ole. Miksi ihmeessä mies jaksaisi pyöriä sinun kanssasi, jos muualla on muita naisia?
Mulla on useita seksittömiä mieskavereita.
Eikö erotessa ole aika normaalia sanoa "joo, ollaan ystäviä" mutta harvemmin todellisuudessa tätä toinen tarkoittaa. Mikäli on yhteisiä lapsia, niin yhteyttä pakko pitää jossain määrin. Muuten voi jatkaa elämässään eteenpäin.
Pilluhaukoilla ei ole ystäviä. Myös heidän miespuoliset kaverinsa ovat ihmisiä, joista hyödytään jotenkin. Nämä ovat ihmisen varjoja.
No tuota, en minä miespuolistenkaan ystävien kanssa soittele muuten vaan kuulumisia.
Ei voi olla ystävä jos on köyriny.
Vierailija kirjoitti:
No tuota, en minä miespuolistenkaan ystävien kanssa soittele muuten vaan kuulumisia.
Vai niin. Minä soittelen ja kyselen kuulumisia ihan _kaikkien_ ystävieni kanssa sukupuoleen katsomatta. Se kun on vähän se juttu ystävyydessä: välittäminen ja jakaminen.
Ei ystäviksi pakoteta tai ryhdytä noin vaan. Eskarimeininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ystäviksi pakoteta tai ryhdytä noin vaan. Eskarimeininkiä.
Pakottiko ap? Hän kysyi, pilluhaukka halusi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lukuisia miespuolisia kavereita joiden kanssa soitellaan kuulumisia ihan muuten vaan.
Ja irvileuoille tiedoksi että todellakaan ei ole seksin vonkausta mihinkään suuntaan.
Ihan sama miten paljon toitotatte, nämä on kunnollisia miehiä ja olen kunnollinen nainen.
Aplle, hän ehkä kokee ystävyytenne vaivalloiseksi aikaisempien tunteiden takia. Kokeneeko tekevänsä väärin jutellessaan kanssasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai niin. Minä soittelen ja kyselen kuulumisia ihan _kaikkien_ ystävieni kanssa sukupuoleen katsomatta. Se kun on vähän se juttu ystävyydessä: välittäminen ja jakaminen.
Miehet eivät välttämättä osaa olla odottamatta tilaisuutta.
https://www.scientificamerican.com/article/men-and-women-cant-be-just-f…
Naiset kuvittelevat, että miesystävät ovat planonisesti liikenteessä. Usein käytännössä eivät ole, vaikka mitä muuta väittäisivät. Miehet voivat ihan hyvin ottaa riskin ystävyyden pilaantumisesta, jos pääsevät muuten iholle.
"females generally were not attracted to their male friends, they assumed that this lack of attraction was mutual. As a result, men consistently overestimated the level of attraction felt by their female friends and women consistently underestimated the level of attraction felt by their male friends."
Miehellä on aika harvoin syytä olla naisen ystävä, jos mitään mahdollisuuksia seksiin ei ole. Miksi ihmeessä mies jaksaisi pyöriä sinun kanssasi, jos muualla on muita naisia?