Love Actually - Rakkautta vain
Alkoi juuri TV5:lta. Katsotko? Tykkäätkö? :) Mun viime katselukerrasta on sen verran aikaa, että taidanpa katsoa nyt. :)
Kommentit (38)
Mä oo nähnyt k.o leffan monesti.Aina yhtä hauska.Oikea sterssin poisto elokuva.Tykkään.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 01:04"]
Meni ohi; miten Liam Neesomin ja Emma Thompsonin hahmot tunsivat toisensa? Olivatko jotain kautta sukua toisilleen? Liamin kuolleen vaimon?
[/quote]
Wikipedian mukaan ovat "ystäviä", ei kai se alkulähde tälle ystävyydelle selviä leffan aikana?
Joka kerta kun katson tuon leffan niin tapahtuu jotain kamalaa meidän parisuhteessa. Jo 3 kertaa peräkkäin on käynyt niin! En enää uskalla katsoa sitä! D:
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:24"]Minua kosketti eniten Sarahin ja Karlin tarina. Taisi olla ainoa melankolisempi story line leffassa.
[/quote]
Onhan se Emma Thompsonin ja Alan Rickmanin tarina ihan hirveän surullinen :'(
Tietysti myös riippuu katsojan elämäntilanteesta mikä koskettaa.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:41"]Jenkit on yrittänyt luoda samanlaisia elokuvia, tulee mieleen ainakin New Year's Eve ja Valentine's Day.
[/quote]
Mutta en ymmärrä miksei ne Jenkit osaa. Toi New Years Eve on paskin elokuva minkä olen ikinä nähnyt. Miten vaikeaa on tehdä hyvä käsikirjoitus?
Hassua ajatella, että tuo pikkupoika on sama kuin Game of Thronesin Jojen vanhemmalla iällä. :)
Jenkit on yrittänyt luoda samanlaisia elokuvia, tulee mieleen ainakin New Year's Eve ja Valentine's Day.
Ihana leffa... Ja tiesihän Walking Dead -fanit av-palstalla että myös Rick Grimes on leffassa mukana :)
"Of course you did, you saucy minks." :D
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:27"]Taasko se tulee...? Booooring. Kaiken lisäksi joululeffa, ei oikein sovi lähestyvään kevääseen ja pääsiäistunnelmaan.
Perustunnelma leffassa hyvä, ja se Rick Grimesin näyttelijä on komeana!
[/quote]
Hups.. En ollut huomannut kommenttiasi :)
T. Se mamma joka myöhemmin hehkuttaa Rick Grimesia :)
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:43"]Ihana leffa... Ja tiesihän Walking Dead -fanit av-palstalla että myös Rick Grimes on leffassa mukana :)
[/quote]
En seuraa WD:a, mutta pitipä googlettaa kuka on kyseessä. On kyllä vanhemmiten ja parrakkaana muuttunut edukseen (kuten miehet yleensäkin)!
En muistanutkaan, että tässä on Billy Bob Thornton <3 (lämpenin Billylle vasta Fargon aikana)
Portugalilaisnaisen ja Colin Firthin hahmon tarina on myös koskettava. Ihana tuo niiden kielimuuri.
Hah, ihana tuo Rowan Atkinsonin minirooli.
Emma Thompson on karismaattinen nainen. Mielellään näkisin enemmänkin, siis uudemmissakin elokuvissa.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:41"]
Hassua ajatella, että tuo pikkupoika on sama kuin Game of Thronesin Jojen vanhemmalla iällä. :)
[/quote]
Sehän näyttää edelleen lähes samalta.
Koskettava tuo loppukohtaus, jossa näytetään tavallisia ihmisiä vastaanottamassa rakkaitaan lentokentällä.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 01:01"]Ihana elokuva ja olen nähnyt aiemminkin. Nyt vasta huomasin tuon ihanuuden Rodrigo Santoron ja rakastuin silmittömästi. Siis kertakaikkiaan huhhuh...
T. 40 vuotias avioliitossa oleva perheen äiti.
[/quote]
Et ole yksin. Googlettelen tässä juuri ko. näyttelijän kuvia ;)