jäätävä finni silmien välissä
siis tossa että varmasti näkyy joka kulmasta miten vitun iso se on, voi helvetti!! Miten saan sen pois auttakaa!
Kommentit (71)
Muumioi pääsi sellaisella siteellä niin kaikki luulevat että olet joutunut onnettomuuteen.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 20:54"]
Kyllä sen voi puristaa vaikka ei olisi valkoista päätä näkyvissä. Tarpeeksi paljon kun räplää ja käy kuumassa suihkussa vartin ajan niin johan on helppo puristaa.
[/quote]
Ei välttämättä jos se on sellainen ihonalainen kiusankappale.
Jääpalalla saa pienemmäksi, ja kuten joku mainitsi, niin hammastahna (huom! ei geeli) kuivattaa aika hyvin :)
Jos mikään ei toimi niin tee siitä luomi! :D
Leikkaa otsatukka ja sitten vielä varmuuden vuoksi kuumaliimalla ne hiussuortuvat finniin kiinni niin ei varmasti näy.
Mä just luulen että tää on joku ihonalainen kusipää. pidin naamaa lämpimän veden alla kauan ja koitin, ei tulosta. koitin laittaa neulaa läpi ja nyt se vain erottuu vielä paremmin(jos mahdollista), ja tällähetkellä istun hammastahna naamassa ja kiroilen.
Enpä olisi uskonut että joku finniketju osoittautuu hauskimmaksi ketjuksi vähään aikaan :D
Sano sille oikein tiukasti Mene pois!
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 20:41"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 20:38"]Purista ja puhdista [/quote] sattuu niin helvetisti ja silmät vuotaaa kuin niagaran putous!
[/quote]
Mind over matter!
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:04"]Sano sille oikein tiukasti Mene pois!
[/quote]
Usko tai älä, se oli eka asia mitä tein....
Päätin olla ystävällinen ja jakaa vanhan suvussani kulkevan loitsun, joka poistaa ongelmasi.
Av-mamman finninkarkotusloitsu
Hus, hus, mene pois,
ärsyttävämpi et olla vois!
Seuraavasti lausun sulle,
kusipää kun olet mulle:
Painu huora hiiteen jo,
ennen kuin lasken viiteen - ho!
Mun mielestä sun kannattaa maalata se keltaiseksi ja piirtää siihen säteitä. Aurinko ei ole nyt juuri paistanut, joten saataisiin sitä tuota kautta.
Ei ketään kiinnosta muiden finnit, joten voit ihan huoletta olla välittämättä siitä ja odottaa, että se häviää ajan kanssa.
Vähän värittelet ympäriltä ja sanot miehille että se on kolmas nänni - innostuvat varmasti.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:01"]Leikkaa otsatukka ja sitten vielä varmuuden vuoksi kuumaliimalla ne hiussuortuvat finniin kiinni niin ei varmasti näy.
[/quote]
Olisin jo leikannut otsatukam, jos se ei haittaisi näkökenttääni :( olisimpa finni vähän ylempänä..
Liimaa siihen sellainen askartelusilmä! Olis ihan loistava. :)
Siis onko se nyt nenässä vai otsassa vai otsanenässä vai missä?
Huivi päähän ja luuta hanuriin, niin olet oiva pääsiäisnoita, jolle on vaan eduksi mitä enemmän näppyjä naamassa on
Liota (meri)suolaa vesitilkkaan vahvaksi liokseksi ja sitä suolavettä finnille yöksi.