Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö mistään jouluapuryhmästä enää tässä vaiheessa saada mitää apua?

Vierailija
19.12.2021 |

en kehdannut aikaisemmin laittaa hakemusta, mutta apua tarviis...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy seurakunnasta

Vierailija
2/10 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy seurakunnasta

Millaista apua sieltä voi saada? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyysin seurakunnan diakonilta ja sit sain myös sen hyvä joulumieli lahjakortin.

Vierailija
4/10 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastusarmeija tai jokin seurakunta. Olet kovin myöhään liikkeellä.

Vierailija
5/10 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta saat seksiä vastaan apua jos olet kuuma kiviaikavarvas

Niin mulla on myös mies. Eli oliks sulla jotain asiaa?

Vierailija
6/10 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelastusarmeija tai jokin seurakunta. Olet kovin myöhään liikkeellä.

Tiedän, olisi pitänyt laittaa hakemusta aikaisemmin, mutta en millään kehdannut, nyt alkaa näyttää huonolta. Jotenkin aattelin, et asiat järjestyisi jotenkin, mut ei.

Vierailija
7/10 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kysyin diakonilta viime viikolla, ensi viikolla tapaaminen ja lupasi "jotain jouluapua", en yhtään tiedä mitä se tarkoittaa.

Oon itse kuntouttavassa ja siellä kuullut kun elämäntapaspurgut kehuu et "taas sain satasen lahjakortin, sillä saa kaljaa ja tupakkaakin!".

Olen itse aina ajatellut, että nuo on lähinnä perheellisille, joilla lapsia mutta noiden juttujen perusteella kehtasin kysyä itsekin.

Itseasiassa mua hävettää vaikka noiden vetäjien pitäis hävetä kans.

Jotkut osaa käyttää tosiaan tukia hyväksi ja tietävät mistä kysyä ja mitä sanoa. Jos saisin satasen niin en varmaan pystyisi niin isoa summaa edes käyttämään kun tuntuisi että se on väärin niiden takia, ketkä on vieläkin tiukemmilla ja kaiken avun ulottumattomissa 😣

Mutta tosiaan, seurakunta saattaa vielä pystyä auttamaan.

Vierailija
8/10 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kysyin diakonilta viime viikolla, ensi viikolla tapaaminen ja lupasi "jotain jouluapua", en yhtään tiedä mitä se tarkoittaa.

Oon itse kuntouttavassa ja siellä kuullut kun elämäntapaspurgut kehuu et "taas sain satasen lahjakortin, sillä saa kaljaa ja tupakkaakin!".

Olen itse aina ajatellut, että nuo on lähinnä perheellisille, joilla lapsia mutta noiden juttujen perusteella kehtasin kysyä itsekin.

Itseasiassa mua hävettää vaikka noiden vetäjien pitäis hävetä kans.

Jotkut osaa käyttää tosiaan tukia hyväksi ja tietävät mistä kysyä ja mitä sanoa. Jos saisin satasen niin en varmaan pystyisi niin isoa summaa edes käyttämään kun tuntuisi että se on väärin niiden takia, ketkä on vieläkin tiukemmilla ja kaiken avun ulottumattomissa 😣

Mutta tosiaan, seurakunta saattaa vielä pystyä auttamaan.

niin mistä ne on saaneet niitä satasen lahjakortteja?

Vierailija
9/10 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seurakunnan diakoniatyö auttaa kaikkia, ei pelkästään lapsiperheitä. Heti huomenna soittoa sinne ja kerrot tilanteesi.

Saanko kysyä missä kaupungissa olet, Ap?

Vierailija
10/10 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin viikko sitten diakonialta 80e lahjakortti.

Ja käydään leipäjonossa myös. =/

Se on oikeesti ihan kaameaa monesta syystä.

- Mä käyn töissä mutta yksin mun tulot ei riitä ja tarvin autoa töissä (monta kohdetta mihin mennä, 50h/vko töitä,) ja auto söi taas rahaa esim talvirenkaat ja 2x remppa katsastusta varten.

- Siellä jonossa on myös hyvätuloisia, väittää mun kyttä sukulainen joka käy siellä ihan vaan siksi kun voi.

- se on niin noloa ikävää ja välillä tuntuu kun se jonon vartija viivyttelis tahallaan että meillä olis mahdollisimman kurjaa,/kylmä

- Ei saisi valittaa, mutta ihme ruokaa siellä on kassissa. Mätä munakoiso. 7pkt sinihomejuustoa. Puolikas kurkku. Vihreitä perunoita. Itäneitä sipuleita. Jne. Tuntuu että köyhille pitää kelvata mikä vaan. Välillä myös tosi kuivaa leipääkin, pakastettua. Vaikka mitä tekis niin hirveen makuista.

- Mä oon niin p Aska ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän