Huvittaa ihmisten rikkinäiset älylaitteet
Niin monella näkee näitä näyttö paskana olevia älypuhelimia ja padeja. Jos ei osaa olla pudottelematta sitä kallista laitetta niin miksei voi hommata siihen edes jonkinlaista suojakoteloa? Jotenkin säälittää tuollaiset rassukat.
Kommentit (9)
Mulla oli edellisessä älyluurissa näyttö halki. Oli suojakuoretkin, mutta kun pudotin sen 30cm korkeudelta betonille, niin se läppä aukes ja näyttö halkes. Onneksi ei ollu iphone.
Samaa mieltä. Mulla on IPhone 5 lennellyt pitkin lattioita, seiniä ja tiskiveteenkin pudonnut...täysin ehjä edelleen. Hyvät kuoret pelastaa ja näytönsuoja. :)
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 19:17"]Mulla oli edellisessä älyluurissa näyttö halki. Oli suojakuoretkin, mutta kun pudotin sen 30cm korkeudelta betonille, niin se läppä aukes ja näyttö halkes. Onneksi ei ollu iphone.
[/quote] Onneksi. Tiedän näitäkin tapauksia, iphone --> lasi paskaksi, tuliterä tilalle uudempaa mallia --> samantien hajalle sekin. Kyse on mielestäni välinpitämättömyydestä, tuota piirrettä inhoan ihmisissä muutenkin. Ap
Mulle tulee ärsyttävän herkästi mustelmia.
Yleensä ne on just niitä iphoneja missä näyttö rikki. Ei heru multa sympatiaa :D
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 19:17"]Mulla oli edellisessä älyluurissa näyttö halki. Oli suojakuoretkin, mutta kun pudotin sen 30cm korkeudelta betonille, niin se läppä aukes ja näyttö halkes. Onneksi ei ollu iphone.
[/quote] Onneksi. Tiedän näitäkin tapauksia, iphone --> lasi paskaksi, tuliterä tilalle uudempaa mallia --> samantien hajalle sekin. Kyse on mielestäni välinpitämättömyydestä, tuota piirrettä inhoan ihmisissä muutenkin. Ap
[/quote]
Onneksi siinä oli sen verran siisti se halkeama, ettei sitä nähnyt kuin yhdestä kulmasta :D
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 19:28"]Yleensä ne on just niitä iphoneja missä näyttö rikki. Ei heru multa sympatiaa :D
[/quote] Kerrottakoon, että itsellänikin on tuo usein vihattua mallia oleva luuri, mutta kohtelen sitä sen verran hellävaroen, ettei toivottavasti vahingossakaan pääse tippumaan, vaikka suojat onkin. Ap
Mulla on rikkinäinen dildo.