Olen ihastunut Au pairit Los Angelesissa -sarjan Janitaan
Kommentit (29)
Judith kenellä hyvä runko mutta kasvot ei oikein nappaa,janitalla karsee kerros pakkelia.
Mä niin repesin noille janitan bimboille selityksille, kun se omalle kameralle selitti...
"siis mä olin sit ihan et ahhhh .. siis se oli niiin komeee.. siis mä oon ihat et ooooh. Amerikka.."
Reps ja kops..
Janitahan on kuin Ansku Imatralta!
Ihana tyttö, paljon nätimpi sillä kevyellä meikillä!
Kateellisten av mammojen hyökkäys käynnissä... Minulle kävi samalla tavalla. Olin katsonut eilen kaikki jaksot putkeen ja menin oikeasti nukkumaan ja tuntui jotenkin tyhjältä sisältä kun ajattelin sitä janitaa ja kuinka onnellinen voisin olla hänen seurassaan. Tuntui oikeasti pahalta.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 19:08"]
Miehet siis oikeasti kuolaavat tuollaisten pakkelibimbojen perään??
[/quote]
Miehet pitävät naisista jotka näyttää ja käyttäytyy naisellisesti. Tuolla oli vielä söpö luonne.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:12"]
Kateellisten av mammojen hyökkäys käynnissä... Minulle kävi samalla tavalla. Olin katsonut eilen kaikki jaksot putkeen ja menin oikeasti nukkumaan ja tuntui jotenkin tyhjältä sisältä kun ajattelin sitä janitaa ja kuinka onnellinen voisin olla hänen seurassaan. Tuntui oikeasti pahalta.
[/quote]
Oho! Oletko nainen myös? Siinä tytössä on jotain mikä vetää puoleensa.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 21:21"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 21:14"]
Harmi että meidän verovaroja tuhlataan tällaisten ohjelmien tekemiseen. Nämä au pair-neitoset eivät Suomesta kyllä kovin mairittelevaa kuvaa anna. Janita ja ##### puhelinmyyjien Maria ovat kuin sisaruksia, yhtä viehättäviä kumpikin.
[/quote]
Ei sinä taas... Tajuatko kuinka paljon Amerikassa on tällaista viihdettä ja viihdeteollisuus pyörittää sitä maata, joten mitä vitun verorahoja tässä nyt tuhlataan.
[/quote]
Esim. sillä tavalla tuhlataan suomalaisten verorahoja, kun ohjelma on Ylen tekemä ja Yle maksoi palkkaa ainakin osasta ajasta näille neitokaisille ohjelman teosta.
Katsoin äsken jonkuv vartin tuota ohjelmaa...
Tässä on linkki, niin voitte kommentoida ihan nimillä.
http://yle.fi/aihe/au-pairit