Olen ihastunut Au pairit Los Angelesissa -sarjan Janitaan
Niin suloinen. :)
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 19:03"]
Sehän on aivan bimbo...
[/quote]
Onhan hän vähän sellainen hupsu, mutta se on vain hyvä! Todella kaunis, aito, suloinen... Aaa.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 19:08"]
Miehet siis oikeasti kuolaavat tuollaisten pakkelibimbojen perään??
[/quote]
Olen nainen.
Oot nähnyt sen muutaman kerran telkkarissa bimboilemassa ja nyt oot ihan in love? Hah :D
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 19:12"]
Oot nähnyt sen muutaman kerran telkkarissa bimboilemassa ja nyt oot ihan in love? Hah :D
[/quote]
No, niin. Katsoin eilen kaikki jaksot putkeen. Ihana ihminen mielestäni.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 19:17"]
Hän on ihana luonnonlapsi :-)
[/quote]
Niin on. Ja uskaltaa olla oma itsensä. :)
Mäki oon ihan in love! Niin semmonen luonnonlapsi ja ettii vielä itteensä :) oli kiva huomata sitä henkistäkin kasvua sillä reissulla:) tosin kyllä tykkäsin kaikista tytöistä!!
Harmi että meidän verovaroja tuhlataan tällaisten ohjelmien tekemiseen. Nämä au pair-neitoset eivät Suomesta kyllä kovin mairittelevaa kuvaa anna. Janita ja ##### puhelinmyyjien Maria ovat kuin sisaruksia, yhtä viehättäviä kumpikin.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 21:14"]
Harmi että meidän verovaroja tuhlataan tällaisten ohjelmien tekemiseen. Nämä au pair-neitoset eivät Suomesta kyllä kovin mairittelevaa kuvaa anna. Janita ja ##### puhelinmyyjien Maria ovat kuin sisaruksia, yhtä viehättäviä kumpikin.
[/quote]
Ei sinä taas... Tajuatko kuinka paljon Amerikassa on tällaista viihdettä ja viihdeteollisuus pyörittää sitä maata, joten mitä vitun verorahoja tässä nyt tuhlataan.
Siinä tyttö poikienne morsiameksi. Siis teille, jotka tykkäsitte : )
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 01:13"]
Mä olen ihastunut Janitan isään. Oikeasti!
[/quote]
Itse ihastuin janitaan mutta kun sen isää katsoi niin vaikutti tosi mukavalta. Tuli ihan oma pappa mieleen.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 01:13"]
Mä olen ihastunut Janitan isään. Oikeasti!
[/quote]
Niin mäkin, ajattelin heti että onpa ihanan oloinen mies! Niin aurinkoinen ja hyväntahtoisen oloinen, Janitan äiti on onnentyttö :D
Sillähän on kauheat teinimeikit. Ilman meikkiä on varmaan kaunis tai edes vähemmällä meikillä. Posketkin ihan oranssiksi maalatut
Kuka se janita niistä on?
tuolla blondilla on ainakin hitonmoinen vartalo kun sovitti helloween asuja.
mikä tuo tummahiuksinen on? Järkyttävä pakkeli,tekoripset ym. Ja ei ilmeisesti tee mitään kun haukuttiin pystyyn.
Sehän on aivan bimbo...