Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minttu Virtanen julkaisi kuvan vauvastaan

Vierailija
31.03.2015 |

http://www.mtv.fi/viihde/seurapiirit/artikkeli/tassa-han-on-ensimmainen-kuva-robin-raikkosesta-julki/4955842

Täytyy sanoa, että vaikka mua onkin ärsyttänyt tänne tehdyt avaukset Minttu Virtasesta ja vaikka hänen shoppailunsa puimisesta, niin nyt meni mullakin jotekin yli. 

Vielä muutama viikko sitten mimmi jeesusteli ettei halua lapsensa kuvaa julkisuuteen ja aikoo suojella pientä niin paljon kuin vain voi.

No, nyt postasi sitten ihan oma-aloitteisesti lapsesta kuvan instragamiin. Ja kihlasormus tietysti näkyvästi esillä...  

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, oon kyllä nähny Jennistä ja Kimistä kyllä melkoisia lehtijuttuja. Yhessä esiteltiin kämppää ja Jenni istui hajareisin Kimin sylissä.

Vierailija
22/75 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 18:11"]

Olettepa ilkeitä ja kateellisia. Ihana perhe ja kiva kun julkaisee kuvia. Minttu on ihana ihminen, kävi joskus vuosia sitten minulla asiakkaana ja tutustuin häneen sitä kautta. Toivon kaikkea hyvää ja ihana seurata hänen onneaan, kaiken on ansainnut :)

Ja ihan vinkkinä, niin Minttu ei ole teeskentelijä ja uskon 100% että heillä on aitoa rakkautta. 

[/quote]

Tää on aina yhtä hupaisaa, että jos ei jotain ilmiötä ylistetä maasta taivaaseen niin sitten ollaan katelliisia :D Mielestäni ap:lla on ihan perusteltu pointti: Minttu on itse ilmoittanut, ettei halua vauvan kuvaa julkisuuteen mutta kappas vaan kun nyt sitten itse postasikin sellaisen. 

Samantekvää siis julkaiseeko kuvia vai ei, mutta kun tästä saa vain sellaisen kuvan, että Minttu haluaa oikein väen väkisin pitää itseään esillä julkisuudessa: ensin kertoo suureen ääneen, ettei halua vauvasta kuvia julkisuuteen (miksi tuollaista asiaa täytyy ylipäätään kertoa?) mutta sitten julkaiseekin itse vauvasta kuvan nettiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapi nähdä kauanko minttu Kimiä jaksaa, jennihän naureskellen todennut ettei se elämä kovin mukavaa yksin Sveitsissä ollut eikä ole, nyt rikkaan miehen kanssa Suomessa ja saa tehdä mitä haluaa.

Vierailija
24/75 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset kaakattaa, luulenpa vaan ettei Minttua kiinnista sitruunamammojen päivittelyt yhtään.

Vierailija
25/75 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten yllättävän pieni timantti sormuksessa ottaen huomioon esimerkiksi muuan jääkiekkoilijan tyttöystävän sormuksen hetki sitten saati Kimin tulot nyt ylipäänsä

Vierailija
26/75 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Mintulla ole meikkiä?

Vierailija
27/75 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 18:51"]Muuten yllättävän pieni timantti sormuksessa ottaen huomioon esimerkiksi muuan jääkiekkoilijan tyttöystävän sormuksen hetki sitten saati Kimin tulot nyt ylipäänsä
[/quote]

Mielestäni tuo on ainakin 1.5 karaatin round brilliant, ehkä 2ct (näyttää yllättävän "pieneltä" jos kuvaa noin kaukaa) ja Mintun maun tuntien luultavasti designer-koruliikkeestä (esim Cartier tai Harry Winston) ostettu jolloin hintakin voi olla 50-100k - liikaa verrattuna siihen mitä tuollainen maksaisi pienemmällä korusepällä.. Euroopassa timanttien hinnat ovat ihan pilvissä mutta rikkaimmatkaan eivät yleensä kuitenkaan tykkää mistään +3 karaatin halo-jenkkisormuksista.

Vierailija
28/75 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen jääkiekkoilijan tyttöystävän sormuksesta puhut?

Vierailija
29/75 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 18:50"]

Kateelliset kaakattaa, luulenpa vaan ettei Minttua kiinnista sitruunamammojen päivittelyt yhtään.

[/quote]

Hm, ihan itseäänkö varten sitten kaikki blogit, instagrammit, merkkikamaroina ja muu. Ihanko itseä varten tunku kolmossivun kuviin ja väkinäiseen vatkamiseen jonkun beeuokan räppärin videolla. Sillai kai joo.

Vierailija
30/75 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten pahansuopaa porukkaa. Ihan normi kuva kauniista perheestä.

Vierailija
31/75 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miksi sitten täytyy tunkea väkisin sinne julkisuuteen, jos kerran "ei kiinnosta yhtään"? ;)

Vierailija
32/75 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 19:29"]Hyi miten pahansuopaa porukkaa. Ihan normi kuva kauniista perheestä.
[/quote]

Ei sitä tässä kukaan ole kiistämässäkään ettei olisi kaunis perhe. Tuo julkisuushakuisuus tässä puhuttaa ja ihmetyttää.

Vierailija
33/75 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapi nähdä kauanko minttu Kimiä jaksaa, jennihän naureskellen todennut ettei se elämä kovin mukavaa yksin Sveitsissä ollut eikä ole, nyt rikkaan miehen kanssa Suomessa ja saa tehdä mitä haluaa.

[/quote]

Useat vaimot taitaa kierrellä kisoissa mukana, ainankin välillä. Jenniä ei näkynyt kun oli kiire puuhastella hevosten kanssa.

Ja ei tuo nykyinen nyt kovin rikas taida olla :D

Vierailija
34/75 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen, söpö vauva. Symppiksen oloinen äiti ja isä joka tuntuu löytäneen onnensa. Kaunis perhe, onnea heille jatkossakin!

Mitä julkisuustyrkkyihin tulee niin mun mielestä tuo Minttu on tosi asiallisesti blogannut ja ihan hyvähän se oli alkuun miettiä hetken minkä verran haluaa lasta julkisuuteen tuoda. Täysin piilossa nyt on varmasti vaikea pitää.

Vastapainona kun täältä löytyy pilvin pimein näitä tavis-bloggaajia jotka väkisin yrittävät kehitellä draamaa milloin mistäkin elämäänsä liittyvästä asiasta. Mainostavat blogejaan kaikissa fb-ryhmissä missä ovatkin ja niitä lapsen kuvia löytyy heti ihan joka suunnasta. Osa sellaisia mistä jää oikeasti miettimään haluaisiko lapsi itse noita julkaistavan. Samoin kertomuksia kaikista lapsen tekemisistä.

Ne on mun mielestä julkisuustyrkkyjä. Jos Minttu olisi julkisuustyrkky niin eiköhän hän pääsisi otsikoihin jatkuvasti.

Vierailija
35/75 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 17:41"]

Luulis et ku noin rikas mies ni ostais vaimolle ehjät housut

[/quote]

Jos se on huolimattomuuttaan repinut niin uusia ei tule ihan heti, kulkekoon sitten rikkinäisissä.

Vierailija
36/75 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuiki tavallisen näköinen perhe. Lapsella iso pää, mutta ehkä näyttää isommalta kuin onkaan, koska on etualalla. Vähän reissussa rähjääntyneen oloisia. Eikö Mintun mutsi olekaan työntäytynyt apuun?

Vierailija
37/75 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 19:55"]

[/quote]

Kimi taitaa vieläkin elättää ex muijaansa.

Vierailija
38/75 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Niin, ei kai se elämä peruskouluenglannilla ulkomailla mitään herkkua ole. Muuten, montako vuotta sitten Jenni julisti ettei voi kuvitellakaan asuvansa enää ikinä Suomessa? Pakko oli kai palata kun Kimi laittoi siipeilyn poikki.

Vierailija
39/75 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 19:59"]Ihan tavallinen, söpö vauva. Symppiksen oloinen äiti ja isä joka tuntuu löytäneen onnensa. Kaunis perhe, onnea heille jatkossakin!

Mitä julkisuustyrkkyihin tulee niin mun mielestä tuo Minttu on tosi asiallisesti blogannut ja ihan hyvähän se oli alkuun miettiä hetken minkä verran haluaa lasta julkisuuteen tuoda. Täysin piilossa nyt on varmasti vaikea pitää.

Vastapainona kun täältä löytyy pilvin pimein näitä tavis-bloggaajia jotka väkisin yrittävät kehitellä draamaa milloin mistäkin elämäänsä liittyvästä asiasta. Mainostavat blogejaan kaikissa fb-ryhmissä missä ovatkin ja niitä lapsen kuvia löytyy heti ihan joka suunnasta. Osa sellaisia mistä jää oikeasti miettimään haluaisiko lapsi itse noita julkaistavan. Samoin kertomuksia kaikista lapsen tekemisistä.

Ne on mun mielestä julkisuustyrkkyjä. Jos Minttu olisi julkisuustyrkky niin eiköhän hän pääsisi otsikoihin jatkuvasti.
[/quote]

Yksikään lehti ei kirjoittaisi minttu virtasesta yhtään mitään ellei hän olisi itse tunkenut itseään julkisuuteen. Esim tarja turunen sai lapsen kaikessa hiljaisuudessa ja hänellä on sentään oikeaa meriittiä olla ihmisten kiinnostuksen kohteena. Myös kaikki nannan "lipsautukset" oli täysin laskelmoituja.

Vierailija
40/75 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Eihän Minttu yksinään joudu olemaan, kun sillä on lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä