Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako opiskella kauppatieteitä?

Vierailija
31.03.2015 |

Nyt kaivataan vinkkejä! Millaista on opiskelu kauppatieteellisessä? Entä millaisiin työtehtäviin KTM:n tutkinnolla on mahdollista päästä ja miltä työllisyystilanne vaikuttaa tällä hetkellä? Kaikki kokemukset ja näkemykset tervetulleita!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa ottaa kantaa kun olen ihan toisella alalla itse. Mutta sen neuvon annan, että älä mieti minkälaista opiskelu on. Olet koulussa muutaman vuoden ja sen jälkeen töissä monta kymmentä vuotta. :) Mieti siis mielummin mihin ammattiin haluat valmistua tai minkälaista työtä voisit nähdä itsesi tekevän vaikka 30 tai 50-vuotiaana.

Vierailija
2/2 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mielipiteeni on, että kannattaa. Avainsanana lienee opintojen monipuolisuus. Kauppiksessahan valitaan joku pääaine, jotka eroavat toisistaan todella paljon - aina vero-oikeudesta markkinointiin. Niimpä on vaikea sanoa, että mihin KTM työllistyy, koska mahdollisuuksia on laidasta laitaan. Työllisyystilannehan on huono melkein kaikilla aloilla, se tuskin on yllätys kenellekään. Mutta itse ainakin viidennen vuoden opiskelijana olen jo vakituisessa työsuhteessa ennen valmistumistani, ja niin on melkein 90% opiskelukavereistakin. Eli omat kokemukseni on ainakin hyvät. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän