Perhepäivähoitaja oli pettymys.
Etsin lapselleni hoitopaikkaa ja kävin tutustumassa erään perhepäivähoitajan luona. Hoitaja oli todella mukava ja asiallinen. Ainoa ongelma on se, että hän näytti niin nuorelta. Ulkonäöstä päätellen selkeästi parikymppinen.
Tämän perusteella en lastani sinne laita.
Kommentit (5)
Tylsä. Minulle pph oli pettymys siksi, että hän oli usein sairaana tai vapailla, joten lapsi joutui joka tapauksessa usein päiväkotiin. Oli sitten helpompi vaihtaa pysyvästi päiväkotiin.
Ikärasismia parhaimmillaan...jestas. Pph on epäpätevä näyttäessään parikymppiseltä. Mitä jos olisi ollut parikymppinen mutta näyttänyt ränsistyneeltä keski-ikäiseltä kananpersetukkaiselta lähiöjuopolta? Olisiko sinulla parempi mieli?
Nuoret on usein paljon innostuneimpia, kuin vanhat! Mitä vikaa nuoressa hoitajassa? Mulla on yksi kaveri, joka näyttää aika nuorelta. Mutta se on erikoistuva lääkäri yliopistollisessa sairaalassa ja kahden lapsen äiti. Pääasia, ettei kannata luottaa nuorelta näyttävään, niinkö?
No Huhhuh ku nuori. Itse en mene kaupassa kassalle jos nuori myyjä. +60 pitää olla. Joo. M27
Juu ei missään nimessä kannta lastaan sinne viedä, ei se mittään tiedä lapsista ja pahimmillaan vie sun äijäs
Vältä kuin ruttoa ja hoida itse lapset kotona!