tiukat vaatteet & mahamakkara
rakastan vartalonmyötäisiä (ei liian pieniä eikä ylikireitä) trikoomekkoja. olen hoikka, mutta mahasta löytyy makkara jonka lempivaatteeni ikävä kyllä tuovat esiin. minua tämä ei häiritse mutte entä te muut? oksettaako? särkeekö silmiä?
kesä lähestyy, pitäisikö mielestänne ihmisen jolla ei ole pyykkilauta-vatsaa verhoutua pelkkiin tunikoihin?!
Kommentit (12)
No jokainen pukeutuu kuten haluaa, mutta ei tämä kaunista ole... http://i.dailymail.co.jpg
Nuorempana olin valitettavasti itsekin tuomitsevampi, mutta nykyään voin ilolla todeta, ettei häiritse lainkaan :) Tämä on varmaankin sekä katsoja että kantajan itsevarmuudesta ja kokemuksesta kiinni.
Jospa laittaisit A-linjaisen trikoomekon tai sen verran löysemmän, että rintojen jälkeen ei kiristä vatsaa, vaan roikkuu suorana helmaan asti.
Pakkoko sellaista makkaraa on päälle tunkea, ei ole kaunista jos kroppa ei kestä.
jos vaate on sopivan kokoinen, niin ei näytä törkeältä. Mutta jos mahamakkarat ja muut näkyy sen takia, että vaate on kolme kokoa liian pieni, niin se näyttää tyhmältä.
Tämä mies pitää makkaroista (ei extreme-tapauksista). Olen eri mieltä kutosen kanssa.
Mua ei häiritse jos ei todella lihava muuten ja oikeastaan lihavakin voi pitää ihonmyötäisiä vaatteita ja olla kaunis. Ei tarvitse pukeutua säkkeihin.
Ei okseta, vähän silmiä kirvelee, mutta jos itse olet tyytyväinen, siitä vaan! Minä osaan tarvittaessa katsella muualle (tai vastaavasti paheksuen tuijottaa, jos sille päälle satun).
Laita sen melon slle slimmaava alusmekko tai jotkut housuliivit, niin ongelma on ratkaistu.
Kulje niissä vaatteissa joissa viihdyt, mua ei haittaa :)
Rehellisesti täytyy tunnustaaa, että monta kertaa olen hiljaa mielessäni ajatellut, että hieman vähemmän makkaroita paljastava vaate olisi jollain tyylikkäämpi. Jokaisen oma asia tietysti, miten paljon haluaa makkaroitaan tuoda esille.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:18"]Kulje niissä vaatteissa joissa viihdyt, mua ei haittaa :)
[/quote]
Ei haittaa minuakaan.
mies
jos ap on hoikka, ei pieni makkara haittaa! mutta tonninkeiju kurvit paljastavissa kireissä rytkyissä.. :x