Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen teinityttö suuttui vauvauutisesta.

Vierailija
31.03.2015 |

Olemme mieheni kanssa olleet naimisissa jo useamman vuoden, miehellä on aikaisemmasta liitosta teini-ikäinen tyttö. Kerroimme tytölle viimeviikolla että saamme vauvan tulevana syksynä. Tyttö suuttui silmittömästi tästä tiedosta ja oli sitä mieltä että häneltä olisi ehdottomasti pitänyt kysyä ensin mielipide ja lupa ennenkuin aloimme edes ajattelemaan lapsen hankkimista. Tyttö halusi uutisen jälkeen heti äitinsä luo jonne mieheni lapsen veikin. Nyttemmin tyttö on lähettänyt minulle noin 100 tekstiviestiä aiheesta, pääasiassa tyttö haukkuu minua ja osin myös isäänsä. En ole viesteihin vastannut muuta kuin että "soita jos haluat asiasta puhua" tai "voinko soittaa niin keskustellaan". Kuinka voisimme toimia tilanteessa, jos yritämme soittaa lapselle hän laittaa luurin kiinni vastaamatta, mutta lähettää kohta taas viestin.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 11:15"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 10:59"]

Mitäs sekaannuit jo lapselliseen mieheen, eikö kukaan sinkku huolinut sinua?

[/quote]

Mitä? Kai se ap:n mies sinkku on voinut olla, vaikka lapsi sillä jo oiskin :D
[/quote]
no ei voi olla!

Vierailija
62/75 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäs jos teinin äiti olisi se raskaana oleva? Ihan eri juttu tietysti näiden idioottien mielestä... Kun äidillä on oikeua mutta isä ei saa koskaan olla onnellinen ja hankkia lapsia vaimonsa kanssa. Juu juu.
Onnea ap ja tsemppiä teinin kanssa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aikanaan teininä innostuin kovin isäni uusperheen vauvasta. En tajunnut, että en olisi tämän synnyttyä enää mitään. Kyllähän se innostus siinä sitten lopahti vuosien saatossa. Toivottavasti tässä perheessä asiat menevät toisin päin.

Vierailija
64/75 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia käytöstä. Lapsen pitäisi olla iloinen asia. Toisaalta aviorikos on saatanasta.

Vierailija
65/75 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo tilanne sille nuorelle erittäin inhottava.
Vauvahan vie kaiken huomion ja nuori haluaisi tukea omalle kasvulleen täysimääräisenä.
Moni uusperhe skipoaa sitten oireilevan nuoren lopulta lastenkotiin, kun se oikein asiasta hermostuu.
Ei pitäisi alkaa tehdä uutta sarjaa lapsia enää tuossa vaiheessa. Tai jos ehtii, niin korkeintaan sitten, kun vanhat asuu omillaan.
Uusi tulokas loisii perintöihinkin kiinni.

Vierailija
66/75 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 10:51"]

Annatte rauhoittua. Sen jälkeen osoitatte teoin, että isä rakastaan häntä edelleen eikä uusi vauva sitä muuta mihinkään.

[/quote]Niin mutta tytön perintö puolittuu :(
[/quote]

Rahallahan se rakkaus mitataankin. Not.

Vierailija
67/75 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 13:49"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 10:51"]

Annatte rauhoittua. Sen jälkeen osoitatte teoin, että isä rakastaan häntä edelleen eikä uusi vauva sitä muuta mihinkään.

[/quote]Niin mutta tytön perintö puolittuu :(

[/quote] Tämä oli muuten varmaan se syy, miksi mun lapsen siskopuolen äiti sekosi pahemman kerran, kun kuuli että me saamme lapsen. Siitä alkoi helvetti isälle. Lapsen tapaamisia vaikeutettiin todenteolla, ja eukko yritti, että hänen nykyinen miehensä olisi adoptoinut likan. Kaikennäköistä.

Mulle 6-vuotias tyttö tokaisi, että älä kuule vielä iloitse, kun voi tapahtua mitä vaan. Olin jo 5 kuukaudella raskaana. Lapsi kun syntyi, niin likka oli koko ajan vahingoittamassa ja kiusaamassa pienempää. Loppui siihen, kun mutsinsa sai pennun. Ilmeisesti äitee jouti kasvattamaan kiusaamisen osalta kakaransa uudelleen, luultavasti kiusasi sielläkin päässä äitinsä alkuperäisten oppien mukaan.

Vierailija
68/75 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:43"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 11:37"]

Ihan ymmärrettävää. Onhan lisääntyvät vanhat pierut kuvottavia ihmisiä. Minäkin vihaisin sinua. Sitä paitsi eiköhän hänellä ole katkeruutta jo siitäkin ettei ole saanut elää ehjässä perheessä. Turha luulla että pystytte uusiohässäkällä korvaamaan sitä minkä hän on menettänyt. Säälin lapsia jotka joutuvat ottamaan taakan vanhempiensa selkärangattomista ihmissuhdekuvioista.

Olen tosi pahoillani jos kohdallasi elämä on potkinut sinua noinkin pahasti päähän ja olet tullut jätetyksi jä sen kautta katkeroitunut todella pahasti. Mieheni on tällähetkellä 33 vuotias ja tytär 15v. Itse olen 32 vuotias. Lapsen äiti ja isä ei ole ollut koskaan yhdessä mutta ovat edelleenkin erittäin hyviä ystäviä, minäkin olen osa koko perhettä. Valitettavasti kohdallamme tämä katkeruuden siivittämä uusperhe elämä ei ole toteutunut vaikko moni täällä niin päätyykin ajattelemaan. Mieheni oli ihan vapaa nuori herrasmies meidän tavatessa eikä lapsi tai lapsen äiti ole koskaan ollut katkera meitä kohtaa. :)

[/quote]

[/quote]

Eli miehesi on hylännyt nyt teini-ikäisen lapsensa jo pienestä pitäen, jos ei ole kelvannut olla yhdessä lapsen äidin kanssa. Nythän tämä mysteeri ratkesikin ja teinillä on enemmän kuin hyvät syyt ottaa pulttia. Sitä sinä ja wt-miehesi eivät vain ymmärrä.

Ja muista se, että jos miehelläsi on tuollainen tausta, että tehdään lapsia ympäriinsä eikä aiota olla niiden äitien kanssa, niin se on sinunkin kohtalosi.

[/quote]

Sehän ei ole mahdollista että mies olisi halunnut olla naisen kanssa mutta nainen ei halunnut olla miehen kanssa? Tai että kumpikaan ei halunnut olla toisensa kanssa? Ei tietenkään kun mies on HYLÄNNYT lapsen josta on kuitenkin huolehtinut viimeisen 15 vuotta siinä missä äitikin.. Voi vittu tätä ajatusmaailmaa!!

Vierailija
69/75 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:33"]

Minun poika ei ollut yhtään raivoissaan kun saanut sisarpuolia. Ne on vasta alle 7 vee ja poika nyt 18 vee. 

[/quote] minä taas tyytyväinen että poika saanut sisaruspuolia. 

Vierailija
70/75 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitun lumppu. Piti mennä sitten lisääntymään vielä vanhan ukon kanssa. Ihmekään, että vihaa sua kun olet vaan rahan perässä ja nyt lapsen avulla saanut sidottua sen miehen itseesi.

Vierailija
71/75 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tää trollaaminen halvempaa kun terapia mutta epäilen että olo pysyvästi paranee. Kuinka usein teidän täytyy haukkua vieraita ja viattomia että pärjäätte viikon omassa päässänne?

Vierailija
72/75 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mun mielestä oli ihanaa kun sain teininä kaks pikkuveljeä.

Vierailija
73/75 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 11:39"]

Voi tietysti jäädäkin. Useinhan ne vanhat lapset ei sitten ole mitään, toivottavasti tämä isä ja äitipuoli toimii toisin.

[/quote]

Kuule, teini on pian aikuinen ja alkaa elää omaa elämäänsä.

Vierailija
74/75 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä ilmoitti ettei voisi vähempää kiinnostaa eikä lapsemme olisi hänelle oikeastaan sukua.

Vajaa vuorokausi syntymästä ja halusi tietää, milloin saisi tulla katsomaan.

Antakaa asian olla, jos teini haluaa puhua puhukaa mutta älkää te ottako puheeksi.

Onnea ja onnellista odotusta!

Vierailija
75/75 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun poika ei ollut yhtään raivoissaan kun saanut sisarpuolia. Ne on vasta alle 7 vee ja poika nyt 18 vee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi