Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos mies tulisi treffeille meikattuna ja mekossa...

Vierailija
31.03.2015 |

Jos mies tulisi treffeille voimakkaasti meikattuna ja mekossa ja olisitte menossa julkisiin paikkoihin (esimerkiksi teatteriin ja sitten syömään ravintolaan), niin jatkaisitko treffejä? Tulisiko uudet treffit?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä jatkaisin, koska en kehtaisi noin vain häipyäkään, mutta toisia treffejä ei tulisi. Haluan miehen itselleni, en naiseksi pukeutunutta.

Vierailija
2/13 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 08:09"]Jos mies tulisi treffeille voimakkaasti meikattuna ja mekossa ja olisitte menossa julkisiin paikkoihin (esimerkiksi teatteriin ja sitten syömään ravintolaan), niin jatkaisitko treffejä? Tulisiko uudet treffit?[/quote]

Ei sytyttäisi seksuaalisesti, en jatkaisi treffejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu noin muuten miehestä, onko mukava, kohtaako jutut jne. Njoo, voisin kenties ihmetellä ääneen, että oliko tarkoitus hämmentää, provosoida vai mitä. Mulle kun voi vaikka PUHUA siitä että on trans. Ja että oliko reaktioni nyt jotenkin sitä mitä hän haki? Treffit jatkuisi loppuun asti, mutta voi olla etten olisi enää kiinnostunut miehestä joka halusi testailla minua tuolla tavalla, varoittamatta. Kun olen suoruuden ja rehellisyyden kannalla.

Vierailija
4/13 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 08:21"]Mulle kun voi vaikka PUHUA siitä että on trans.[/quote]

Ei kai se, että käyttää mekkoa ja meikkaa, tarkoita sitä, että on trans. Kyllähän naisetkin voivat leikitellä monenlaisilla rooleilla.

Vierailija
5/13 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin treffejä suunnitelman mukaan, ei tuossa sinänsä olisi mitään hävettävää tms, että julkisella paikalla olisi väliä.En kuitenkaan jatkaisi miehen tapailua; on vaikea kuvitella, että pitäisin tuota seksuaalisesti puoleenvetävänä.

Vierailija
6/13 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 08:22"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 08:21"]Mulle kun voi vaikka PUHUA siitä että on trans.[/quote]

Ei kai se, että käyttää mekkoa ja meikkaa, tarkoita sitä, että on trans. Kyllähän naisetkin voivat leikitellä monenlaisilla rooleilla.

[/quote]

Ehkäpä, mutta jotain mies ajaisi takaa tuolla. Yksi sukulaismummo kysyy aina, että "piäsitkö mieleis piähä?" eli saitko mitä halusit. Ehkä kysyisin treffikumppanilta saman kysymyksen.

Vierailija
7/13 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jep, miehen roolit ovat todella ahtaat, eivätkä niitä pidä yllä niinkään miehet kuin naiset. Naiset tahtovat sittenkin aina sen miehen eivätkä hyväksy miesten leikittelyä vaatteilla, meikeillä jne.

Vierailija
8/13 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 08:09"]Jos mies tulisi treffeille voimakkaasti meikattuna ja mekossa ja olisitte menossa julkisiin paikkoihin (esimerkiksi teatteriin ja sitten syömään ravintolaan), niin jatkaisitko treffejä? Tulisiko uudet treffit?
[/quote]

Se ois Conchita Wurst Ja ihan varmasti jatkaisin <3

Vierailija
9/13 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 08:54"]

[/quote]

Jep, miehen roolit ovat todella ahtaat, eivätkä niitä pidä yllä niinkään miehet kuin naiset. Naiset tahtovat sittenkin aina sen miehen eivätkä hyväksy miesten leikittelyä vaatteilla, meikeillä jne.

[/quote]

Juu ja miehet hyväksyy riemurinnoin naisten leikittelyn meikittömyydellä, vapaalla kainalo- ja säärikarvojen kasvulla, pieruverkkareilla yökerhossa? Naisen rooli on tismalleen yhtä ahdas, vain toiseen suuntaan. Ei saa olla leikittelemättä vaatteilla ja meikeillä.

Vierailija
10/13 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innostuisin vaan lisää. :D No ehkä joku Tuksu-tyyli ei sytyttäisi, mutta sellaiset kivat ja söpöt vaatteet jo olisi, niin tykkäisin. Jos treffeille asti lähtisin, olisin jo miehestä todella kiinnostunut ja mies varmasti siinä vaiheessa tietäisikin musta sen verran, että mulle olisi ok.

Vierailija
11/13 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa olen todennut tarvitsevani vaimon enemmän kuin miehen. Tämä siis kotitöiden vuoksi, en minä jaksa  miestä passata. Jos tuo treffeille tuleva muutenkin hoitaisi vaimon 'velvoitteet', mutta kuitenkin fyysisesti olisi 100% mies, niin voisi olla oikein erinomainen tapaus.

Nainen voi muuten vallan hyvin näyttäytyä julkisilla paikoilla mieheksi pukeutuneena. Ei ole tasa-arvoa tässäkään! Kuvitelkaapa vaikka lukion vanhojentansseissa tytöksi pukeutunutta poikaa. Aika usein on kyllä jo nähty pojaksi pukeutunut tyttö toisen tytön tanssiparina. Muutenkin naiset voivat tanssia yleisissä tansseissa, vaikkapa perinteisissä lavatansseissa keskenään, mutta 'härkäparina' tanssivat miehet ovat hyvin harvinaisia.

Vierailija
12/13 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 09:01"]Juu ja miehet hyväksyy riemurinnoin naisten leikittelyn meikittömyydellä, vapaalla kainalo- ja säärikarvojen kasvulla, pieruverkkareilla yökerhossa? Naisen rooli on tismalleen yhtä ahdas, vain toiseen suuntaan. Ei saa olla leikittelemättä vaatteilla ja meikeillä.[/quote]

Mene maalais- tai lähiömenomestaan katsomaan sitä ahdasta roolia. Sieltä löytyy aikamoisia suopeikkoja, ja jokaisella on ottajansa, jos ei pelaa itseään itse ulos. On turha väittää, että Suomessa ei olisi sijaa ulkonäöstä piittaamattomille naisille. Ottajat löytyvät myös erikoisella pukeutumisella huomiota hakeville.

Vierailija
13/13 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ull[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 09:13"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 09:01"]Juu ja miehet hyväksyy riemurinnoin naisten leikittelyn meikittömyydellä, vapaalla kainalo- ja säärikarvojen kasvulla, pieruverkkareilla yökerhossa? Naisen rooli on tismalleen yhtä ahdas, vain toiseen suuntaan. Ei saa olla leikittelemättä vaatteilla ja meikeillä.[/quote]

Mene maalais- tai lähiömenomestaan katsomaan sitä ahdasta roolia. Sieltä löytyy aikamoisia suopeikkoja, ja jokaisella on ottajansa, jos ei pelaa itseään itse ulos. On turha väittää, että Suomessa ei olisi sijaa ulkonäöstä piittaamattomille naisille. Ottajat löytyvät myös erikoisella pukeutumisella huomiota hakeville.

[/quote]

Joopa joo. Lähiöräkäköiden pubiruusukuviot on asia erikseen, ei tässä niistä puhuta. Mulla on ihan omakohtaista kokemusta koska en ole hyvännäköinen ja lisäksi olin nuorena todella onneton pukeutuja. Ei mulle kuule löytynyt ottajia, jollei lasketa niitä koko kylän tuntemia kaatokännissä sökeltäviä neli-viiskymppisiä setiä, jotka istui nuorison suosimissa yökerhoissa vuosikymmenestä toiseen vaanimassa just mun kaltaisia tyttöjä. Arvaa mitä, naiset ei ajattele sillä lailla että mikä tahansa kaatokänninen muna on ok ja jos tällainen harottavasilmäinen "ottaja"  löytyy, niin voi kiljua innosta että score...